Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size

Ομιλητής του Σεμιναρίου ΄Marketing Effectively the Airline Product in a Changing World΄ ο Κωνσταντίνος Πολυχρονιάδης

30 November -1, 00:00

Ομιλητής του Σεμιναρίου ΄Marketing Effectively the Airline Product in a Changing World΄ ο Κωνσταντίνος Πολυχρονιάδης

Ο κ. Κωνσταντίνος Πολυχρονιάδης, θα είναι ένας εκ των ομιλητών στο τριήμερο σεμινάριο `Marketing Effectively the Airline Product in a Changing World`, που θα διεξαχθεί στην Αθήνα από 29 Σεπτεμβρίου 2005 έως 1 Οκτωβρίου 2005, μέσω του οποίου τα στελέχη αεροπορικών εταιριών θα έχουν τη δυνατότητα εκμάθησης αποτελεσματικών τρόπων προώθησης των προϊόντων τους στην αγορά. Ο κ. Κωνσταντίνος Πολυχρονιάδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981. Κατά τη διάρκεια των μαθητικών χρόνων έλαβε μέρος σε μαθητικές συσκέψεις των Ηνωμένων Εθνών και συμμετείχε σε συνεχή κοινωνική προσφορά και προστασία του περιβάλλοντος. Ξεκίνησε την φοιτητική του πορεία στο Πανεπιστήμιο του Surrey της Μ. Βρετανίας (Φθινόπωρο 1999). Ως μέρος του προγράμματος σπουδών, ο κ. Πολυχρονιάδης κέρδισε πολύτιμη εμπειρία στο επίπεδο του corporate management λαμβάνοντας εκπαίδευση στο ιδιωτικό club και ξενοδοχείο Boca Raton Resort & Club και στην αλυσίδα εστιατορίων Harman-Nicholas Leisure Group στην Χρυσή Ακτή της Φλώριδας. Η πτυχιακή του εργασία `Αεροπορικές Εταιρίες Χαμηλού Κόστους -Ίδρυση και Βιωσιμότητα` διακρίθηκε. Επίσης, βραβεύτηκε από τον Βρετανικό όμιλο επενδύσεων 3i με το βραβείο `Καλύτερου Επιχειρηματικού Σχεδίου 2003` για την μελέτη ίδρυσης πρωτοποριακού προμηθευτή αερογραμμών (In-flight Catering supplier). Με γνώμονα το ολοένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις αερομεταφορές, ο κ. Κωνσταντίνος Πολυχρονιάδης συνέχισε τις σπουδές του παρακολουθώντας με υποτροφία το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών `Οικονομικά Μεταφορών` στο Πανεπιστήμιο του Leeds της Μ. Βρετανίας από όπου και αποφοίτησε τον Οκτώβριο 2004. Η μεταπτυχιακή του εργασία συνίσταται σε μελέτη σκοπιμότητας αναφορικά με τις μεταφορικές συνδέσεις αεροδρομίων και χρησιμοποιεί πρωτογενή στατιστική έρευνα και οικονομετρική ανάλυση βασισμένη σε τεχνικές δηλωμένων προτιμήσεων (stated preferences). Ο κ. Πολυχρονιάδης έχει εισέλθει στον χώρο των συμβουλευτικών υπηρεσιών. Είναι μέλος ομάδας που μελετά την αγορά Πετρελαιοειδών και τη σχέση τους με τις αερομεταφορές. Επίσης, έχει ιδρύσει εταιρία ερευνών αγοράς `Chilloud ltd.`, η οποία ειδικεύεται σε διεξαγωγή Mystery Shopping και Διαχείριση Ολικής Ποιότητας με εστίαση στην αγορά αερογραμμών και αεροδρομίων. Επιπλέον, συγγράφει ακαδημαϊκό άρθρο `Μείωση Χρήσης Αυτοκινήτων - Μείωση της Εγωκεντρικότητας`, όπου παρουσιάζει μεθόδους μείωσης της χρήσης αυτοκινήτων παρέχοντας υποστήριξη στην μείωση της εγωκεντρικότητας των οδηγών. Επίσης, παρατηρεί και αναλύει επιχειρηματικές τάσεις ως συνεργάτης σε διεθνή περιοδικά αερομεταφορών και ναυτιλιακού περιεχομένου. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι είναι έμπειρος χρήστης οικονομετρικών και στατιστικών λογισμικών και μιλάει τρεις γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Ιταλικά). Είναι μέλος του Διεθνούς Οργανισμού Ξενοδοχειακής Διοίκησης (HCIMA), του Διεθνούς Οργανισμού Οικολογικού Τουρισμού ECOCLUB και σύντομα της Ελληνικής Αεροπορικής Ένωσης. Όταν είναι ελεύθερος επαγγελματικών υποχρεώσεων απολαμβάνει μια κρουαζιέρα ιστιοπλοΐας με φίλους ή μία γρήγορη βόλτα στην ιστιοσανίδα του.

Share |
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top