Ο Berno Feuring, ένας από τους γνωστότερους ξενοδοχειακούς συμβούλους της Ευρώπης, θα είναι μεταξύ των εισηγητών στο τριήμερο "Athens Hotel Branding Seminar". Πρόκειται για μια εκδήλωση που θα διοργανώσει το TravelDailyNews στις 22, 23 και 24 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι μετέχοντες ξενοδόχοι την κατάλληλη τεχνογνωσία, ώστε να διαπραγματευτούν μια συμφέρουσα συμφωνία ένταξης σε ξενοδοχειακή αλυσίδα ή κοινοπραξία, καθώς και να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη, που τους παρέχουν οι γνωστές εμπορικές επωνυμίες - τα "brands"- του κλάδου. Ο κ. Feuring διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία σε θέματα ξενοδοχειακού branding και στις διαπραγματεύσεις με τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες για λογαριασμό των πελατών του, ιδιοκτητών ξενοδοχείων σε δεκάδες χώρες. Η σταδιοδρομία του κ. Feuring στον ξενοδοχειακό κλάδο ξεκίνησε το 1959, όταν σχεδίασε το πρώτο του καινοτόμο ξενοδοχείο στο Μάιντς της Γερμανίας. Έκτοτε, μετείχε μέσω της συμβουλευτικής του εταιρίας Hotelconsulting Feuring σε εκατοντάδες έργα ανάπτυξης ξενοδοχείων στην Ευρώπη και την περιοχή της Μεσογείου. Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας χειρίστηκε συμφωνίες συνεργασίας με μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες όπως λ.χ. Marriott, Hyatt, Hilton, Le Meridien, Westin, Forte, Copthorne, Althoff Privathotels, Movenpick, Steigenberger, Country Inns by Carlson, Alfa, Queens και Maritim. Ο κ. Feuring ανέπτυξε επίσης τη δική του αλυσίδα υπό την εμπορική επωνυμία Europahotel. "Με μεγάλη χαρά θα καλωσορίσουμε τον κ. Feuring ως εισηγητή στην εκδήλωσή μας" ανέφερε ο επιστημονικός διευθυντής του σεμιναρίου, Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ειδικός σύμβουλος σε θέματα Τουριστικού Μάρκετινγκ και διδάσκων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. "Η εμπειρία του θα βοηθήσει όσους παρακολουθήσουν το σεμινάριο να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει μια γνωστή εμπορική επωνυμία σε ένα ξενοδοχείο". Το σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο: