Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size

Γ’ Μέρος

30 November -1, 00:00

Γ’ Μέρος
  • Η ελληνική αγορά
  • Οι στόχοι στην ελληνική αγορά
  • Στόχος οι 200.000 Έλληνες τουρίστες μέχρι το 2006

Η ελληνική αγορά TDN: Πόσο σημαντική είναι για τον κυπριακό τουρισμό η ελληνική αγορά; Φ.Φ.: "Στο στρατηγικό μας σχέδιο έχουμε χωρίσει τις αγορές μας σε κατηγορίες. Η Ελλάδα βρίσκεται στην ομάδα των αγορών υψηλής προτεραιότητας μαζί με άλλες τέσσερις χώρες: τη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, τη Ρωσία και τη Γαλλία. Η Ελλάδα βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τρίτη θέση πίσω από τη Μ. Βρετανία και τη Γερμανία. Η Μ. Βρετανία αντιπροσωπεύει το 55-60% της συνολικής τουριστικής κίνησης. Στη συνέχεια ακολουθεί η Γερμανία και πολύ κοντά της βρίσκεται η Ελλάδα. Το 2003 η Γερμανία μας έστειλε 130.000 τουρίστες ενώ η Ελλάδα 110.000. Εκτιμώ ότι φέτος οι αφίξεις από την Ελλάδα θα ξεπεράσουν εκείνες από τη Γερμανία. Κι εμείς θα αυξήσουμε τα κονδύλιά μας για διαφήμιση και προβολή στην Ελλάδα". TDN: Σε τι ύψους φθάνουν τα ποσά που δαπανάτε στην ελληνική αγορά για διαφήμιση; Φ.Φ.: "Έχουμε, ήδη, διπλασιάσει το ποσό που δαπανάμε για διαφήμιση και προβολή στην Ελλάδα το οποίο φθάνει τώρα τις 500.000 κυπριακές λίρες (850.000 ευρώ). Παράλληλα, είμαστε στη διαδικασία να καταλήξουμε στην επιλογή οίκου δημοσίων σχέσεων ενώ προσλάβαμε υπεύθυνο για την παρακολούθηση της αγοράς (marketier) στο γραφείο μας στην Αθήνα". Οι στόχοι στην ελληνική αγορά TDN: Ποιοί είναι οι στόχοι του ΚΟΤ στην ελληνική αγορά; Φ.Φ.: "Εμείς θέλουμε ο Έλληνας να θεωρήσει την Κύπρο ως ένα άλλο ελληνικό νησί. Εκεί που σκέφτεται αν θα κάνει διακοπές στην Κρήτη, τη Ρόδο ή την Κέρκυρα να πει "ας πάω στην Κύπρο φέτος". Ήδη, θα υπάρχουν πιο φθηνά πακέτα με αεροπλάνο καθώς εκτός των Κυπριακών Αερογραμμών και των Ολυμπιακών Αερογραμμών θα πραγματοποιούν καθημερινά δρομολόγια και η ελληνική Aegean Airlines και η κυπριακή Helios Airways. Τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο, δεν δόθηκε το απαιτούμενο βάρος στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής. Η Θεσσαλονίκη και η Κρήτη ήταν δύο περιοχές που δουλεύτηκαν πάρα πολύ καλά για την Κύπρο. Υπάρχει καλύτερη τουριστική σχέση της Κύπρου με αυτά τα μέρη. Έτσι, τώρα στην Αττική ενθαρρύνουμε Έλληνες και Κύπριους τουριστικούς επιχειρηματίες να αναπτύξουν αυτή την αγορά και τους στηρίζουμε οικονομικά στο marketing plan που κάνουν. Σημειώστε ότι συνεισφέρουμε το 50% των δαπανών προβολής σε όσα ταξιδιωτικά γραφεία εντάξουν στα προγράμματά τους την Κύπρο και θέλουν να την προβάλουν". TDN: Πόσα ταξιδιωτικά γραφεία θα επιδοτήσετε συνολικά με αυτό τον τρόπο; Φ.Φ.: "Δεν έχουμε κανέναν περιορισμό. Όσα γραφεία θέλουν να αξιοποιήσουν αυτό το κίνητρο εμείς θα τους στηρίξουμε. Το λέω αυτό για να τονίσω πόσο μεγάλο ενδιαφέρον έχουμε για την Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή κάνουμε έρευνα αγοράς για να δούμε τι θέλει ο Έλληνας. Πριν λίγο καιρό είχαμε κάνει μια άλλη έρευνα και στην ερώτηση "τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη Κύπρος", πολλοί Έλληνες δεν γνώριζαν κάτι από την Κύπρο. Έλεγαν μόνο ότι έχουν πρόβλημα με τους Τούρκους..." Στόχος οι 200.000 Έλληνες τουρίστες μέχρι το 2006 TDN: Ο ποσοτικός στόχος στην ελληνική αγορά; Φ.Φ.: "Οι σχεδιασμοί μας είναι μακροπρόθεσμοι και στοχεύουμε τα επόμενα τρία χρόνια να αυξήσουμε σε 200.000 τις αφίξεις τουριστών από την Ελλάδα. Όταν σε χρονιές κρίσης- όπως τα δύο τελευταία- είχαμε αύξηση 25% των αφίξεων από Ελλάδα αντιλαμβάνεστε τι περιθώρια ανάπτυξης υπάρχουν σε καλές εποχές" . TDN: Η αύξηση των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων με την έναρξη δρομολογίων μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου από την Aegean και την Helios επαρκούν για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος; Φ.Φ.: "Ασφαλώς. Εμείς στηρίζουμε και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τέτοιες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες. Πέραν από την αναμενόμενη μείωση της τιμής του πακέτου, σε συγκεκριμένες περιόδους είχαμε να αντιμετωπίσουμε μεγάλη έλλειψη αεροπορικών θέσεων. Πολλές φορές έγινα δέκτης παραπόνων από ελληνικά γραφεία που ήθελαν να στείλουν γκρουπ στην Κύπρο-κυρίως μαθητές- αλλά δεν έβρισκαν θέσεις ούτε στις Κυπριακές Αερογραμμές ούτε στην Ολυμπιακή. Ο ανταγωνισμός βοηθά πάντα. Εμείς στηρίξαμε τις Κυπριακές Αερογραμμές σε δύσκολες εποχές και θα εξακολουθούμε να το κάνουμε εκεί που πρέπει. Παράλληλα, όμως, θα ενθαρρύνουμε και θα στηρίξουμε πρωτοβουλίες όπως της Aegean και της Helios". TDN: Ποιές είναι οι προοπτικές τουριστικής συνεργασίας Ελλάδας Κύπρου; Φ.Φ.: "Η συνεργασία με την Ελλάδα υπερβαίνει το ευρωπαϊκό πλαίσιο. Στοχεύουμε στις υπερατλαντικές αγορές και σ' αυτό θα συνεργαστούμε και με την Αίγυπτο. Προετοιμάζουμε, μάλιστα, για το επόμενο διάστημα μια τριμερή συνάντηση υψηλού επιπέδου με τη συμμετοχή των αρμόδιων υπουργών Κύπρου, Ελλάδας και Αιγύπτου ώστε οι τρεις χώρες να προωθούνται ως κοινός, τριπλός προορισμός μεταξύ άλλων στις αγορές της Κίνας και της Ινδίας. Ήδη, εκδηλώνεται μεγάλο ενδιαφέρον από τουρ οπερέϊτορ των τριών χωρών για το εγχείρημα. Σε επόμενη φάση θα φέρουμε σε επαφή των ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες ώστε να οργανωθούν τα πακέτα".

Share |
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top