Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑβέβαιο το μέλλον των εργαζομένων στην Ολυμπιακή Αεροπορία

Αβέβαιο το μέλλον των εργαζομένων στην Ολυμπιακή Αεροπορία

Η κυβέρνηση για μια ακόμη φορά απεργάζεται την απαξίωση, την ιδιωτικοποίηση και τη συρρίκνωση της ΟΑ και του Ομίλου της, με πρόσχημα την σωτηρία της, τονίζει στην χθεσινή του ανακοίνωση ο Συνασπισμός

Η κυβέρνηση για μια ακόμη φορά απεργάζεται την απαξίωση, την ιδιωτικοποίηση και τη συρρίκνωση της ΟΑ και του Ομίλου της, με πρόσχημα την<...> σωτηρία της, τονίζει στην χθεσινή του ανακοίνωση ο Συνασπισμός, και συνεχίζει αναφέροντας ότι με εκβιαστικές διαδικασίες ετοιμάζει τροπολογίες οι οποίες μεταλλάσσουν και μετατρέπουν τον Εθνικό και `Ολυμπιακό` Αερομεταφορέα από εταιρία των πέντε ηπείρων σε μια μικρή αεροπορική εταιρεία των Βαλκανίων με λίγο `άρωμα` Ευρώπης.

Τα ίδια σχέδια, σύμφωνα με την ανακοίνωση, προβλέπουν ότι από τις 5500 περίπου εργαζομένων, 1800 μεταφέρονται στη λεγόμενη ΝΟΑ, ενώ για τους υπόλοιπους ετοιμάζεται ένα αβέβαιο εργασιακό μέλλον με κινδύνους κατάργησης εργασιακών δικαιωμάτων, συμβάσεων εργασίας και διαρκούς ομηρίας.

Η υποδομή της Ο.Α. στο νέο αεροδρόμιο `Ελ. Βενιζέλος`, με τις τεράστιες δυνατότητες που έχουν, όπως η Τεχνική Βάση, ο Εμπορικός Σταθμός, η επίγεια εξυπηρέτηση προς τρίτους (Handling), ενώ αποτελούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Εθνικού Αερομεταφορέα, εκποιούνται και προσφέρονται στην αγορά ως ιμάτια προς διανομή.

Ο ΣΥΝ εμμένει στην πρότασή του, στη συνολική ανασυγκρότηση του Εθνικού Αερομεταφορέα και των θυγατρικών του, με δημόσιο και κοινωνικό ρόλο, εθνική αποστολή, επιχειρηματική αποτελεσματικότητα και κερδοφορία προς όφελος της κοινωνίας και της εθνικής Οικονομίας.

Το νέο `μόρφωμα (ΝΟΑ)` που ετοιμάζει η κυβέρνηση κινείται στα πλαίσια μιας ακραίας νεοφιλελεύθερης πολιτικής που ήδη σε άλλες χώρες της Ευρώπης (όπως στο Βέλγιο με τη Sabena και στην Ελβετία με την Swissair) δοκιμάστηκε και οδήγησε στην κατάρρευση και στη διάλυση αυτών των αεροπορικών εταιριών, με τεράστιο οικονομικό και κοινωνικό κόστος.

Το ερώτημα και για την κυβέρνηση, καταλήγει η ανακοίνωση, αλλά και τη Ν.Δ., είναι, εάν η χώρα μας θα έχει εθνική στρατηγική αερομεταφορών με δημόσιο, κοινωνικό και επιχειρηματικό όφελος, αν θέλει μια ισχυρή και κερδοφόρα ΟΑ ή θα την παραχωρήσει και θα τη διαμοιράσει στον ανταγωνισμό των διαπλεκόμενων συμφερόντων.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024