Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΑλλαγές στις τάσεις στην αγορά των συνεδρίων σύμφωνα με έρευνα της Meetings Industry Association

Αλλαγές στις τάσεις στην αγορά των συνεδρίων σύμφωνα με έρευνα της Meetings Industry Association

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η ετήσια Έρευνα της Συνεδριακής Αγοράς της Μεγάλης Βρετανίας από την Meetings Industry Association, η οποία αποκαλύπτει ότι ορισμένες τάσεις στη συνεδριακή αγορά έχουν αλλάξει επηρεασμένες από τα […]

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η ετήσια Έρευνα της Συνεδριακής Αγοράς της Μεγάλης Βρετανίας από την Meetings Industry Association, η οποία αποκαλύπτει ότι ορισμένες τάσεις στη συνεδριακή αγορά έχουν αλλάξει επηρεασμένες<...> από τα σύγχρονα δεδομένα της τουριστικής βιομηχανίας.

Η πρώτη αλλαγή αφορά τους προϋπολογισμούς των συνεδρίων, όπου τα συνέδρια των ενώσεων φαίνεται να ξοδεύουν περισσότερα ποσά και να οργανώνουν περισσότερα συνέδρια, από ότι οι εταιρίες. Τα εταιρικά συνέδρια έχουν μειωθεί κατά 17% σε σχέση με το 1998.

Τα αποτελέσματα της έρευνας αναφέρουν ότι το κόστος συμμετοχής των συνέδρων δείχνει σημάδια ανάκαμψης αφού φθάνει στα επίπεδα του 1999, παρά το γεγονός ότι για τα εταιρικά συνέδρια είναι ακόμα χαμηλό. Το 2003, ο μέσος όρος για μια μέρα συνεδρίου στα εταιρικά συνέδρια ήταν 42,80 λίρες Αγγλίας, ενώ το 2002 ήταν 46,40 λίρες.

Τα οφέλη από το Internet δεν μπορούν να αγνοηθούν. Η εύρεση του κατάλληλου χώρου για τα συνέδρια έχει γίνει πιο γρήγορη, πιο εύκολη και πιο αποδοτική. Τα στελέχη των επιχειρήσεων βρίσκουν από τα γραφεία τους, τους χώρους κάνοντας μάλιστα και εικονική επίσκεψη. Το Internet σε αυτή την περίπτωση κατατάσσεται τρίτο ως μέσο εύρεσης χώρου για συνέδρια. Στο 53% των συνεδρίων των ενώσεων οι διοργανωτές του συνεδρίου χρησιμοποίησαν το Internet για να βρουν το συνεδριακό χώρο, ενώ στα εταιρικά το 44%.

Από το 1999, υπάρχει αύξηση 17% στην χρήση κάποιου μεσάζοντα, τις περισσότερες φορές κάποιου εξειδικευμένου πράκτορα, για την διοργάνωση του συνεδρίου, γεγονός που απορρέει από τις περικοπές του προσωπικού και των εξειδικευμένων στελεχών – υπαλλήλων της επιχείρησης για τα ταξίδια. Τις περισσότερες φορές αυτοί οι πράκτορες γνωρίζουν πολύ καλά την αγορά και εξοικονομούν χρήματα για την εταιρία.

Το φαγητό είναι τις περισσότερες φορές ο κυριότερος λόγος που δυσαρεστεί τους συνέδρους και στα εταιρικά, αλλά και στα συνέδρια των ενώσεων, στα συνεδριακά κέντρα της Μεγάλης Βρετανίας, και ακολουθούν η εξυπηρέτηση, η διαμονή, και το πάρκινγκ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024