Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size

Γ’ Μέρος

30 November -1, 00:00

Γ’ Μέρος
  • "Εναέρια" Εγνατία
  • Επαγγελματίες η πελατεία-στόχος
  • Μπορούμε να βρούμε κεφάλαια για γρήγορη επέκταση της εταιρίας
  • Θέλουμε να μεγαλώσουμε την αγορά
  • Σχέσεις συνεργασίας με τις αεροπορικές
  • Ευκαιρίες για πακέτα με πολλούς προορισμούς
  • Ενδιαφέρον και για γήπεδα γκολφ

"Εναέρια" Εγνατία TravelDailyNews: Εξετάζετε την περίπτωση να δημιουργήσετε μια "εναέρια" Εγνατία, με γραμμές που θα συνδέουν τις πόλεις της Β. Ελλάδας από τη Θράκη μέχρι την Ήπειρο; Μιχαήλ Πατέλλης: "Αυτό ακριβώς σκοπεύουμε να κάνουμε". TDN: Σε ποιά σημεία πλεονεκτεί το υδροπλάνο σε σχέση με το πλοίο; Μ.Π.: "Το σημαντικότερο πλεονέκτημα του υδροπλάνου είναι η διάρκεια του ταξιδιού". Επαγγελματίες η πελατεία-στόχος TDN: Σωστό είναι αυτό αλλά ακυρώνεται στην πράξη αν δεν υπάρχει καλή συχνότητα δρομολογίων; Μ.Π.: "Φυσικά. Εμείς όπου πετάμε θα υπάρχει οπωσδήποτε πτήση επιστροφής εντός της ημέρας. Εμείς δεν θα πετάμε από Αθήνα προς παντού αλλά στοχεύουμε να δημιουργήσουμε μικρά τοπικά δίκτυα δρομολογίων στις διάφορες περιοχές. Στο καθένα από αυτά τα μικρά τοπικά δίκτυα τα νησιά θα εξυπηρετούνται μεταξύ τους πολύ συχνά ενώ θα υπάρχει πάντα ανταπόκριση προς κύριους προορισμούς άλλων μικρών τοπικών δικτύων. Αν, για παράδειγμα, ταξιδέψει κανείς από την Κέρκυρα στα Γιάννενα αντιλαμβάνεται αμέσως την αξία του δρομολογίου. Σήμερα για να πάει κανείς από τα Γιάννενα στην Κέρκυρα χρειάζεται -5 ώρες. Με το υδροπλάνο χρειάζεσαι 15 λεπτά. Μπορείς, δηλαδή, να πας το πρωί για καφέ και να επιστρέψεις το απόγευμα. Έτσι, δεν χάνεις τη μέρα σου, ούτε ταλαιπωρείσαι ενώ δεν χρειάζεται υποχρεωτικά να διανυκτερεύσεις. Το ίδιο συμβαίνει και με τα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου. Το ίδιο θα συμβεί και στο Αιγαίο. Οι πελάτες που θα επιδιώξουμε να προσελκύσουμε είναι οι επαγγελματίες και όσοι ταξιδεύουν επειδή πρέπει να ταξιδέψουν. Σήμερα, για παράδειγμα, μάθαμε ότι πολλές ποδοσφαιρικές ομάδες νησιών του Ιονίου ενδιαφέρονται να τους μεταφέρουμε από νησί σε νησί". TDN: Αυτή τη στιγμή διαθέτετε μόλις δύο υδροπλάνα. Θα έχετε τη δυνατότητα να ανταποκριθείτε αν η ζήτηση αυξηθεί απότομα; Μ.Π.: "Θα φέρουμε περισσότερα υδροπλάνα, είναι απλό". TDN: Έχετε αυτή την οικονομική ευχέρεια; Μ.Π.: "Δεν είναι οικονομικό ζήτημα γιατί αν υπάρχει αγορά αυτό το θέμα λύνεται αμέσως". Μπορούμε να βρούμε κεφάλαια για γρήγορη επέκταση της εταιρίας TDN: Σε άλλες χώρες, ίσως. Στην Ελλάδα δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα. Μ.