Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΑναγκαία η λήψη μέτρων για να ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες στο τουρισμό από τον πόλεμο

Αναγκαία η λήψη μέτρων για να ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες στο τουρισμό από τον πόλεμο

Οι επιταχυνόμενες εξελίξεις στο θέμα του Ιράκ πρέπει να προκαλέσουν την άμεση ενεργοποίηση της Πολιτείας για τα θέματα του τουρισμού τονίζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΤΕ…

Οι επιταχυνόμενες εξελίξεις στο θέμα του Ιράκ πρέπει να προκαλέσουν την άμεση ενεργοποίηση της Πολιτείας για τα<...> θέματα του τουρισμού τονίζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΤΕ όπου επισημαίνεται πως είναι προφανές ότι ο στόχος για την τουριστική περίοδο του 2003 είναι η ελαχιστοποίηση των απωλειών από την σίγουρη μείωση της τουριστικής ζήτησης σε σχέση με το 2002. Απώλειες οι οποίες αναμένεται να μειώσουν το ρυθμό ανάπτυξης της οικονομίας και να αυξήσουν την ανεργία.

Η τουριστική κίνηση αναμένεται να ανακάμψει μετά τη λήξη του πολέμου, υπογραμμίζει ο ΣΕΤΕ και είναι προφανές ότι οι τουριστικοί προορισμοί που θα επωφεληθούν θα είναι αυτοί που θα είναι επικοινωνιακά παρόντες και τιμολογιακά ελκυστικοί, διότι είναι γνωστό ότι πολλές φορές οι ελκυστικές τιμές ανατρέπουν τον φόβο και την αρνητική ψυχολογία. Με το σκληρό ευρώ και την προτίμηση εκ μέρους των tour operators στους εκτός ευρωζώνης προορισμούς, είναι προφανές ότι η ενεργοποίηση της Πολιτείας πρέπει να είναι ταυτόχρονα επικοινωνιακή και τιμολογιακή.

Για τους λόγους αυτούς, ο ΣΕΤΕ προτείνει προς την Πολιτεία την λήψη μέτρων τα οποία μπορούν εύκολα και γρήγορα να μετακυληθούν στην αγορά και στον τελικό καταναλωτή, δηλαδή κατάργηση του φόρου αεροδρομίων και μειώσεις στα τέλη χρήσης των αεροδρομίων. Τα μέτρα αυτά θα πρέπει να ισχύσουν τουλάχιστον όσο θα διαρκούν οι επιπτώσεις της κρίσης. Είναι σχεδόν σίγουρο, ότι η όποια μείωση κρατικών εσόδων προκύψει από τα παραπάνω μέτρα θα υπερκαλυφθεί από την πρόσθετη ζήτηση που θα προκύψει από τον ελληνικό τουρισμό, αν βέβαια τα παραπάνω μέτρα συνδυαστούν με κατάλληλες κινήσεις για την διαφήμιση και την προβολή του τουρισμού μας.

Σε επικοινωνιακό επίπεδο λοιπόν, καταλήγει η ανακοίνωση, θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι αμέσως με τη λήξη του πολέμου να προβάλλουμε την Ελλάδα έμμεσα, αλλά σαφέστατα, ως ασφαλή προορισμό, ο οποίος απέχει πολύ από την εστία της κρίσης, έχει καλές σχέσεις με όλους τους λαούς κλπ, κλπ. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 προσφέρουν την κατάλληλη ομπρέλα για μια τέτοιου είδους επικοινωνιακή στρατηγική. Ας τους αξιοποιήσουμε, έστω και την τελευταία στιγμή.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024