Τους τρόπους με τους οποίους μια ελληνική ξενοδοχειακή εταιρία μπορεί να αναπτύξει και να καθιερώσει το δικό της brand, θα παρουσιάσουν τα στελέχη της Cleverbank στο Athens Hotel Branding Seminar που θα διεξαχθεί στις 22-24 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα. Σκοπός του σεμιναρίου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Capsis Cultural Exhibition and Conference Centre του Αμαρουσίου, διοργανώνεται από το Travel Daily News. Η Cleverbank είναι η μεγαλύτερη συμβουλευτική εταιρία στην Ελλάδα που σχεδιάζει, αναπτύσσει και διαχειρίζεται την αξία των brands προσφέροντας το σύνολο των υπηρεσιών Brand Management: Brand Research, Business Strategy, Design, Brand Relations, Equity Management, Brand Futures. Τα brands είναι οι νέοι δημιουργοί πλούτου. Αναγνωρίζονται ως περιουσιακά στοιχεία με μετρήσιμη οικονομική αξία, γεγονός που προσελκύει το ενδιαφέρον ολοένα ευρύτερων ομάδων ενδιαφέροντος. Μέσα από σύγχρονες πρακτικές brand management, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για τη διασφάλιση επιχειρηματικής και εταιρικής ανάπτυξης, την εδραίωση ηγετικής θέσης στην αγορά, τη δημιουργία επικοινωνιακών συνεργιών και οικονομιών κλίμακας, την ενδυνάμωση των οργανωτικών μηχανισμών και την οικοδόμηση εταιρικού πλούτου. Από το 2000, η Cleverbank έχει δημιουργήσει το πρώτο think tank για brand research and development. Στο think tank της Cleverbank διερευνώνται οι νέες αγορές, η κοινωνική δυναμική, νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέα μέσα επικοινωνίας, σύγχρονα εργαλεία πώλησης και τάσεις αισθητικής και οι επιχειρηματικές προοπτικές για τα brands της Ευρωπαϊκής οικονομίας του 2010. Πρόεδρος της Cleverbank είναι ο Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας των Oλυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004 Μιχάλης Ζαχαράτος και Διευθύνων Σύμβουλος ο Δημήτρης Τζιώτης. Στους πελάτες της Cleverbank στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνονται εταιρίες και οργανισμοί όπως EOT, METAXA, Helexpo, Όμιλος Μαμιδάκη, Αθήνα 2004, Ολυμπιακός, ΟΠΑΠ, Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου και Infote. Σε ό,τι αφορά τον ξενοδοχειακό κλάδο, η Cleverbank ανέπτυξε τη νέα εταιρική εικόνα και ταυτότητα για το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρίας Μαμιδάκη, του ομίλου ξενοδοχείων υπό τη νέα επωνυμία bluegr, κρουαζιερόπλοιων και πρωτοπόρων τουριστικών δραστηριοτήτων. Το έργο περιελάμβανε ανάπτυξη ολοκληρωμένου συστήματος branding: ονοματολογία, αξιακό σύστημα, σύστημα εικόνας και ταυτότητας, ανάπτυξη επικοινωνιακής στρατηγικής και επικοινωνιακών εφαρμογών, και διαμόρφωση όλων των εταιρικών εγχειριδίων και των ιστοσελίδων. Το σεμινάριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Capsis Cultural Exhibition and Conference Centre του Αμαρουσίου, θα καλύψει θέματα όπως: