Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΣυνεχή αύξηση παρουσιάζουν τα ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους

Συνεχή αύξηση παρουσιάζουν τα ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους

Τη συνεχή αύξηση ταξιδιών για επαγγελματικούς λόγους αλλά και την ανάγκη για την άριστη διοργάνωσή τους επισήμανε, ο γενικός διευθυντής της εταιρίας Carlson Wagonlit Travel Κωνσταντίνος Γκιόκας μιλώντας στην εκπομπή […]

Τη συνεχή αύξηση ταξιδιών για επαγγελματικούς λόγους αλλά και την ανάγκη για την άριστη διοργάνωσή τους επισήμανε, ο γενικός διευθυντής της εταιρίας Carlson Wagonlit Travel Κωνσταντίνος Γκιόκας<...> μιλώντας στην εκπομπή Business & Travel.

Ο κ. Γκιόκας παρουσίασε τη μελέτη της CWT όπου αναλύονται οι κυριότεροι παράγοντες επηρεασμού της ευρωπαϊκής ταξιδιωτικής αγοράς για το 2003 και μέρος της οποίας παρατίθεται παρακάτω. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, η μελέτη της CWT αναφέρει τα εξής:

Στο τέλος του 2002, μόνο η Μεγάλη Βρετανία κατέλαβε ποσοστό σχεδόν 20% για τις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους (LCC) επί της συνολικής ταξιδιωτικής αγοράς. Κατά πάσα πιθανότητα η διείσδυση των εν λόγω αεροπορικών εταιριών θα αυξηθεί, όχι μόνο στην τουριστική αγορά, αλλά και στην business αγορά, με έμφαση στο χώρο των μικρών εταιριών, τόσο στη Μεγάλη Βρετανία όσο και σε όλη την Ευρώπη.

Επιπλέον, οι χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρίες θα επηρεάσουν και την αγορά των ταξιδιών για επαγγελματικούς λόγους καθώς οι Travel Managers θα καταφύγουν στις προσφορές των LCC ως τρόπο μείωσης των εξόδων. Βάσει έρευνας των πελατών της Carlson Wagonlit Travel στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, σχεδόν 30% των εταιριών θεωρούν ότι οι χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρίες αποτελούν μέρος της μελλοντικής ταξιδιωτικής τους πολιτικής.

Εν τω μεταξύ, μέχρι το 2006 το online booking θα φτάσει το 20% με 30% στην Ευρώπη. Τούτο συμβαίνει διότι για τις εταιρίες που κινούνται στον χώρο της τεχνολογίας ή των τηλεπικοινωνιών -ή για τις fast moving εταιρίες- οι κρατήσεις για ταξίδια χωρίς ενδιάμεσους προορισμούς μπορούν να γίνουν πολύ εύκολα μέσω Internet και δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην κάνουν μέχρι και το 50% των κρατήσεών τους μέσω του διαδικτύου στο άμεσο μέλλον.

Μάλιστα οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους, οι “ιντερνετικοί ναύλοι” (ή οι ναύλοι στο Internet) όπως και η επαγγελματική χρήση τουριστικών ναύλων, έχουν ωθήσει -απολύτως δικαιολογημένα- τις εταιρίες στο να ζητήσουν από τις επιχειρήσεις ταξιδιωτικού Management (TMC) να τους δώσουν πρόσβαση σε όλη την ταξιδιωτική προσφορά.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024