Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Απάντηση Συνασπισμού για την ΟΑ

Αβέβαιο το μέλλον των εργαζομένων στην Ολυμπιακή Αεροπορία

Βίκυ Καραντζαβέλου - 12 Ιούνιος 2003, 00:00

Η κυβέρνηση για μια ακόμη φορά απεργάζεται την απαξίωση, την ιδιωτικοποίηση και τη συρρίκνωση της ΟΑ και του Ομίλου της, με πρόσχημα την σωτηρία της, τονίζει στην χθεσινή του ανακοίνωση ο Συνασπισμός...

Η κυβέρνηση για μια ακόμη φορά απεργάζεται την απαξίωση, την ιδιωτικοποίηση και τη συρρίκνωση της ΟΑ και του Ομίλου της, με πρόσχημα την<...>

σωτηρία της, τονίζει στην χθεσινή του ανακοίνωση ο Συνασπισμός, και συνεχίζει αναφέροντας ότι με εκβιαστικές διαδικασίες ετοιμάζει τροπολογίες οι οποίες μεταλλάσσουν και μετατρέπουν τον Εθνικό και `Ολυμπιακό` Αερομεταφορέα από εταιρία των πέντε ηπείρων σε μια μικρή αεροπορική εταιρεία των Βαλκανίων με λίγο `άρωμα` Ευρώπης.

Τα ίδια σχέδια, σύμφωνα με την ανακοίνωση, προβλέπουν ότι από τις 5500 περίπου εργαζομένων, 1800 μεταφέρονται στη λεγόμενη ΝΟΑ, ενώ για τους υπόλοιπους ετοιμάζεται ένα αβέβαιο εργασιακό μέλλον με κινδύνους κατάργησης εργασιακών δικαιωμάτων, συμβάσεων εργασίας και διαρκούς ομηρίας.

Η υποδομή της Ο.Α. στο νέο αεροδρόμιο `Ελ. Βενιζέλος`, με τις τεράστιες δυνατότητες που έχουν, όπως η Τεχνική Βάση, ο Εμπορικός Σταθμός, η επίγεια εξυπηρέτηση προς τρίτους (Handling), ενώ αποτελούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Εθνικού Αερομεταφορέα, εκποιούνται και προσφέρονται στην αγορά ως ιμάτια προς διανομή.
 
Ο ΣΥΝ εμμένει στην πρότασή του, στη συνολική ανασυγκρότηση του Εθνικού Αερομεταφορέα και των θυγατρικών του, με δημόσιο και κοινωνικό ρόλο, εθνική αποστολή, επιχειρηματική αποτελεσματικότητα και κερδοφορία προς όφελος της κοινωνίας και της εθνικής Οικονομίας.

Το νέο `μόρφωμα (ΝΟΑ)` που ετοιμάζει η κυβέρνηση κινείται στα πλαίσια μιας ακραίας νεοφιλελεύθερης πολιτικής που ήδη σε άλλες χώρες της Ευρώπης (όπως στο Βέλγιο με τη Sabena και στην Ελβετία με την Swissair) δοκιμάστηκε και οδήγησε στην κατάρρευση και στη διάλυση αυτών των αεροπορικών εταιριών, με τεράστιο οικονομικό και κοινωνικό κόστος.

Το ερώτημα και για την κυβέρνηση, καταλήγει η ανακοίνωση, αλλά και τη Ν.Δ., είναι, εάν η χώρα μας θα έχει εθνική στρατηγική αερομεταφορών με δημόσιο, κοινωνικό και επιχειρηματικό όφελος, αν θέλει μια ισχυρή και κερδοφόρα ΟΑ ή θα την παραχωρήσει και θα τη διαμοιράσει στον ανταγωνισμό των διαπλεκόμενων συμφερόντων.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top