Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size

H Cleverbank θα παρουσιάσει τις τεχνικές του αποτελεσματικού branding

30 Νοέμβριος -1, 00:00

H Cleverbank θα παρουσιάσει τις τεχνικές του αποτελεσματικού branding

Τους τρόπους με τους οποίους μια ελληνική ξενοδοχειακή εταιρία μπορεί να αναπτύξει και να καθιερώσει το δικό της brand, θα παρουσιάσουν τα στελέχη της Cleverbank στο Athens Hotel Branding Seminar που θα διεξαχθεί στις 22-24 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα. Σκοπός του σεμιναρίου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Capsis Cultural Exhibition and Conference Centre του Αμαρουσίου, διοργανώνεται από το Travel Daily News. Η Cleverbank είναι η μεγαλύτερη συμβουλευτική εταιρία στην Ελλάδα που σχεδιάζει, αναπτύσσει και διαχειρίζεται την αξία των brands προσφέροντας το σύνολο των υπηρεσιών Brand Management: Brand Research, Business Strategy, Design, Brand Relations, Equity Management, Brand Futures. Τα brands είναι οι νέοι δημιουργοί πλούτου. Αναγνωρίζονται ως περιουσιακά στοιχεία με μετρήσιμη οικονομική αξία, γεγονός που προσελκύει το ενδιαφέρον ολοένα ευρύτερων ομάδων ενδιαφέροντος. Μέσα από σύγχρονες πρακτικές brand management, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για τη διασφάλιση επιχειρηματικής και εταιρικής ανάπτυξης, την εδραίωση ηγετικής θέσης στην αγορά, τη δημιουργία επικοινωνιακών συνεργιών και οικονομιών κλίμακας, την ενδυνάμωση των οργανωτικών μηχανισμών και την οικοδόμηση εταιρικού πλούτου. Από το 2000, η Cleverbank έχει δημιουργήσει το πρώτο think tank για brand research and development. Στο think tank της Cleverbank διερευνώνται οι νέες αγορές, η κοινωνική δυναμική, νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέα μέσα επικοινωνίας, σύγχρονα εργαλεία πώλησης και τάσεις αισθητικής και οι επιχειρηματικές προοπτικές για τα brands της Ευρωπαϊκής οικονομίας του 2010. Πρόεδρος της Cleverbank είναι ο Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας των Oλυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004 Μιχάλης Ζαχαράτος και Διευθύνων Σύμβουλος ο Δημήτρης Τζιώτης. Στους πελάτες της Cleverbank στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνονται εταιρίες και οργανισμοί όπως EOT, METAXA, Helexpo, Όμιλος Μαμιδάκη, Αθήνα 2004, Ολυμπιακός, ΟΠΑΠ, Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου και Infote. Σε ό,τι αφορά τον ξενοδοχειακό κλάδο, η Cleverbank ανέπτυξε τη νέα εταιρική εικόνα και ταυτότητα για το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρίας Μαμιδάκη, του ομίλου ξενοδοχείων υπό τη νέα επωνυμία bluegr, κρουαζιερόπλοιων και πρωτοπόρων τουριστικών δραστηριοτήτων. Το έργο περιελάμβανε ανάπτυξη ολοκληρωμένου συστήματος branding: ονοματολογία, αξιακό σύστημα, σύστημα εικόνας και ταυτότητας, ανάπτυξη επικοινωνιακής στρατηγικής και επικοινωνιακών εφαρμογών, και διαμόρφωση όλων των εταιρικών εγχειριδίων και των ιστοσελίδων. Το σεμινάριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Capsis Cultural Exhibition and Conference Centre του Αμαρουσίου, θα καλύψει θέματα όπως:

  • Πώς θα διαπραγματευτώ με μια πολυεθνική ξενοδοχειακή αλυσίδα τους όρους για τη συμμετοχή του ξενοδοχείου μου;
  • Πώς θα μεγιστοποιήσω τα οφέλη από τη συμμετοχή της μονάδας μου σε διεθνή ξενοδοχειακή κοινοπραξία;
  • Με ποιον τρόπο θα αναπτύξω τη δική μου εμπορική επωνυμία;
Τις εισηγήσεις θα πραγματοποιήσουν ιδιαίτερα έμπειροι στο αντικείμενο σύμβουλοι από την Ελλάδα και εξωτερικό, μεταξύ των οποίων: Επιστημονικός διευθυντής του σεμιναρίου είναι ο Δρ. Δημήτρης Kούτουλας, ειδικός σύμβουλος σε θέματα Τουριστικού Μάρκετινγκ και διδάσκων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Το σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο:
  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων,
  • σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο και
  • σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων.
Περισσότερες πληροφορίες για το σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ.

Share |
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top