Τελευταία νέα
ΑρχικήΟδικές ΜεταφορέςΟδικός ΤουρισμόςΑθήνα – Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες και 57 λεπτά με το τραίνο

Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες και 57 λεπτά με το τραίνο

Τα δύο νέα δρομολόγια InterCity ΕΧPRΕSS καλύπτουν την απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε χρόνο 4 ώρες και 57 λεπτά

Δύο νέα δρομολόγια InterCity ΕΧPRΕSS, της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη, έχουν ξεκινήσει από τις 18 Ιανουαρίου. Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνών Χρίστος Βερελής<...>παραβρέθηκε στον Σταθμό Λαρίσης, όπου έφθασε το Intercity Express από την Θεσσαλονίκη σε χρόνο 4 ώρες και 57 λεπτά με δύο ενδιάμεσες στάσεις σε Λαμία και Λάρισα και μίλησε για την εξέλιξη στον ΟΣΕ.

Ο κ. Βερελής δήλωσε “Μετά την παράδοση ενός μέρους των έργων της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη, τα δρομολόγια γίνονται πια σε λιγότερο από 5 ώρες. Στην πρώτη θέση παρέχονται ειδικές υπηρεσίες στους επιβάτες όπως ρόφημα με συνοδευτικά που θα σερβίρονται στη θέση των επιβατών, εφημερίδες και δωρεάν μεταφορά των αποσκευών τους, που θα παραδίδουν στο αρμόδιο γραφείο. Ο ελληνικός σιδηρόδρομος είναι πιο ανταγωνιστικός.

Πριν το τέλος του 2003, ο χρόνος κάλυψης της διαδρομής Αθήνα – Θεσσαλονίκη με Intercity θα είναι μειωμένος κατά 20-25 λεπτά επιπλέον, το δρομολόγιο θα γίνεται μέσα σε 4 ώρες και 35 λεπτά, ενώ ο τελικός μας στόχος για το 2008 είναι να γίνεται το συγκεκριμένο δρομολόγιο σε 3 ώρες και 40 λεπτά.”

Εκτός από τα προαναφερόμενα δύο δρομολόγια του InterCity θα εκτελούνται πέντε δρομολόγια την ημέρα με χρόνο 5 ώρες και 14 λεπτά, και τέσσερις ενδιάμεσες στάσεις, σε Λαμία, Λάρισα, Κατερίνη και Πλατύ. Επίσης, θα πραγματοποιούνται εννέα δρομολόγια την ημέρα και καλύπτουν τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 5 ώρες και 29 λεπτά με εννέα ενδιάμεσες στάσεις.

Ο υπουργός δήλωσε επίσης ότι “εντός του 2003 θα αρχίσει να παραδίδεται το νέο τροχαίο υλικό, βάσει των ανανεωμένων συμβάσεων που έχει υπογράψει ο ΟΣΕ με τις κοινοπραξίες. Στόχος μας είναι αυτά τα αποτελέσματα να περάσουν στους επιβάτες και, με την κατασκευή του Προαστιακού Σιδηροδρόμου- με τον οποίο θα πυκνώνουν τα προαστιακά δρομολόγια της Αθήνας προς την Χαλκίδα και προς άλλους προορισμούς- τις επεκτάσεις του Μετρό και το Τραμ, να παρέχουμε στους επιβάτες ένα υψηλό επίπεδο μετακινήσεων με μέσα σταθερής τροχιάς.”

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι αλλαγές αυτές που πραγματοποιούνται στους σιδηροδρόμους θα καταστήσουν σταδιακά το τραίνο όλο και περισσότερο ανταγωνιστικό προς το αεροπλάνο, αφού η διαφορά στον απαιτούμενο χρόνο μεταφοράς μειώνεται σημαντικά ενώ η τιμή του εισιτηρίου παραμένει αισθητά χαμηλότερη.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024