Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size

Καλλιόπη Καραντεμοίρη
Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί μέρος της κοινωνικής ευθύνης κάθε εταιρείας

30 Νοέμβριος -1, 00:00

Καλλιόπη Καραντεμοίρη
Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί μέρος της κοινωνικής ευθύνης κάθε εταιρείας

TravelDailyNews: Η Aldemar εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα οικολογικής διαχείρισης. Πείτε μας ποιοι είναι οι βασικοί άξονες αυτού του προγράμματος και που στοχεύει; Κ.Κ.: Aldemar εφαρμόζει τα τελευταία χρόνια το περιβαλλοντικό πρόγραμμα ‘Mare Verde’, ένα πλαίσιο ομαλής περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης προσωπικού και πελατών και γενικής ευαισθητοποίησης. Επιγραμματικά το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις ακόλουθες δράσεις:

  • Διαχείριση Ενεργειακών & φυσικών Πόρων
  • Διαχείριση Περιβαλλοντικών προγραμμάτων από ΕΕ και συνεργασίες με οργανισμούς στην Ελλάδα
  • Βραβείο Γαλάζιας Σημαίας
  • Waste Management – Ανακύκλωση μετάλλου, πλαστικού
Ενδεικτικό της σημασίας που δίνουμε στη περιβαλλοντική διαχείριση είναι το πρόγραμμα εξοικονόμησης ενέργειας που είναι το μεγαλύτερο στη χώρα και το πιο πρωτοπόρο σε ξενοδοχειακή επιχείρηση. TDN: Πρόσφατα στην Aldemar απονεμήθηκε το βραβείο “Green Planet Award” από τον Τουριστικό Οργανισμό “Kuoni”. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για αυτήν την βράβευση και πόσο σημαντική είναι για το πρόγραμμα οικολογικής διαχείρισης που εφαρμόζει η Aldemar; Κ.Κ.: Κάθε βραβείο έχει τη βαρύτητά του, ειδικά όταν αποτελεί επιστέγασμα προσπαθειών πολλών ετών. Το συγκεκριμένο βραβείο, αλλά και όλα τα βραβεία που έχουμε πάρει ως όμιλος έως σήμερα είναι αποτέλεσμα ομαδικής εργασίας. Η θετική έκβαση κάθε προσπάθειας ανοίγει δρόμους για νέες εφαρμογές. TDN: Ποια είναι η αποδοχή του προγράμματος από τις τοπικές κοινωνίες και πως αυτό συμβάλει στην ανάπτυξη και ανάδειξη της περιοχής; Κ.Κ.: Οι συνεργασία μας με τις τοπικές κοινότητες είναι εξαιρετική ! Συμμετέχουν σε όλες τις περιβαλλοντικές μας δράσεις αλλά και εμείς με την ομάδα ‘Mare Verde’ στις δικές τους. ¶λλωστε η κάθε ξενοδοχειακή μονάδα «τρέφει» και «τρέφεται» από την κοινωνία στην οποία δραστηριοποιείται. Επηρεάζει και επηρεάζεται από τις όποιες επιλογές γίνονται σε καθημερινά θέματα. TDN: Θεωρείτε ότι η χρήση προϊόντων καθαρισμού φιλικότερα προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον και γενικότερα θέματα προστασίας του περιβάλλοντος από την λειτουργία ξενοδοχειακών μονάδων, θα απασχολήσουν την τουριστική βιομηχανία μεσοπρόθεσμα και σε πιο βαθμό; Κ.Κ.: Τα τελευταία 10 χρόνια ο όμιλος Aldemar κάνει χρήση φιλικών προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο προϊόντα καθαρισμού, αποσμητικά, λιπάσματα κτλ. Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί μέρος της κοινωνικής ευθύνης κάθε εταιρείας. Αν και σήμερα αποτελεί κοινή πρακτική η χρήση φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων, υπάρχουν ακόμη ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που στο βωμό του κόστους χρησιμοποιούν ακόμη βλαπτικά χημικά. Η προστασία του περιβάλλοντος είναι μονόδρομος, πάντως, αν θέλουμε να επιβραδύνουμε τη φθορά που προκαλείται στο περιβάλλον και να μεγιστοποιήσουμε το προσδόκιμο χρόνο ζωής της γης και άρα του ανθρώπινου είδους. TDN: Ποιο είναι το επίπεδο επαγγελματικής κατάρτισης του προσωπικού της Aldemar το οποίο απασχολείτε στον τομέα της καθαριότητας; Το προσωπικό παρακολουθεί εξειδικευμένη εκπαίδευση και αν ναι με ποια μέσα; Κ.Κ.: Οι περισσότεροι και νεότεροι από αυτούς είναι απόφοιτοι Δ.Ε. και παρακολουθούν τακτικά σεμινάρια για την καθαριότητα και το περιβάλλον που πραγματοποιούνται με πρωτοβουλία της εταιρείας. Επίσης, το πρόγραμμα ανακύκλωσης που γίνεται εντός των ξενοδοχείων μας, και τα αποτελέσματα και οι δράσεις που αναφέρονται στους περιβαλλοντικούς μας πίνακες ‘Mare Verde’ ενισχύουν καθημερινά την επαφή με αυτό το ευαίσθητο θέμα. Δεν είναι τυχαίο ότι εργαζόμενοι στην εταιρία εφαρμόζουν πολλές από τις περιβαλλοντικές πρακτικές και στο σπίτι τους. TDN: Ποιες είναι οι βασικές αρχές μιας περιβαλλοντικής πολιτικής που θα πρέπει να εφαρμόζει ένας προμηθευτής υλικών καθαρισμού σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση; Κ.Κ.: Τα υλικά θα πρέπει να είναι φιλικά προς τον άνθρωπο, φιλικά προς το φυσικό περιβάλλον και να μην έχουν δοκιμαστεί σε ζώα. Όσο δύσκολο και αν είναι αυτό, προκαλεί το κοινό αίσθημα κάθε πείραμα που γίνεται σε ζώντες οργανισμούς. TDN: Πιστεύετε ότι η χρήση καθαριστικών φιλικότερων προς το περιβάλλον έχει ευαισθητοποιήσει του έλληνες ξενοδόχους; Κ.Κ.: Σταδιακά μπαίνει όλο και περισσότερο στη επαγγελματική τους ζωή. Φυσικά οι έλεγχοι που πραγματοποιούν οι Τ.Ο βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς με τις ανελαστικές νόρμες που επιβάλουν, υποχρεώνουν τους ξενοδόχους να υιοθετούν αυτές και άλλες περιβαλλοντικές πρακτικής διαχείρησης. TDN: Πως κρίνετε το επίπεδο ενημέρωσης των εταιριών επαγγελματικού καθαρισμού, σχετικά με νέα προϊόντα και λύσεις καθαρισμού; Κ.Κ.: Σε ένα αρκετά ανταγωνιστικό περιβάλλον και οι προμηθευτές υποχρεώθηκαν να εξελίξουν και τα προϊόντα τους και τη μεθοδολογία εφαρμογής τους και ενημέρωσης. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Πολύ περισσότερο τώρα που ο διεθνής ανταγωνισμός ανεβάζει τον πήχη. TDN: Ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία επιλέγεται τους προμηθευτές σας; Κ.Κ.: Υπάρχει ερωτηματολόγιο προμηθευτών το οποίο οφείλουν να έχουν συμπληρώσει οι παλαιοί προμηθευτές αλλά και οι νεότεροι θα πρέπει να είναι σύμφωνοι με τις προϋποθέσεις μας με τα κριτήρια : ISO, HACCP, σύννομα οχήματα μεταφοράς, συσκευασίες προϊόντων, προηγ. συνεργασία κτλ.

Share |
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top