Τελευταία νέα
ΑρχικήΕιδήσειςΗ 3η έκθεση 'Zυθογνωσία Microbreweries & Premium Beers', στις 15-16 Οκτωβρίου
Εκθέσεις

Η 3η έκθεση 'Zυθογνωσία Microbreweries & Premium Beers', στις 15-16 Οκτωβρίου

Στη 'Ζυθογνωσία' συμμετέχουν οι περισσότεροι έλληνες μικροζυθοποιοί, κάποιοι μάλιστα κάνοντας το επίσημο ντεμπούτο τους, καθώς ο αριθμός των μικροζυθοποιείων πολλαπλασιάζεται εντυπωσιακά σε όλη τη χώρα.

Στις 15 και 16 Οκτωβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο οργανώνεται φέτος η “Ζυθογνωσία”, η μοναδική έκθεση στην Ελλάδα αφιερωμένη στις μπίρες υψηλής ποιότητας.

Η “Ζυθογνωσία” απευθύνεται σε ζυθόφιλους καταναλωτές και σε επαγγελματίες από τους χώρους της εστίασης και της εμπορίας ποτών. Αυτοπροσδιορίζεται ως έκθεση για “Microbreweries and Premium Beers”, διότι στην 3η διοργάνωσή της καθιερώνεται πλέον ως η κατ’ εξοχήν βιτρίνα των ελληνικών μικροζυθοποιείων και όλων των προϊόντων ζύθου υψηλής ποιότητας που μπορεί να συναντήσει κάποιος στην ελληνική αγορά.

Χωρίς να είναι “γιορτή” ή “φεστιβάλ” μπίρας, στοχεύει στο κοινό εκείνο που αγαπά την καλή μπίρα και θέλει να μάθει περισσότερα πράγματα γι’αυτήν. “Οι επισκέπτες έρχονται για να δοκιμάσουν και όχι για να πιούν, γιατί η γευστική παλέτα στο χώρο της μπίρας είναι τεράστια και οι ευκαιρίες να δοκιμάσει κάποιος τα λιγότερο γνωστά προϊόντα είναι τελικά σπάνιες” λέει ο κ. Ντίνος Στεργίδης από την εταιρεία Vinetum, διοργανώτρια της έκθεσης.

Στη “Ζυθογνωσία” συμμετέχουν οι περισσότεροι έλληνες μικροζυθοποιοί, κάποιοι μάλιστα κάνοντας το επίσημο ντεμπούτο τους, καθώς ο αριθμός των μικροζυθοποιείων πολλαπλασιάζεται εντυπωσιακά σε όλη τη χώρα. Όλοι, σχεδόν, οι τύποι μπίρας θα είναι παρόντες ενώ μερικές πρωτότυπες και άκρως ενδιαφέρουσες γευστικές δοκιμές θα πλαισιώσουν την έκθεση, όπως για παράδειγμα “Μπίρες εσοδείας και παλαίωσης” και “Greek beers vs rest of the world”. Στην είσοδο οι επισκέπτες θα λαμβάνουν ένα ειδικό ποτήρι δοκιμής μπίρας με το οποίο θα μπορούν να κινούνται από εκθέτη σε εκθέτη, δοκιμάζοντας όσες μπίρες επιθυμούν.

Η έκθεση “Ζυθογνωσία” απεικονίζει με τον πιο πιστό τρόπο τις μεταλλάξεις που όλοι βλέπουμε να γίνονται στην ελληνική αγορά μπίρας: ραγδαία ανάπτυξη της μικροζυθοποιίας σε συνδυασμό με το λανσάρισμα από μεγάλες και ιστορικές ζυθοποιίες – εδραιωμένες στην ελληνική αγορά εδώ και πολλά χρόνια – νέων προϊόντων, κυρίως premium, για τις ανάγκες ενός ολοένα αυξανόμενου ζυθόφιλου κοινού.

