Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Νέα κάρτα που υπόσχεται χαμηλές τιμές στους Έλληνες ταξιδιώτες

Θοδωρής Κουμέλης - 26 Φεβρουάριος 2003, 00:00

Με την ιδέα ότι είναι καιρός να απολαμβάνουν οι Έλληνες ταξιδιώτες τις ίδιες τιμές με τους ξένους, η εταιρία Media & Travel Group ΑΕ κυκλοφόρησε μια καινούργια κάρτα<...>

, την Travel Card, που πωλείται στα περίπτερα και υπόσχεται διαμονή σε ελληνικά ξενοδοχεία με κόστος όσο ένα πρωινό!

Η ιδιοκτήτρια εταιρία Travel Card έχει κάνει συμφωνίες allotment, free sales upon availability, αλλά και commitment, με πολλά ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα με στόχο να διακινεί Έλληνες τουρίστες. Ο καταναλωτής αγοράζει την κάρτα, επικοινωνεί με την εταιρία μέσω ενός μεγάλου τηλεφωνικού δικτύου που διαθέτει, και κάνει την κράτησή του στο ξενοδοχείο της αρεσκείας του, που το διαλέγει μέσα από τον ενημερωτικό οδηγό που συνοδεύει την κάρτα.

“Για τους ξενοδόχους που έχουν πιστέψει σε αυτή την κάρτα”, δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας  Κώστας Λεβέντης, “είναι μια λύση, αφού η αγγλική αγορά πλέον δεν διαπραγματεύεται τις τιμές. Εμείς πιστεύουμε στον Έλληνα τουρίστα, και έτσι δώσαμε στην Media & Travel Group ΑΕ τις ίδιες τιμές με αυτές που δίνουμε στους ξένους tour operators. Η λύση στο πρόβλημα της εξάρτησης βγαίνει μέσα από την ελληνική αγορά”.

Σύμφωνα με τον κ. Επαμεινώνδα Τσετσελέκο, γενικό διευθυντή της Travel Card “Η κάρτα αποτελεί μοναδικότητα στην Ελλάδα, αφού δεν είναι εκπτωτική κάρτα, και η ιδιοκτήτρια εταιρία έχει κάνει σύμβαση με τα ξενοδοχεία και διαχειρίζεται πλήρως τις κρατήσεις με τέτοιο σύστημα ώστε να υπάρχουν χαμηλά κοστολόγια. Επίσης, υπάρχει στενή συνεργασία με τοπικούς αντιπροσώπους. Τέλος, η κάρτα έχει ένα στόχο να δημιουργήσει ερέθισμα στον Έλληνα ταξιδιώτη”, τόνισε ο κ. Τσετσελέκος, “ότι αφού αγόρασε την κάρτα πρέπει και να την χρησιμοποιήσει”.

Ο κ. Λεβέντης είπε επίσης, ότι “Κανένα τουριστικό γραφείο μέχρι τώρα δεν έχει αυτό το μηχανισμό της Travel Card και δεν έχει αναλάβει το ρίσκο για προκρατήσεις, ούτε υπάρχει τέτοιο πρόγραμμα με τόσα ξενοδοχεία στην ελληνική αγορά”.

Ο κ. Ντεπόλο στέλεχος στην Travel Card και υπεύθυνος για την συνεργασία με τα ξενοδοχεία δήλωσε ότι “σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει στην ελληνική αγορά το 75-80% των Ελλήνων ταξιδεύει τον Ιούλιο και Αύγουστο, άρα υπάρχει δυνατότητα για ταξίδια σε άλλους μήνες της τάξεως του 25-30% των Ελλήνων”. Τόνισε δε, ότι “η εταιρία δεν ανταγωνίζεται τα οργανωμένα τουριστικά γραφεία, και μάλιστα σύντομα θα γίνει μέλος του HATTA. Η κάρτα προσφέρει μόνο το ξενοδοχείο στους Έλληνες ταξιδιώτες ακριβώς στην ίδια τιμή με αυτή που δίνει ο ξενοδόχος, και δεν παίρνει κάποια προμήθεια. Πιστεύω ότι θα βοηθήσει τα τουριστικά γραφεία γιατί πλέον οι Έλληνες θα μπορούν να επισκεφθούν πολλές περιοχές της Ελλάδας”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top