Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size

Δ’ Μέρος

30 November -1, 00:00

Δ’ Μέρος:

  • Πρόβλημα το θολό "τοπίο" στις φετινές άδειες
  • Έτοιμη για συνεργασίες η Aldemar
  • Μεγάλες δυνατότητες για συνεργασίες σε επίπεδο μάνατζμεντ
  • Ρίσκο η αποκλειστική συνεργασία με δίκτυο διανομής
  • Συνταγές για χαμηλού ρίσκου επενδύσεις στον τουρισμό

Πρόβλημα το θολό "τοπίο" στις φετινές άδειες TravelDailyNews: Κάθε χρόνο οι ξενοδόχοι "ξελάσπωναν" σε μεγάλο βαθμό από τους Έλληνες ταξιδιώτες του Αυγούστου οι οποίοι πλήρωναν και τις υψηλότερες τιμές. Φέτος, όμως, πολλοί δεν θα πάρουν άδεια τον Αύγουστο λόγω των Αγώνων οπότε οι ξενοδόχοι θα χάσουν και αυτή την πολύ καλή πελατεία... Αλέξανδρος Αγγελόπουλος: "Φέτος η κίνηση είναι μειωμένη-όχι τραγικά μειωμένη- όχι τόσο επειδή θα μείνουν στα σπίτια τους για τους Αγώνες αλλά γιατί αρκετοί δεν ξέρουν ακόμα πότε θα πάρουν άδεια. Υπάρχουν εταιρείες που δουλεύουν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες οπότε οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να πάνε πουθενά, υπάρχουν εταιρείες που θα δώσουν άδειες αλλά δεν έχουν αποφασίσει ακόμα το "πότε ακριβώς" και υπάρχουν εταιρείες που προσπαθούν να δουν αν θα μπορέσουν να έχουν κάποια οφέλη αν λειτουργήσουν κατά τη διάρκεια των Αγώνων και γι' αυτό το λόγο δεν οριστικοποιούν τις προθέσεις τους στους υπαλλήλους τους. Από την άλλη πλευρά υπάρχουν άλλοι που έχουν πάρει εισιτήρια κι θα μείνουν πίσω για να δουν τους Αγώνες. Επιπλέον, υπάρχουν κι εκείνοι που δεν θέλουν να δουν τους Αγώνες και θα πάνε διακοπές. Υπάρχουν όλες αυτές οι κατηγορίες μαζί". TDN: Η αίσθηση, πάντως, είναι ότι οι έλληνες που θα κάνουν διακοπές φέτος τον Αύγουστο θα είναι πολύ λιγότεροι από πέρυσι. Α.Α.: Μπορεί. Κάθε χρόνο το αντιμετωπίζουμε ως ενδεχόμενο. Είναι βλέπετε και η ακρίβεια. Έτοιμη για συνεργασίες η Aldemar TDN: Η Aldemar είναι μια από τις γνωστότερες ελληνικές ξενοδοχειακές αλυσίδες. Εξετάζετε το ενδεχόμενο συνεργασίας με άλλον ξενοδοχειακό όμιλο από την Ελλάδα ή το εξωτερικό; Α.Α.: "Θα ήταν ουτοπικό να πει κανείς ότι δεν αποτελεί μέρος της αναπτυξιακής πολιτικής που πρέπει να έχουμε στο νου μας. Μπορεί φυσικά και να μη συμβεί, αλλά δεν μπορούμε να μην το εξετάζουμε ως ενδεχόμενο. Δεν το επιδιώκουμε αλλά αν έρθει μια πρόταση θα τη συζητήσουμε. Για μένα ο τουρισμός και οι ελληνικές επιχειρήσεις-για να μπορέσουν να σταθούν διεθνώς υποστηρίζοντας και την ελληνική τους υπόσταση- θα πρέπει να σκέφτονται παγκόσμια, think globally". Μεγάλες δυνατότητες για συνεργασίες σε επίπεδο μάνατζμεντ TDN: Με αυτή την έννοια θα βλέπατε πιο πιθανή τη συνεργασία με έναν ελληνικό ή έναν διεθνή όμιλο που θα μπορούσε να βοηθήσει ιδιαίτερα στην υιοθέτηση ενός "παγκόσμιου" τρόπου σκέψης της Aldemar; Α.