Σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ η Ελλάδα πρέπει να επανεξετάσει το μίγμα marketing του ελληνικού τουρισμού και να επανατοποθετήσει το τουριστικό της προϊόν.
Υπάρχει ανάγκη για αλλαγή της στρατηγικής, μιας και οι αγώνες θα δημιουργήσουν αύξηση της ζήτησης σε γενικά επίπεδα και όχι μόνο τις μέρες που θα διεξαχθούν. Τα αποτελέσματα θα είναι μακροπρόθεσμα.
Συγκεκριμένα, θα πρέπει να απομακρυνθούμε από τον μαζικό τουρισμό, και την εποχικότητα, και να στραφούμε προς την συνεχή προσπάθεια για βελτίωση της ποιότητας.
Πρέπει να δώσουμε βάση στην επικοινωνία με μια δράση marketing για ολόκληρη την δεκαετία του 2000-2010, προτείνει ο ΣΕΤΕ.
Η πρόταση του ΣΕΤΕ είναι να παρέμβουμε στο marketing και να επανατοποθετήσουμε το τουριστικό μας προϊόν, με βάση όμως το κύριο προϊόν μας που είναι η θάλασσα και ο ήλιος. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων θα πρέπει να γίνει παράλληλα με αυτό το κύριο προϊόν.
Σε επίπεδο τιμών, η πολιτική μας θα πρέπει να είναι μόνιμα προσανατολισμένη στο «value for money», ώστε να καθιερωθούμε σαν τέτοιου είδους προορισμός και στην συνέχεια να στοχεύσουμε στο «more money for more value».
Σε επίπεδο εκπόνησης και εκτέλεσης της επικοινωνιακής στρατηγικής, το ερώτημα, ποιος θα την αναλάβει. Στο σημείο αυτό επαναφέρουμε την πρόταση του ΣΕΤΕ για την δημιουργία Α.Ε. για την
και προβολή του Ελληνικού τουρισμού. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να υπάρχει συνεργασία του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.