Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size

Ο Berno Feuring μεταξύ των εισηγητών του Athens Hotel Branding Seminar

30 Νοέμβριος -1, 00:00

Ο Berno Feuring μεταξύ των εισηγητών του Athens Hotel Branding Seminar

Ο Berno Feuring, ένας από τους γνωστότερους ξενοδοχειακούς συμβούλους της Ευρώπης, θα είναι μεταξύ των εισηγητών στο τριήμερο "Athens Hotel Branding Seminar". Πρόκειται για μια εκδήλωση που θα διοργανώσει το TravelDailyNews στις 22, 23 και 24 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι μετέχοντες ξενοδόχοι την κατάλληλη τεχνογνωσία, ώστε να διαπραγματευτούν μια συμφέρουσα συμφωνία ένταξης σε ξενοδοχειακή αλυσίδα ή κοινοπραξία, καθώς και να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη, που τους παρέχουν οι γνωστές εμπορικές επωνυμίες - τα "brands"- του κλάδου. Ο κ. Feuring διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία σε θέματα ξενοδοχειακού branding και στις διαπραγματεύσεις με τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες για λογαριασμό των πελατών του, ιδιοκτητών ξενοδοχείων σε δεκάδες χώρες. Η σταδιοδρομία του κ. Feuring στον ξενοδοχειακό κλάδο ξεκίνησε το 1959, όταν σχεδίασε το πρώτο του καινοτόμο ξενοδοχείο στο Μάιντς της Γερμανίας. Έκτοτε, μετείχε μέσω της συμβουλευτικής του εταιρίας Hotelconsulting Feuring σε εκατοντάδες έργα ανάπτυξης ξενοδοχείων στην Ευρώπη και την περιοχή της Μεσογείου. Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας χειρίστηκε συμφωνίες συνεργασίας με μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες όπως λ.χ. Marriott, Hyatt, Hilton, Le Meridien, Westin, Forte, Copthorne, Althoff Privathotels, Movenpick, Steigenberger, Country Inns by Carlson, Alfa, Queens και Maritim. Ο κ. Feuring ανέπτυξε επίσης τη δική του αλυσίδα υπό την εμπορική επωνυμία Europahotel. "Με μεγάλη χαρά θα καλωσορίσουμε τον κ. Feuring ως εισηγητή στην εκδήλωσή μας" ανέφερε ο επιστημονικός διευθυντής του σεμιναρίου, Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ειδικός σύμβουλος σε θέματα Τουριστικού Μάρκετινγκ και διδάσκων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. "Η εμπειρία του θα βοηθήσει όσους παρακολουθήσουν το σεμινάριο να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει μια γνωστή εμπορική επωνυμία σε ένα ξενοδοχείο". Το σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
  • σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο
  • σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων
Αφορμή για τη διοργάνωση του σεμιναρίου αποτέλεσε η διαπίστωση ότι παρά το αυξανόμενο ενδιαφέρον των Ελλήνων επιχειρηματιών για συμμετοχή στα διεθνή ξενοδοχειακά δίκτυα, υπάρχει περιορισμένη γνώση γύρω από τις πρακτικές πτυχές της διαπραγμάτευσης με αυτά τα δίκτυα και της επωφελούς συμμετοχής σε αυτά. Το σεμινάριο θα καλύψει θέματα όπως:
  • Πώς θα διαπραγματευτώ με μια πολυεθνική ξενοδοχειακή αλυσίδα τους όρους για τη συμμετοχή του ξενοδοχείου μου;
  • Πώς θα μεγιστοποιήσω τα οφέλη από τη συμμετοχή της μονάδας μου σε διεθνή ξενοδοχειακή κοινοπραξία;
  • Με ποιον τρόπο θα αναπτύξω τη δική μου εμπορική επωνυμία;
Τις εισηγήσεις του Σεμιναρίου θα πραγματοποιήσουν έμπειροι σύμβουλοι από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Περισσότερες πληροφορίες για το Σεμινάριο μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Share |
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top