Α.: "Δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς τίποτα. Το μοντέλο συνεργασιών που θα έπρεπε να σκέφτεται κανείς, είναι αυτό που χρησιμοποιεί τα ατού της κάθε επιχείρησης και δημιουργεί ένα πιο δυνατό σύνολο. Ρίσκο η αποκλειστική συνεργασία με δίκτυο διανομής TDN: Σας έχει απασχολήσει το ενδεχόμενο συνεργασίας με κάποιο δίκτυο διανομής; Α.Α.: Όλα τα δίκτυα διανομής είναι ανοιχτά αυτή τη στιγμή. Το να περιοριστεί κανείς σε μια ορισμένη κατεύθυνση συνεργαζόμενος αποκλειστικά με κάποιο συγκεκριμένο δίκτυο δημιουργεί τον κίνδυνο ότι αποκλείει άλλα και στερείται την ελευθερία κινήσεων και αποφάσεων. Αντίθετα, βρισκόμαστε πια στη φάση όπου ένας όμιλος σαν τον δικό μας θα πρέπει να μπορεί να εκτίθεται όσο γίνεται περισσότερο και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο". TDN: Εσχάτως διαπιστώνεται η είσοδος στον ξενοδοχειακό κλάδο κεφαλαίων που προέρχονται από άλλους επιχειρηματικούς χώρους. Πως κρίνετε αυτή την κινητικότητα; Α.Α.: "Υπάρχουν πολλοί επιχειρηματίες οι οποίοι ενδιαφέρονται για τον τουρισμό και ορθώς πράττουν. Θα τους προέτρεπα, όμως, να μην αναζητούν την ευκαιρία μιας επένδυσης απλώς, αλλά να γίνουν μέρος ενός ισχυρού σχήματος - όχι να δημιουργήσουν ένα μικρό, νέο σχήμα που δεν θα έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα. Συνταγές για χαμηλού ρίσκου επενδύσεις στον τουρισμό TDN: Αν το ερμηνεύω σωστά, λέτε ότι η ανάπτυξη των ελληνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων θα ήταν καλό να προέλθει από την είσοδο στο χώρο του τουρισμού ισχυρών κεφαλαίων από άλλους επιχειρηματικούς χώρους. Κι όχι αυτοί οι επιχειρηματίες να προτιμήσουν μια "αυτόνομη" είσοδο στο χώρο του τουρισμού. Α.Α.: "Ακριβώς. Και αυτό, στο βαθμό που πραγματικά θέλουν να επενδύσουν στο χώρο του τουρισμού. Υπάρχουν, ήδη, παραδείγματα μονάδων που αντιμετώπιζαν πάρα πολλά προβλήματα, φυτοζωούσαν και απέκτησαν νέα πνοή όταν πέρασαν στα χέρια επιχειρηματιών που προέρχονται από κλάδους εκτός του τουρισμού. Μειώνουν με αυτό τον τρόπο το ρίσκο της επένδυσής τους. Είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για έναν επιχειρηματία που θέλει να επενδύσει στον τουρισμό. Παράλληλα, υπάρχουν πάρα πολλά ξενοδοχεία που δεν λειτουργούν καλά. Δεν έχουν μια καλή βάση λειτουργίας ή δεν έχουν καταφέρει να υπογράψουν καλά συμβόλαια με Τ.Ο.. Πρέπει και αυτοί να αποταθούν σε ειδήμονες για να τα αλλάξουν όλα αυτά. Σε όλες τις αγορές υπάρχουν ειδήμονες, κάποιοι είναι καλύτεροι από κάποιους άλλους και δεν είναι κακό να λέγεται κάτι τέτοιο".

Share |
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top