Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
ITB 2003 - Κρουαζιέρες

Οι εταιρίες με κρουαζιέρες στην Μεσόγειο αντιμετωπίζουν ένα αβέβαιο καλοκαίρι

Θοδωρής Κουμέλης - 12 March 2003, 00:00

Οι εταιρίες με δρομολόγια κρουαζιέρων στη Μεσόγειο, που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την αγορά των ΗΠΑ, ανησυχούν για τις επιπτώσεις που θα έχει στις κρατήσεις μια πιθανή πολεμική σύρραξη στην Μέση Ανατολή...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ-ITB 2003 - Οι εταιρίες με δρομολόγια κρουαζιέρων στη Μεσόγειο, που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την αγορά των ΗΠΑ, ανησυχούν για<...>

τις επιπτώσεις που θα έχει στις κρατήσεις μια πιθανή πολεμική σύρραξη στην Μέση Ανατολή.

Μετά την 11η Σεπτεμβρίου οι Αμερικανοί διστάζουν να ταξιδέψουν με το αεροπλάνο για να βρεθούν στα λιμάνια όπου ξεκινούν οι κρουαζιέρες, γεγονός που εντείνεται από την πιθανότητα του πολέμου.

Η Costa Cruises, που εδρεύει στην Γένοβα, βασίζεται στην αμερικάνικη αγορά σε ποσοστό15-20%. Όπως ανακοίνωσε το νέο σχέδιο marketing που εφαρμόζει τοποθετεί την εταιρεία στην ευρωπαϊκή αγορά και συγκεντρώνει τα δρομολόγια της σε περιοχές που προτιμώνται λιγότερο από τους Αμερικανούς, όπως τα Κανάρια Νησιά.

Αμέσως μετά την 11η Σεπτεμβρίου, η Costa Cruises άλλαξε το δρομολόγιο ενός πλοίου της από την Καραϊβική στα Κανάρια. Σχετικά με τις κρατήσεις για το 2003, η Costa Cruises δήλωσε ότι ξεκίνησαν πιο μειωμένες από ότι αναμενόταν. Οι πρώτες κρατήσεις είναι περισσότερες από ότι την περσινή χρονιά, αλλά η πορεία δείχνει ότι η τελική αύξηση δεν θα είναι μεγαλύτερη του 20%.

Ο κ. Γιώργος Πουλίδης πρόεδρος της Festival Cruises ανακοίνωσε ότι οι ναυτιλιακές εταιρίες της Νοτίου Ευρώπης είναι συνηθισμένες να λειτουργούν σε καταστάσεις πολέμου και δεν σταματούν τόσο εύκολα ακόμα και αν γίνουν πολεμικές συρράξεις στο Ιράκ. «Μέχρι σήμερα οι κρατήσεις δεν έχουν επηρεασθεί», τόνισε, προσθέτοντας ότι «η Festival Cruise αυτή τη στιγμή έχει στην Ανατολική Μεσόγειο 2 πλοία».

Η Royal Olympic Cruises, ROC, δήλωσε κατά τη διάρκεια της ITB ότι, παρά το γεγονός ότι είναι καθαρά εστιασμένη στην Ανατολική Μεσόγειο και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό, που φθάνει και το 50% από την αμερικάνικη αγορά, οι πωλήσεις της μέχρι σήμερα δεν έχουν επηρεασθεί. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο marketing Gabriel Diakakis, οι προοπτικές δεν είναι σκοτεινές, και οι κρατήσεις παρουσιάζουν αύξηση 15% χρόνο με το χρόνο. Όμως παραδέχθηκε ότι οι όλοι «παίζουν εκ του ασφαλούς» και οι πελάτες διαλέγουν ευέλικτα πακέτα, ώστε να μπορούν να αλλάξουν εύκολα προορισμούς σε περίπτωση που υπάρξει κρίση.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top