Τελευταία νέα
Loading Events
Αρχική Εκδηλώσεις WEBINAR: Διαχείριση διαδικτυακών κριτικών – Πώς να απαντήσετε σωστά στις κριτικές των επισκεπτών και να βελτιώσετε τη διαδικτυακή σας φήμη
  • This event has passed.

WEBINAR: Διαχείριση διαδικτυακών κριτικών – Πώς να απαντήσετε σωστά στις κριτικές των επισκεπτών και να βελτιώσετε τη διαδικτυακή σας φήμη

Οκτ 18, 2022, 4:00 μ.μ
Οκτ 19, 2022, 9:00 μ.μ

Το webinar με τίτλο «Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών» αποσκοπεί να μυήσει τους συμμετέχοντες στην υιοθέτηση ορθών πρακτικών για τη διαχείριση των διαδικτυακών κριτικών (reviews).

Το TravelDailyNews συνεχίζει τον νέο κύκλο σεμιναρίων με το επόμενο να διοργανώνεται στις 18 και 19 Οκτωβρίου.

TravelDailyNews Hospitality Seminars

Διαχείριση διαδικτυακών κριτικών – Πώς να απαντήσετε σωστά στις κριτικές των επισκεπτών και να βελτιώσετε τη διαδικτυακή σας φήμη

18 και 19 Οκτωβρίου 2022 (16:00 – 21:00)

Πλατφόρμα παρακολούθησης: Google Meet

Κύριος εισηγητής:

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων

Guest speakers

Αθηνά Πενθερουδάκη, Ιδιοκτήτρια και Reservation Manager του ομίλου Harpin Hotels

Μηνάς Λιαπάκης, Co owner, Revitup.direct

Το webinar με τίτλο «Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών» αποσκοπεί να μυήσει τους συμμετέχοντες στην υιοθέτηση ορθών πρακτικών για τη διαχείριση των διαδικτυακών κριτικών (reviews). Μέσα από μια σειρά ασκήσεων, παραδειγμάτων και case studies, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να απαντούν σε μία κριτική, ώστε να ενισχύσουν την εταιρική φήμη και εν τέλει να διευρύνουν την πελατεία τους.

Σε ποιους απευθύνεται

Το webinar απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και στελέχη που εργάζονται σε ξενοδοχεία ή επισιτιστικές επιχειρήσεις και οι οποίοι διαχειρίζονται τις κριτικές.

Ενότητες σεμιναρίου

  • Η Αξία των Διαδικτυακών Κριτικών
  • Γιατί Ορισμένοι Παραπονούνται Γραπτώς
  • Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης
  • Σε Ποιες Κριτικές Απαντάμε
  • Η Αρχή FEARS
  • Γιατί πρέπει να Απαντάμε στις Κριτικές
  • Διαχείριση «Ξεχασμένων» Κριτικών
  • Διαχείριση Αρνητικών Κριτικών
  • 6 DON’Ts & DOs
  • The Streisand Εffect
  • Απαντήσεις σε Συγκεκριμένες Κριτικές
  • Διαχείριση Θετικών Κριτικών
  • Διαχείριση Μέτριων Κριτικών
  • Διαχείριση «Ύποπτων» και Παράλογων Κριτικών
  • Εντοπισμός Fake Κριτικών
  • 7 Πιο Δημοφιλή Λάθη στο TripAdvisor
  • Τρόποι Ενθάρρυνσης Κριτικών

Ο κύριος εισηγητής

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων.

Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University (Αμερική). Πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Έχει συγγράψει 20 τίτλους, μεταξύ των οποίων τα: «Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία», «”Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης» και «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3».

Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση, ενώ έχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως TEDx, Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum.

Είναι διαχειριστής του μπλογκ marketing-tips.gr, έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.

Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr, είναι συνεργάτης του Travel Daily News και της HotelTraining, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο «Το Σπίτι του Καπετάνιου» στην Πρέβεζα, το «Tesoro Hotel» στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης «FoodLab» στη Χίο και το «Κτήμα Υδρούσα» στην Άνδρο.

Είπαν για το συγκεκριμένο σεμινάριο του κου Πρωτοπαπαδάκη:

Καταπληκτικό σεμινάριο, με φοβερά εκπληκτική παρουσίασηΒασίλης Χριστόπουλος, Hotel Manager, Domotel Olympia-Θεσσαλονίκη

Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!! Ο καθηγητής είναι άψογος, μεταδοτικός, ευγενικός, ευχάριστος και η θεματολογία είναι πολύ καλή και βοηθητική για τη δουλειά σου!Δανάη Ιωαννίδου, CEO, Athens Tours Greece

Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος με τη θεματολόγια του σεμιναρίου και ο εισηγητής κος Πρωτοπαπαδάκης ενημερωμένος και με άριστη μεταδοτικότητα.” Βασίλης Κατακουζηνός, Charter Department, Kiriacoulis Mediterranean

Οργάνωση και επαγγελματικότητα που φαίνεται. Σας ευχαριστούμε!Χατίτζε Κόρτασαν, Front Office Manager, Astir Odysseus Kos Resort & Spa

Εξαιρετικό και πολύ χρήσιμο σεμινάριο, που καλύπτει όλες τις περιπτώσεις των διαδικτυακών κριτικών, με άρτια δομή και καταλυτική χρήση παραδειγμάτων από σχόλια στο διαδίκτυο. Άψογη οργάνωση από όλους τους εμπλεκόμενους και πολύ υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης και μεταδοτικότητας από τον κ. Πρωτοπαπαδάκη. Σίγουρα θα μεταφέρω την απόλυτη ικανοποίησή μου και σε άλλους!Πέτρος Τσουβαλάς, Υπεύθυνος Κανονιστικής Συμμόρφωσης & Αιτιάσεων, ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Βαθμός αξιολόγησης σεμιναρίου από 75 συμμετέχοντες: 4,7/5

Κόστος συμμετοχής

Πρώτη συμμετοχή 85,00 Ευρώ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο 75,00 Ευρώ
Φοιτητές – Άνεργοι 75,00 Ευρώ

Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.

Πρώτη συμμετοχή 75,00 Ευρώ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο 65,00 Ευρώ
Φοιτητές – Άνεργοι 65,00 Ευρώ

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050, Email: tma@tma.travel

Χώρος διεξαγωγής

Google Meet
Online

Οργανωτής

Travel Media Applications
Email:
tma@tma.travel
View Organiser Website
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024