Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size

Καθαριότητα: Ανάγκη δημιουργίας ανεξάρτητης εξειδικευμένης έκθεσης

30 Νοέμβριος -1, 00:00

Καθαριότητα: Ανάγκη δημιουργίας ανεξάρτητης εξειδικευμένης έκθεσης

Το θέμα της καθαριότητας στους ξενοδοχειακούς χώρους είναι πραγματικά ένα θέμα διαχρονικό που απασχολεί όλο τον τουριστικό κόσμο. Η σημαντικότητα του κλάδου αυτού αναδείχθηκε από την πρωτοβουλία να γίνει μία αυτόνομη έκθεση που να ασχολείται ειδικά και αποκλειστικά με τα θέματα της καθαριότητας. Έτσι, πριν από λίγα χρόνια παρουσιάστηκε η διεθνής έκθεση Expro Clean, και όπως είχε δηλώσει ο εμπνευστής της νέας αυτής έκθεσης για το περιβάλλον, την υγιεινή και την καθαριότητα κ. Κώστας Τσιγαρίδας, «Η EXPRO CLEAN 2001, έρχεται σαν μια νομοτελειακή αναγκαιότητα να προσδιορίσει, αναδείξει και προβάλλει ένα τεράστιο κομμάτι της αγοράς. Είναι η πρώτη νέα διεθνής έκθεση του αιώνα στη χώρα μας, που θα σηματοδοτήσει τις εξελίξεις στην αγορά και την κοινωνία, στο σημαντικό αυτόν τομέα». Ο κ. Τσιγαρίδας πιστεύει ότι «η ευρεία έννοια 'καθαρισμός' δεν είναι σήμερα μόνο 'μισή αρχοντιά και το καμάρι της νοικοκυράς και του επαγγελματία', αλλά και ένας ξεχωριστός πλέον χώρος επιστημονικών, τεχνικών και οικονομικών επιδόσεων. Για το λόγο αυτό χρειάζεται επικοινωνία μεταξύ των φορέων του, ενημερωτική και εκπαιδευτική προβολή καθώς και μια εξωστρεφή επικοινωνία στο ευρύτερο κοινό της αγοράς και της κοινωνίας που είναι άλλωστε και ο τελικός αποδέκτης των επιδόσεων του χώρου». «Έτσι το σύγχρονο τουριστικό προϊόν για παράδειγμα», τονίζει ο κ. Τσιγαρίδας, «που είναι το σημαντικότερο για τη χώρα μας, είναι φυσικό να βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα και σε συνεργασία με το χώρο του 'καθαρισμού'. Κάθε εξέλιξη στα προϊόντα, μηχανήματα, συστήματα και υπηρεσίες του χώρου, επηρεάζουν άμεσα το τουριστικό προϊόν, το επίπεδό του, το κόστος του, την τεχνολογία του.» Κατά τον κ. Τσιγαρίδα, στις σημερινές σύγχρονες και προηγμένες κοινωνίες και αγορές, που ασφαλώς συγκαταλέγεται και η χώρα μας, τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα αεροδρόμια, τα επιβατικά πλοία, και θαλαμηγοί καθώς και όλες γενικά οι επιχειρήσεις, ιδιωτικές η κρατικές που σχετίζονται με την υποδοχή και μετακίνηση των πολιτών, οφείλουν συνεχώς να ενημερώνονται για τις εξελίξεις και να επικοινωνούν άμεσα και αποτελεσματικά σχετικά με το αντικείμενο. Όμως πέρα από όλα αυτά, επισημαίνει με έμφαση ο κ. Τσιγαρίδας, σήμερα σε όλες τις αναπτυγμένες και προηγμένες χώρες, υπάρχουν αλλά και δημιουργούνται νέες νομοθεσίες με υψηλά στάνταρ για κάθε περιοχή ή είδος επιχείρησης και χώρου σε ότι αφορά την καθαριότητα, την υγιεινή και το περιβάλλον. Αυτό απαιτεί εξειδίκευση, οικονομοτεχνική κατάρτιση και έλεγχο. Συνεπώς γνώση μέσω της επικοινωνίας. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι οι χιλιάδες επιχειρήσεις, ντόπιες ή πολυεθνικές, βιομηχανικές, εμπορικές ή παροχής υπηρεσιών χρειάζονται νέες συνεργασίες και προβολή στους εν δυνάμει πελάτες ή συνεργάτες τους. Ακόμα και πηγές νέας τεχνολογίας. Και όλα αυτά όταν βρισκόμαστε μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση, τους Ολυμπιακούς του 2004, που ο καθένας αντιλαμβάνεται πόσο ψηλά ανεβαίνει ο "πήχης" των απαιτήσεων γύρω από τους τομείς αυτούς, καθώς και το Γ' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης που θα δώσει στην ελληνική κοινωνία και αγορά τα επόμενα χρόνια πάνω από 17 τρισεκατομμύρια δραχμές για ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό. Η Expro Clean, μια εξειδικευμένη και εντελώς σύγχρονη διεθνής έκθεση, παίζει καθοριστικό ρόλο στη συνύπαρξη και συνλειτουργία όλων αυτών και φέρνει σε επαφή έναν μεγάλο αριθμό παραγόντων προϊόντων και υπηρεσιών 'καθαριότητας' και 'υγιεινής' με τους πιθανούς συνεργάτες, πελάτες, προμηθευτές των νέων προϊόντων και της νέας τεχνολογίας.

Share |
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top