Τελευταία νέα
ΑρχικήΕπαγγελματικά ΤαξίδιαΕκδηλώσειςΣυνεχίζονται για πέμπτη χρονιά οι Νύχτες Αιθρίου του Μεγάρου Μουσικής
Με τη στήριξη του ΥΠΤΑΝ και του ΕΟΤ

Συνεχίζονται για πέμπτη χρονιά οι Νύχτες Αιθρίου του Μεγάρου Μουσικής

Για πέμπτη χρονιά πραγματοποιούνται φέτος, με τη στήριξη του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και του ΕΟΤ οι Νύχτες Αιθρίου του Μεγάρου Μουσικής, συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση του πολιτιστικού τουρισμού στην πρωτεύουσα, το μήνα Σεπτέμβρη, έναν κατ’ ουσία καλοκαιρινό μήνα, χωρίς πολλές άλλες…

Για πέμπτη χρονιά πραγματοποιούνται φέτος, με τη στήριξη του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και του ΕΟΤ οι Νύχτες Αιθρίου του Μεγάρου Μουσικής, συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση του πολιτιστικού τουρισμού στην πρωτεύουσα, το μήνα Σεπτέμβρη, έναν<…>κατ’ ουσία καλοκαιρινό μήνα, χωρίς πολλές άλλες θεσμοθετημένες πολιτιστικές εκδηλώσεις.

“Το Μέγαρο Μουσικής, ένας θεσμός που άλλαξε καταλυτικά τον πολιτισμικό χάρτη της Αθήνας και ολόκληρης της Ελλάδας”, επεσήμανε στην ομιλία του ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, “αποτελεί εχέγγυο ποιότητας και επιτυχίας. Είναι γεγονός ότι κανένας άλλος Οργανισμός δεν έχει προσφέρει τόσα πολλά στην πολιτιστική ζωή της πρωτεύουσας σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, όσο το Μέγαρο Μουσικής. Ενίσχυσε τον χαρακτήρα της πρωτεύουσας ως Ευρωπαϊκής Μητρόπολης, δημιουργώντας ένα κέντρο Πολιτισμού με διεθνή ακτινοβολία”.

Πολιτισμός και Τουρισμός, κατά τον Υπουργό, είναι έννοιες αλληλένδετες, αφού όπως τόνισε “πρόκειται για δύο εξωστρεφείς και δυναμικούς κλάδους, που συνεισφέρουν στην αναγνωρισιμότητα και τη δημιουργία μιας θετικής εικόνας της χώρας μας. Μιας χώρας με ισχυρή πολιτιστική ταυτότητα, μιας χώρας δυναμικής, σύγχρονης και φιλικής”. “Η πολιτιστική παραγωγή” εξήγησε “είναι άμεσα συνδεμένη με τον τουρισμό. Ο πολιτισμός δίνει ώθηση στον τουρισμό, μια ώθηση ποιότητας η οποία ταιριάζει με τη νέα στρατηγική του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης. Σε ένα πρακτικό επίπεδο είναι σημαντικό ότι οι Αίθριες Νύχτες δεν εμπλουτίζουν μόνο τις επιλογές του κατοίκου της Αθήνας, αλλά και του ξένου επισκέπτη. Και μάλιστα του επισκέπτη με υψηλό μορφωτικό και οικονομικό επίπεδο. Η προσέλκυση επισκεπτών που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης, δηλαδή αυτών που στη τουριστική γλώσσα ονομάζονται δημιουργική τάξη (creative class), συνεισφέρει πολλαπλασιαστικά στην τουριστική ανάπτυξη της πρωτεύουσας”.

“Είναι πλέον αποδεδειγμένο και παραδεκτό σε διεθνές επίπεδο” κατέληξε ο κ. Σπηλιωτόπουλος στην ομιλία του “ότι οι διακοπές και ο ελεύθερος χρόνος δεν μεταφράζονται μόνο σε ήλιο και θάλασσα, ούτε μόνο σε επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους. Η σύγχρονη πολιτιστική παραγωγή σε όλες τις εκφάνσεις της –μουσική, εικαστική, θεατρική, κινηματογραφική, λογοτεχνική– διαμορφώνει και παράλληλα αναδεικνύει το πρόσωπο της νέας Ελλάδας. Οι επισκέπτες σήμερα αναζητούν το πρόσωπο της νέας Ελλάδας. Και αυτός είναι ένας ακόμη πολύ σοβαρός λόγος για να στηρίξουμε όλοι –και η Πολιτεία και η ιδιωτική πρωτοβουλία–την Ελλάδα της εξωστρέφειας, των διευρυμένων οριζόντων, της εξέλιξης, την Ελλάδα που δεν φοβάται το διάλογο και τη συνεργασία”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024