Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔικαστική απόφαση σταματάει την διαφήμιση της Travel Card

Δικαστική απόφαση σταματάει την διαφήμιση της Travel Card

Tο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών έκανε δεκτή αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της εταιρίας Media & Travel Group ΑΕ, που διανέμει την Travel Card, την οποία κατέθεσαν ο HATTA και άλλοι αιτούντες…

Tο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών έκανε δεκτή αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της εταιρίας Media & Travel Group ΑΕ, που διανέμει την Travel Card<...>. Την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατέθεσαν ο HATTA και άλλοι αιτούντες.

Eιδικότερα με την εν λόγω απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, απαγορεύονται στην ανωτέρω εταιρία κάθε μορφής διαφημίσεις της Travel Card, εφ’ όσον δεν θα διευκρινίζεται σ’ αυτές η ημερομηνία λήξης της κάρτας, καθώς και ότι δεν πρόκειται για πιστωτική κάρτα, αλλά για εκπτωτική σε ορισμένες συγκεκριμένες περιπτώσεις, οι οποίες θα πρέπει να αναφέρονται ενδεικτικά. Συγκεκριμένα θα πρέπει να διευκρινίζεται σε κάθε μορφής διαφήμισης ότι η κάρτα λήγει στις 15/7/2003, ανεξάρτητα από το χρόνο που θα την αγοράσει ο καταναλωτής.

Επίσης, απαγορεύονται οι κάθε είδους διαφημίσεις της κάρτας, εφ’ όσον σ’ αυτές αναφέρονται οι φράσεις «…με κόστος διαμονής όσο ένα πρωινό», «πληρώνετε όσο ένα πρωινό» ή «Πληρώνοντας όσο ένα πρωινό» καθώς και αν δεν πληροφορείται ο καταναλωτής, τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να ενημερωθεί για τους ειδικότερους όρους λειτουργίας της κάρτας πριν να την αγοράσει.

Για κάθε παράβαση των παραπάνω διατάξεων της απόφασης, απειλείται κατά της εταιρίας και των νομίμων εκπροσώπων της χρηματικές και άλλες ποινές.

Τέλος, με την ως άνω απόφαση, υποχρεώνεται η εταιρία και οι νόμιμοι εκπρόσωποι αυτής να δημοσιεύσουν, με δαπάνες τους το διατακτικό της απόφασης στον ημερήσιο Τύπο.

Υπενθυμίζεται ότι ο ΗΑΤΤΑ, από τις πρώτες ημέρες κυκλοφορίας της Travel Card, είχε εκφράσει τον έντονο προβληματισμό του σχετικά με τη λειτουργία και τους όρους της κάρτας, που υπόσχεται στους καταναλωτές διανυκτερεύσεις με κόστος όσο ένα πρωινό, και είχε επισημάνει τα συναφή θέματα σε σχέση με την προστασία των καταναλωτών και την παραπλανητική διαφήμιση. Αξίζει να σημειωθεί ότι αντίστοιχα προβλήματα είχαν καταγραφεί τόσο από το ΙΝΚΑ όσο και από την ΕΚ.ΠΟΙ.ΖΩ.

Ο HATTA τονίζει με έμφαση την σημασία της διασφάλισης της προστασίας του καταναλωτή, της εξασφάλισης υψηλής ποιότητας υπηρεσιών καθώς και της νομιμότητας της δράσης όσων δραστηριοποιούνται στο ευαίσθητο χώρο του τουρισμού.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024