Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΥπερυπουργείο για τον τουρισμό προτείνει η Νέα Δημοκρατία

Υπερυπουργείο για τον τουρισμό προτείνει η Νέα Δημοκρατία

Η δημιουργία νέου υπερυπουργείου με διευρυμένες αρμοδιότητες, στο οποίο θα υπάγεται και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, αποτελεί τη βάση στην οποία στηρίζεται το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας για τον τουρισμό, […]

Η δημιουργία νέου υπερυπουργείου με διευρυμένες αρμοδιότητες, στο οποίο θα υπάγεται και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, αποτελεί<…> τη βάση στην οποία στηρίζεται το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας για τον τουρισμό, όπως επισήμανε – μιλώντας στην εκπομπή Business & Travel – ο βουλευτής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Θεόδωρος Κασσίμης.

Ειδικότερα, ο κ. Κασσίμης σημείωσε ότι στα πλαίσια του νέου αυτού υπουργείου θα ακολουθήσει και η ολική αναδιάρθρωση του ΕΟΤ, η οποία καθίσταται επιτακτική για μια επιτυχώς ασκούμενη τουριστική πολιτική.

Ακολούθως, συμπλήρωσε ο Βουλευτής της ΝΔ, ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί στην προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο εξωτερικό, η οποία, καθ’όλη τη διάρκεια των ετών, παρουσιάζεται εντελώς ανεπαρκής. Συγκεκριμένα, ο κ. Κασσίμης υπογράμμισε ότι η ΝΔ προτείνει τη διεξαγωγή καμπάνιας τριετούς σχεδιασμού, με προγραμματισμό κονδυλίων για δυο χρόνια, ενώ στο σημείο αυτό εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για το ελάχιστο των διατιθέμενων κονδυλίων από την παρούσα κυβέρνηση.

Το παραπάνω γεγονός, προσέθεσε ο κ. Κασσίμης, είναι φανερό τόσο από την ανακοίνωση των κονδυλίων για το 2004, τα οποία ανέρχονται μόνο σε 10 εκατ. ευρώ όταν η Κύπρος διαθέτει για τον ίδιο σκοπό 15 εκατ. ευρώ, όσο και από την ανυπαρξία εμπιστοσύνης από τις διαφημιστικές εταιρίες προς την ελληνική τουριστική ηγεσία. Αναλυτικά, τόνισε ο βουλευτής της ΝΔ, 67 εταιρίες έδειξαν ενδιαφέρον για τη διαφημιστική καμπάνια της Κύπρου, ενώ μόνο τρεις ανταποκρίθηκαν στη φετινή προκήρυξη του ΕΟΤ.

Αναφερόμενος, στην συνέχεια, στην παρουσία της χώρας στο Internet, ο κ. Κασσίμης και κατόπιν προσωπικής έρευνας, διαπίστωσε την ανυπαρξία ταυτότητας της Ελλάδας στο χώρο αυτό. Τούτο, εξήγησε ο βουλευτής στην εκπομπή του G.B.C., σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία συγκεκριμένη και ουσιαστικά ενημερωμένη ιστοσελίδα που να αναφέρεται στη χώρα, όπως συμβαίνει για παράδειγμα με άλλους σημαντικούς προορισμούς, όπως η Γαλλία ή η Ισπανία.

Τέλος, ο τερματισμός των γραφειοκρατικών αγκυλώσεων που καθυστερούν τις επενδύσεις, αλλά και η ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού, η οποία δύναται να οδηγήσει σε νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες, συνιστούν τομείς στους οποίους, κατά τον κ. Κασσίμη, είναι απαραίτητη η λήψη αποφασιστικών μέτρων.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024