Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠροβολή και διαφήμιση του ελληνικού Τουρισμού

Προβολή και διαφήμιση του ελληνικού Τουρισμού

Στον προγραμματισμό του ΕΟΤ για την προβολή και τη διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού για το 2003 αναφέρθηκε κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Τουρισμού ο υπουργός Ανάπτυξης Α. Τσοχατζόπουλος

Στον προγραμματισμό του ΕΟΤ για την προβολή και τη διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού για το 2003 αναφέρθηκε<...> κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Τουρισμού ο υπουργός Ανάπτυξης Α. Τσοχατζόπουλος, ο οποίος έκανε και ένα σύντομο απολογισμό για τις μέχρι σήμερα σχετικές δράσεις, οι οποίες έχουν ως εξής:

  • Ολοκληρώθηκε ο διεθνής ανοικτός διαγωνισμός για την επιλογή αναδόχου ο οποίος θα αναλάβει την υλοποίηση του διαφημιστικού προγράμματος του ΕΟΤ στα Μέσα για το έτος 2003, σε 14 χώρες, με τον ίδιο δημιουργικό σχεδιασμό, έναντι συνολικού ποσού 7.336.757,15 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Το σχέδιο σύμβασης μεταξύ ΕΟΤ και Adel ΑΕ, έχει διαβιβαστεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο νομιμότητας, ο οποίος αναμένεται να διαρκέσει 20 ημέρες περίπου. Στην συνέχεια , το πρόγραμμα υλοποιείται στα Μέσα.
  • Έχουν υποβληθεί στην Διοίκηση του ΕΟΤ προς υπογραφή, προϋπολογισμοί συμμετοχής σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, στις οποίες συμμετέχουν τα Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού (περίπου 91 εκθέσεις σε όλες τις αγορές -στόχους). Μαζί με συμμετοχές σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις σε νέες αγορές, όπου δεν υπάρχουν Γραφεία ΕΟΤ (Αραβικά Εμιράτα, Κίνα, κ.λπ.), το συνολικό κόστος υπολογίζεται να ανέλθει σε 3.500.000 ευρώ.
    Στο ως άνω ποσό συμπεριλαμβάνεται η διοργάνωση της έκθεσης Philoxenia, η συμμετοχή του ΕΟΤ στην Έκθεση Τουριστικό Πανόραμα κ.λπ.
  • Συμμετοχή στα προγράμματα προβολής των Νομαρχιακών Επιτροπών Τουρισμού: για το έτος 2003, 3.000.000 ευρώ.
  • Γ΄ΚΠΣ: Έχουν υποβληθεί ΤΔΕ για την προβολή της Αττικής (3.500.000 ευρώ) καθώς και προβολή των δράσεων του ΕΠΑΝ στον Τουρισμό (100.000 ευρώ),τα οποία είναι σχέδια άμεσης προτεραιότητας και η έναρξη υλοποίησής τους προγραμματίζεται για τον Μάρτιο 2003. Η όποια καθυστέρηση, οφείλεται στην στοιχειοθέτηση της συνέργιας (οικονομικής) του ιδιωτικού τομέα. Θα ακολουθήσει άμεσα η υποβολή ΤΔΕ για την προβολή του Οικοτουρισμού, του Συνεδριακού Τουρισμού (1.500.000 ευρώ), της συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις κ.ο.κ.
  • Διεθνή Μέσα: Ο προϋπολογισμός για την προβολή της Χώρας στα Διεθνή Μέσα (Eurosport, BBC World, CNN, Euronews) ανέρχεται σε 3 εκατ. ευρώ.
  • Έκτακτες ενέργειες προβολής: Ο Ελληνικός Μήνας στα Γερμανικά τραίνα (προβολή της ελληνικής διατροφής στις Γερμανικές υπερταχείες τον Φεβρουάριο 2003), Διαφήμιση με πανό-banners στους σιδηροδρομικούς σταθμούς της Γερμανίας, διαφημιστικές καταχωρήσεις στο ΑΒΤΑ Magazin (Κλαδικό έντυπο Μεγ. Βρετανία).
  • Συνέδρια: Ο ΕΟΤ, μεταξύ άλλων, έχει αναλάβει την διοργάνωση του ετήσιου συνεδρίου της AIEST (International Association of Scientific Experts in Tourism), με θέμα Τουρισμός/Αθλητισμός, τον Σεπτέμβριο.
  • Υποστήριξη διεθνών συνεδρίων που προβάλλουν την χώρα ως τουριστικό προορισμό και εξασφαλίζουν δημοσιότητα: Συνολικός προϋπολογισμός 600.000 ευρώ.
  • Προγράμματα δράσεων Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα και το Εξωτερικό: προϋπολογισμός 1.200.000 ευρώ περίπου.
  • Εκδόσεις: Έχει δρομολογηθεί ο σχεδιασμός και η παραγωγή του λευκώματος “Ολυμπιακό Φως” του ΕΟΤ καθώς και άλλες εκδόσεις, όπως τα Βήματα του Αποστόλου Παύλου, έντυπο για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Επίσης, ο ΕΟΤ ανατυπώνει παλαιές εκδόσεις φυλλαδίων μετά από rewriting.
  • Συνεργασία με την ΟΕΟΑ ΑΘΗΝΑ 2004: Υπάρχει συνεργασία για δράσεις κοινής προβολής. Μέχρι στιγμής, έχει προγραμματισθεί η από κοινού συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, και η ενσωμάτωση της σχετικής θεματικής ενότητας στην διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ και σε όσες δράσης προώθησης και προβολής είναι αυτό δυνατό. (Συνέδρια, Εκθέσεις, Εκδηλώσεις δημοσιότητας, κοινή παρουσία στο Εξωτερικό και Εσωτερικό, κ.λπ). Ως συνέπεια της ως άνω συνεργασίας, ο ΕΟΤ ήδη συνεργάζεται με το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο NBC και με την VISA International, έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί η “επικοινωνιακή πλατφόρμα της χώρας” ενόψει των Αγώνων. Η συνεργασία αυτή, δεν απαιτεί ιδιαίτερο κόστος, αλλά την ενεργό ανάμειξη της Δ/νσης Διαφήμισης ΕΟΤ.

Προϋπολογισμός 2003

O συνολικός προϋπολογισμός για τη διαφήμιση είναι 22.757.374 ευρώ και για τις δημόσιες σχέσεις 1.200.000 ευρώ.

Η ποσοστιαία κατανομή του συνολικού προϋπολογισμού 7.336.757,15 ευρώ (πλέον Φ.Π.Α.) για την προβολή στα Μέσα ανά χώρα είναι η εξής:

  • Γερμανία 22%, 1.614.086,57 ευρώ
  • Ηνωμένο Βασίλειο 17%, 1.247.248,71 ευρώ
  • Ιρλανδία 2%, 146.735,14 ευρώ
  • Σκανδιναβικές Χώρες 9%, 660.308,14 ευρώ
  • Ελβετία 7%, 513.573,00 ευρώ
  • Αυστρία 8%, 586.940,57 ευρώ
  • Γαλλία 9%, 660.308,14 ευρώ
  • Ιταλία 9%, 660.308,14 ευρώ
  • Ολλανδία 7%, 513.573,00 ευρώ
  • Βέλγιο 5%, 366.837,85 ευρώ
  • Ισπανία 5%, 366.837,85 ευρώ

Σημειώνεται ότι στον προϋπολογισμό ανά χώρα συμπεριλαμβάνονται η αμοιβή της εταιρίας σε ποσοστό 3,5% επί της καθαρής τιμής των Μέσων και τα έξοδα αναπαραγωγής.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024