Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΗ πρώτη ολοκληρωμένη καμπάνια για την προώθηση και προβολή του γαμήλιου τουρισμού στην Ελλάδα 2013-2014
Γαμήλιος τουρισμός

Η πρώτη ολοκληρωμένη καμπάνια για την προώθηση και προβολή του γαμήλιου τουρισμού στην Ελλάδα 2013-2014

Η στόχευση της πρώτης ολοκληρωμένης καμπάνιας 'Weddings in Greece' για την προώθηση και προβολή του γαμήλιου τουρισμού στην Ελλάδα επικεντρώνεται στις αγορές της Αγγλίας, Σουηδίας, Γερμανίας, Αμερικής (ΗΠΑ) και Ασίας.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα διοργανώνεται μία συντονισμένη εκστρατεία προώθησης του γάμου ως τουριστικό προϊόν με τίτλο “Weddings in Greece”, από την εταιρεία Travel Media Applications σε συνεργασία με την North Events. Η εκστρατεία που θα προωθεί αποκλειστικά την Ελλάδα ως προορισμός για γάμους, θα καλύψει τις μεγαλύτερες εκθεσιακές διοργανώσεις γάμου στον κόσμο, θα εκδώσει ειδικό περιοδικό γάμου και θα αναπτύξει τον πρώτο ολοκληρωμένο κόμβο στην Ελλάδα με υπηρεσίες γάμων και στόχευση αποκλειστικά στις αγορές του εξωτερικού. Η στόχευση της καμπάνιας επικεντρώνεται στις αγορές της Αγγλίας, Σουηδίας, Γερμανίας, Αμερικής (ΗΠΑ) και Ασίας.

“Η Ελλάδα ένας από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς του κόσμου αποτελεί ταυτόχρονα έναν επίγειο παράδεισο για την διοργάνωση γάμων. Ο κλάδος του γάμου στη χώρα μας είναι άρτια οργανωμένος με πληθώρα εξειδικευμένων υπηρεσιών για το μελλόνυμφο ζευγάρι. Η ελληνική παράδοση και κουλτούρα άλλωστε έχει ‘φροντίσει’ για την ανάδειξη του θεσμού του γάμου στο πιο σημαντικό κοινωνικό γεγονός του ανθρώπου. Αυτήν ακριβώς την εμπειρία ζητούν να ζήσουν οι ξένοι επισκέπτες στην χώρα μας οι οποίοι τα τελευταία έτη αυξάνονται θεαματικά από κάθε μεριά της υφηλίου”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Travel Media Applications κ. Θεόδωρος Κουμέλης, ενώ ο κ. Λεωνίδας Μπαμπάνης, διευθύνων σύμβουλος της North Events πρόσθεσε ότι “η πολύχρονη εμπειρία μας σε θέματα προώθησης του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό επισφραγίζει την επιτυχία της προώθησης των γάμων στην χώρα μας σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο συνδυασμός της παρουσίας μας στις κυριότερες εκθέσεις, η εκτύπωση ενός καλαίσθητου περιοδικού, και η δημιουργία ενός κόμβου στο internet προσφέρει ολοκληρωμένη προβολή των ελληνικών επιχειρήσεων και προορισμών στο εξωτερικό ώστε η χώρα μας να γίνει ακόμα μεγαλύτερος πόλος έλξης τουριστών”.

Λόγω της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα μας οι δύο εταιρίες έχουν ως στρατηγική να υλοποιήσουν την προβολή αυτή της χώρας μας με ιδιαίτερες χαμηλές τιμές και να συνδυάσουν προβολή και στον τελικό καταναλωτή, αλλά και σε εξειδικευμένα τουριστικά γραφεία που ασχολούνται με τους γάμους.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024