Π.: "Μπορεί αλλά εμείς δεν βασιζόμαστε σε κεφάλαια που θα προέρχονται από την ελληνική αγορά. Όλα τα κεφάλαιά μας έρχονται από το εξωτερικό. Είμαστε μια ξένη επένδυση. Γι' αυτό και βρίσκομαι εγώ εδώ καθώς γνωρίζω τις ιδιομορφίες της ελληνικής ιδιοσυγκρασίας. Με αυτό το πνεύμα μας εμπιστεύτηκαν οι ξένοι επενδυτές μας. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενε κανένας ότι θα πετύχουμε τόσα πράγματα σε, τόσο γρήγορα. Όταν λέγαμε ότι πάμε στην Ελλάδα να δημιουργήσουμε εταιρία υδροπλάνων μας απαντούσαν: καλή τύχη αλλά σε βλέπουμε να επιστρέφεις γρήγορα με το κεφάλι σκυμμένο". Αν, λοιπόν, είμαστε επιτυχημένοι και το πρόβλημά μας είναι που θα βρούμε λεφτά για να επεκταθούμε επειδή υπάρχει ζήτηση, να είστε σίγουρος ότι θα το λύσουμε πολύ εύκολα. Πρώτα, όμως, πρέπει να φθάσουμε σε αυτό το σημείο. Μακάρι να βρεθούμε σύντομα σε θέση να αναζητούμε τρόπους περαιτέρω επέκτασης". Θέλουμε να μεγαλώσουμε την αγορά TDN: Θεωρείτε ότι λειτουργείτε ανταγωνιστικά σε σχέση με τις ακτοπλοϊκές εταιρίες; Θα αναγκαστείτε, δηλαδή, να διεκδικήσετε πελατεία από αυτές; Μ.Π.: "Εμείς ανοίγουμε μια νέα αγορά αφού προσφέρουμε ένα νέο μέσο μεταφοράς επιβατών που έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Εμείς, για παράδειγμα, δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τους επιβάτες που θέλουν να ταξιδέψουν με το αυτοκίνητό τους. Αν κάποιος φοβάται το αεροπλάνο δεν θα έλθει σε μας. Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει ο χρόνος αλλά θέλει να απολαύσει ένα ωραίο ταξίδι με το πλοίο, προφανώς δεν θα προτιμήσει εμάς. Αν, όμως, ο τελευταίος μπει έστω και μια φορά στο υδροπλάνο πιστεύω ότι θα τον κερδίσουμε. Δεν θέλουμε να πάρουμε πελάτες από άλλους. Θέλουμε να μεγαλώσουμε την αγορά". TDN: Έχετε θέσει στόχο για τον αριθμό επιβατών που θα θέλατε να μεταφέρετε; Μ.Π.: "Στόχος μας είναι να κάνουμε κέρδος. Θέλουμε, τις πέντε ώρες την ημέρα που θα πετάμε το χειμώνα και τις επτά το καλοκαίρι θέλουμε να είμαστε γεμάτοι". TDN: Από τι θα εξαρτηθεί η οικονομική επιτυχία της AirSea Lines; Μ.Π.: "Είναι απλό. Όσο περισσότερα δρομολόγια πραγματοποιείς τόσο μειώνεται το ποσοστό πληρότητας που χρειάζεσαι για να αποσβένεις το κόστος λειτουργίας και να εμφανίζεις κέρδη". TDN: Πόσο ανταγωνίζεστε τις αεροπορικές εταιρίες; Μ.Π.:" Εμείς δεν θέλουμε να πετάμε στις γραμμές που πετούν οι αεροπορικές εταιρίες αλλά σε τοπικό επίπεδο. Ποτέ δεν θα πετάξουμε από Αθήνα για Θεσ/νίκη ή από Αθήνα για Κέρκυρα, Ρόδο ή Ηράκλειο. Εμείς πετάμε από λιμάνι σε λιμάνι". Σχέσεις συνεργασίας με τις αεροπορικές TDN: Θα λειτουργείτε ως "τσάρτερ" εταιρία; Μ.Π.: "Όχι, θα έχουμε κανονικές γραμμές, με τακτικά δρομολόγια και θα μπορούσαμε να συνεργαζόμαστε με τις αεροπορικές εταιρίες ώστε να μεταφέρουμε επιβάτες τους οι οποίοι θα φθάνουν στο αεροδρόμιο ενός νησιού και θα ήθελαν να φθάσουν πολύ γρήγορα σε κάποιο κοντινό νησί, πετώντας με υδροπλάνο. Ευκαιρίες για πακέτα με πολλούς προορισμούς TDN: Εχετε κρούσεις για τέτοιες συνεργασίες; Μ.Π.: "Αυτό που μου έκανε φοβερή εντύπωση είναι πως tour operators που στέλνουν τσάρτερ στην Κέρκυρα μας ζήτησαν να μεταφέρουμε πελάτες τους από την Κέρκυρα στα άλλα νησιά του Ιονίου. Δίνουμε, δηλαδή, σε κάποιον που έρχεται από το Λονδίνο τη δυνατότητα να συνεχίσει το ταξίδι του ή να συνδυάσει δύο ή περισσότερα νησιά στο "πακέτο" των διακοπών του. TDN: Ποιοί είναι οι μέτοχοι της AirSea Lines; Μ.Π.: "Είναι συνολικά 15 οι περισσότεροι από τους οποίους είναι Βρετανοί. " Ενδιαφέρον και για γήπεδα γκολφ Μ.Π.: "Το πρόγραμμα αυτό είναι "πιλότος" για μας. Αν επιτύχει δεν αποκλείεται να δραστηριοποιηθούμε και σε άλλους τομείς εντός Ελλάδος. Στην Ελλάδα θα πρέπει να δημιουργηθούν άμεσα τουλάχιστον δέκα γήπεδα γκολφ αν όχι πενήντα. Τα γήπεδα γκολφ μπορεί να είναι η αφορμή για να δημιουργήσεις στη συνέχεια παραθεριστικές κατοικίες. Θεωρούμε, λοιπόν, ότι μπορούμε να εξυπηρετήσουμε την πελατεία τους με τα υδροπλάνα μας και ίσως φτιάξουμε και μεις κανα-δύο". TDN: Σας ενδιαφέρει να συνεργαστείτε με ξενοδόχους, ακτοπλοϊκές ή και αεροπορικές εταιρίες; Μ.Π.: "Φυσικά. Συνεργαζόμαστε ήδη με επενδυτές από το τον Καναδά ή τη Βρετανία. Αναρωτιέμαι, τόσο τρελοί είναι όλοι αυτοί; Απλώς ρισκάρουν ένα μικρό ποσό, δεν χρειάζονται μεγάλα ποσά. Κι όσο πιο νωρίς ρισκάρεις αυτό το ποσό τόσο πιο μικρό ποσό θα χρειαστείς για να αγοράσεις μεγαλύτερο ποσοστό μετοχών". TDN: Σκέφτεστε επέκταση της AirSea Lines εκτός Ελλάδος; Μ.Π.: "Ετοιμαζόμαστε να πετάμε από την Κέρκυρα προς το Μπρίντιζι και το Οτράντο. Υπάρχει τεράστια ζήτηση και πιστεύω ότι θα είμαστε έτοιμοι να το κάνουμε σε 3-4 μέρες. Υπάρχουν πολλοί Ιταλοί που έχουν σχέσεις με την Κέρκυρα. Στη μαρίνα Γουβιών, για παράδειγμα, όπου είναι η βάση μας πολλοί Ιταλοί ελλιμενίζουν τα σκάφη τους κι έρχονται συχνά να τα επισκεφθούν. Κι από τα Γιάννενα στην Ιταλία υπάρχει η δυνατότητα να πετάμε".

Share |
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top