Ταυτόχρονα και οι εισαγωγείς αυξάνουν την γκάμα των προϊόντων τους με πολύ ιδιαίτερες και “ψαγμένες” μπίρες από χώρες όπου η μικροζυθοποιία ανθεί, όπως οι ΗΠΑ, η Αγγλία και η Ιταλία. Εντυπωσιακή και αξιοσημείωτη είναι η ανάπτυξη της μικροζυθοποιίας στα ελληνικά νησιά και, γενικότερα, σε όλους τους τουριστικούς προορισμούς. Ήδη η Ελλάδα μετρά γύρω στα 45 ζυθοποιεία, μικρά και μεγάλα, και θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μέσα στα επόμενα 10 χρόνια ο αριθμός αυτός θα είναι τριψήφιος. Η τάση, είναι εξάλλου, παγκόσμια.

Όπως και πέρυσι, η Ζυθογνωσία πλαισιώνεται και υποστηρίζεται από μία σειρά άλλων εκδηλώσεων, που θα γίνουν σε διάφορα σημεία της πόλης καθ’όλη τη διάρκεια της εβδομάδας 10 με 16 Οκτωβρίου στο πλαίσιο της εβδομάδας μπίρας “Athens Beer Week“, το πλήρες πρόγραμμα της οποίας είναι στην ιστοσελίδα της έκθεσης.

Επίσης, οι επισκέπτες της Ζυθογνωσίας θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν επιτόπου και σε συνδυασμό με τις μπίρες της έκθεσης, τις δημιουργίες τεσσάρων ελλήνων σεφ, που θα προτείνουν στο ζυθόφιλο κοινό «gourmet street food» στο εφήμερο (pop-up) εστιατόριο της έκθεσης.

Oι Reservoir Chefs στη “Ζυθογνωσία”
Φέτος η έκθεση “Ζυθογνωσία” φιλοξενεί στους χώρους της τέσσερις από τους πιο γνωστούς Έλληνες σεφ, οι οποίοι θα δημιουργήσουν “gourmet street food” για τους επισκέπτες της. Ο Ηλίας Σκουλάς (εστιατόριο Food Mafia), ο Γιάννης Μαρκαδάκης (Cinco), ο Θοδωρής Παπανικολάου (Σελήνη) και ο Μιχάλης Νουρνόγλου (Φάρμα Μπράλου), συνασπίζονται ως “Reservoir Chefs” σε ένα εφήμερο, “pop-up” εστιατόριο υψηλής ποιότητας, όπου θα παρουσιάσουν στο ζυθόφιλο κοινό 12 διαφορετικές λιχουδιές ταιριαστές με μπίρα.

Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να εμπλουτίσουν τις γευστικές τους εξερευνήσεις με “food pairing” συνδυάζοντας μπίρες με σύγχρονες εκφράσεις προσιτής γαστρονομίας.

Η “Ζυθογνωσία” στηρίζει την κουλτούρα της μπίρας και αναδεικνύει τις προσπάθειες των Eλλήνων ζυθοποιών. Ταυτόχρονα αναγνωρίζει την τεράστια παράδοση άλλων χωρών στην παραγωγή μπίρας αλλά και το παγκόσμιο φαινόμενο της μικροζυθοποιίας που έχει αλλάξει το χάρτη της μπίρας σε όλες τις προηγμένες χώρες του πλανήτη.

Η νέα αυτή πραγματικότητα έχει επιφέρει αλλαγές και στους τρόπους κατανάλωσης της μπίρας, που παύει πλέον να είναι απλώς ένα “αναψυκτικό” για ενήλικες. Οι σύγχρονες μπίρες είναι προϊόντα υψηλής γευστικής πολυπλοκότητας και διεκδικούν επάξια τη θέση τους στο πάνθεον της γαστρονομίας και στα τραπέζια υψηλής εστίασης.

Αυτήν ακριβώς την πτυχή της ζυθοποσίας στοχεύει να αναδείξει η Ζυθογνωσία μέσα από τη συνεργασία της με τους “Reservoir Chefs”, “παντρεύοντας” μπίρες και εδέσματα υψηλού επιπέδου προς τέρψη των επισκεπτών της.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024