Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size

Ο Marco Peter Nijhof μεταξύ των εισηγητών του Athens Hotel Branding Seminar

30 Νοέμβριος -1, 00:00

Ο Marco Peter Nijhof μεταξύ των εισηγητών του Athens Hotel Branding Seminar

Ένα ακόμη κορυφαίο στέλεχος της διεθνούς ξενοδοχειακής βιομηχανίας επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του ως εισηγητής στο `Athens Hotel Branding Seminar`. Πρόκειται για τον κ. Marco Peter Nijhof, ο οποίος έχει εργαστεί τα τελευταία 25 χρόνια σε μερικές από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές εταιρίες του κόσμου. Ο κ. Nijhof θα μιλήσει για την εμπειρία του ως ανώτατο διευθυντικό στέλεχος διεθνών αλυσίδων στην τριήμερη εκδήλωση, που διοργανώνει το TravelDailyNews στις 22, 23 και 24 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι μετέχοντες ξενοδόχοι την κατάλληλη τεχνογνωσία, ώστε να διαπραγματευτούν μια συμφέρουσα συμφωνία ένταξης σε ξενοδοχειακή αλυσίδα ή κοινοπραξία, καθώς και να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη, που τους παρέχουν οι γνωστές εμπορικές επωνυμίες - τα `brands` - του κλάδου. Ο κ. Nijhof εργάστηκε ως διευθυντικό στέλεχος εταιριών, όπως η Marriott International, η Hyatt International, η ιταλική Boscolo Hotels International και η κινεζική Harbour Plaza Hotels & Resorts σε συνολικά τέσσερις ηπείρους. Μεταξύ άλλων, διηύθυνε για λογαριασμό μεγάλων αλυσίδων το άνοιγμα νέων μονάδων και ανέλαβε την ίδρυση νέων ξενοδοχειακών `brands`. Σήμερα έχει ως Διευθυντής Διαχείρισης την ευθύνη ανάπτυξης της Serena Hotels, μιας αλυσίδας 22 ξενοδοχείων σε εννέα χώρες, που ανήκει στο ίδρυμα Aga Khan Fund for Economical Development. "Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα επωφεληθούν όχι μόνο από την πείρα του κ. Nijhof στην ανάπτυξη ξενοδοχειακών `brands`, αλλά και από τη σε βάθος γνώση της ελληνικής πραγματικότητας χάρη στην προηγούμενη εργασία του στο Hyatt Regency της Θεσσαλονίκης και στο Ledra Marriott της Αθήνας", αναφέρει ο επιστημονικός διευθυντής του σεμιναρίου, Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ειδικός σύμβουλος σε θέματα Τουριστικού Μάρκετινγκ και διδάσκων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. "Πολλά από τα ελληνικά ξενοδοχεία, που έγιναν μέλη αλυσίδων και κοινοπραξιών δεν αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες που τους παρέχουν αυτά τα διεθνή δίκτυα. Μέσω του σεμιναρίου θέλουμε να καλύψουμε αυτό το κενό τεχνογνωσίας και να βοηθήσουμε τα ξενοδοχεία να επιτύχουν τους στόχους τους" συμπληρώνει ο κ. Κούτουλας. Το σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων,
  • σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο, όπως επίσης και
  • σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων.
Αφορμή για τη διοργάνωση του σεμιναρίου αποτέλεσε η διαπίστωση ότι παρά το αυξανόμενο ενδιαφέρον των Ελλήνων επιχειρηματιών για συμμετοχή στα διεθνή ξενοδοχειακά δίκτυα, υπάρχει περιορισμένη γνώση γύρω από τις πρακτικές πτυχές της διαπραγμάτευσης με αυτά τα δίκτυα και της επωφελούς συμμετοχής σε αυτά. Το σεμινάριο θα καλύψει θέματα όπως:
  • Πώς θα διαπραγματευτώ με μια πολυεθνική ξενοδοχειακή αλυσίδα τους όρους για τη συμμετοχή του ξενοδοχείου μου;
  • Πώς θα μεγιστοποιήσω τα οφέλη από τη συμμετοχή της μονάδας μου σε διεθνή ξενοδοχειακή κοινοπραξία;
  • Με ποιον τρόπο θα αναπτύξω τη δική μου εμπορική επωνυμία;
Τις εισηγήσεις του Σεμιναρίου θα πραγματοποιήσουν έμπειροι σύμβουλοι από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Περισσότερες πληροφορίες για το Σεμινάριο μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Share |
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top