Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Μείωση 15% για τις αεροπορικές εταιρίες

Κάλη Δάφνη - 27 Μάρτιος 2003, 00:00

Σε ποσοστό 15% θα κινηθούν οι απώλειες των αεροπορικών εταιριών εξ αιτίας του πολέμου στο Ιράκ επισήμανε ο πρόεδρος του ΣΑΑΕE Ντίνος Φραντζεσκάκης...

Σε ποσοστό ύψους 15% εκτιμάται ότι θα κινηθούν οι απώλειες των ελληνικών και εν γένει των ευρωπαϊκών<...>

αεροπορικών εταιριών εξ αιτίας του πολέμου στο Ιράκ επισήμανε, μιλώντας στην εκπομπή Business & Τravel, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιριών Ελλάδος (ΣΑΑΕΕ) Ντίνος Φραντζεσκάκης.

Τα προβλήματα εστιάζονται κυρίως στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού σύμφωνα με τον κ. Φραντζεσκάκη, ο οποίος πρόσθεσε ότι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που διαθέτει οι απώλειες των αεροπορικών εταιριών ανήλθαν σε 6 δισ. δολάρια πριν την έναρξη του πολέμου, ενώ αναμένεται να φτάσουν τα 10,7 δισ. δολάρια εφόσον ο πόλεμος παραταθεί.

Η κρίση, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΑΑΕΕ, πλήττει τις αεροπορικές εταιρίες παγκοσμίως, και γι` αυτό το λόγο ο πρόεδρος του Συνδέσμου απηύθυνε -μέσω της εκπομπής του G.B.C. - έκκληση στην ελληνική Προεδρία της Ε.Ε. για λήψη πρωτοβουλιών αναφορικά με την ενίσχυση των αεροπορικών εταιριών πανευρωπαϊκά.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Φραντζεσκάκης πρότεινε προς την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών την παραχώρηση έμμεσης επιδότησης στις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες, έτσι ώστε να εξακολουθήσουν να είναι ανταγωνιστικές στο χώρο της διεθνούς αεροπλοΐας. Ειδικότερα ζήτησε την ενίσχυση των αεροδρομίων από την Ε.Ε. προκειμένου αυτά να μην εισπράττουν για κάποιο συγκεκριμένο διάστημα τέλη προσγείωσης και απογείωσης.

Ερωτηθείς για την αμερικανική αγορά, ο κ. Φραντζεσκάκης υπογράμμισε ότι τα προβλήματα εξαιτίας του πολέμου είναι ήδη ορατά, ενώ παρ` όλες τις οικονομικές ενισχύσεις των αεροπορικών εταιριών μετά το χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου 2001, η United Airlines - η 2η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία των Ηνωμένων Πολιτειών - προέβη πρόσφατα σε 8.300 απολύσεις. Συγκριτικά, πάντως, με την Ευρώπη, όπου επικρατεί μια τάση φιλελευθερισμού χωρίς ιδιαίτερη προστασία των αεροπορικών εταιριών, ο πρόεδρος του Συνδέσμου τόνισε ότι στην Αμερική η αντίστοιχη τάση μεταφράζεται ως εθνικοποίηση των αερομεταφορέων και αναμφισβήτητα είναι πιο αποτελεσματική.

Επανερχόμενος, τέλος, στην ελληνική πραγματικότητα, ο κ. Φραντζεσκάκης σημείωσε τη μεγάλη κρίση που διέρχονται ακολούθως και οι ελληνικές αεροπορικές εταιρίες - με προοπτική μικρής βελτίωσης, εφόσον δημιουργηθεί η “Νέα Ολυμπιακή”, ως αναμένεται. Κάνοντας δε λόγο για το “Ελ. Βενιζέλος” επισήμανε τις μεγάλες προσπάθειες που έχουν σημειωθεί, από πλευράς παραγόντων του αεροδρομίου, σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς του, τόσο ως προς το να έλθουν περισσότερες ξένες εταιρίες στην Ελλάδα όσο και σε σχέση με τη μείωση του κόστους στο μέτρο του δυνατού.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top