Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΗ αύξηση των ξενοδοχειακών αλυσίδων μειώνεται χρόνο με το χρόνο

Η αύξηση των ξενοδοχειακών αλυσίδων μειώνεται χρόνο με το χρόνο

Η αύξηση της προσφοράς δωματίων από ξενοδοχειακές αλυσίδες σε παγκόσμιο επίπεδο σημειώνει πτωτική τάση χρόνο με το χρόνο, σύμφωνα με έρευνα της MKG Consulting

Η αύξηση της προσφοράς δωματίων από ξενοδοχειακές αλυσίδες σε παγκόσμιο επίπεδο σημειώνει πτωτική τάση χρόνο με το χρόνο, σύμφωνα με<...> έρευνα της MKG Consulting. Συγκεκριμένα, το έτος 2000 η αύξηση ήταν της τάξεως του 5,1%, το 2001 έπεσε στο 3%, ενώ το 2002 μόλις έφθασε στο 1,9%. Λογικά, η οικονομική κατάσταση σε όλο τον κόσμο οδήγησε τις εταιρίες σε προσεκτικά σχέδια ανάπτυξης. Στο τέλος του 2002, η MKG Consulting υπολόγισε την ύπαρξη 39.166 ιδιοκτησιών με 4.968.239 δωμάτια που ανήκουν σε 290 θυγατρικές εταιρίες που με την σειρά τους ανήκουν σε 175 ξενοδοχειακές αλυσίδες.

Γεωγραφική διασπορά

Η Βόρειος Αμερική είναι η περιοχή με τις περισσότερες ξενοδοχειακές αλυσίδες, αφού στα 10 δωμάτια τα 6 ανήκουν σε κάποια αλυσίδα από τις 120 που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον χώρο. Στην Ευρώπη, περίπου το 23% των δωματίων ανήκει σε αλυσίδα, ενώ στις υπόλοιπες περιοχές του κόσμου το ποσοστό είναι πολύ πιο μικρό.

Η ανάπτυξη των ξενοδοχειακών αλυσίδων ανά περιοχή, το έτος 2002 εμφανίζει τα εξής ποσοστά:

  • Ευρώπη +2,5%
  • Βόρειος Αμερική +1,6%
  • Λατινική Αμερική +0,7%
  • Ασία και Ειρηνικός -0,8%
  • Αφρική και Μέση Ανατολή +6,1%
  • Παγκόσμιο Σύνολο +1,9%

Η Αφρική με την Μέση Ανατολή εμφανίζουν την μεγαλύτερη αύξηση, αλλά με δεδομένο ότι έχουν μικρό αριθμό δωματίων σε σχέση με τις άλλες περιοχές, η επίδραση τους στο γενικό σύνολο είναι μικρή. Για αυτό το λόγο, η έρευνα σημειώνει ότι η Ευρώπη έχει την πιο δυναμική εξάπλωση σε δωμάτια ξενοδοχειακών αλυσίδων το έτος 2002, σε σύγκριση με την Βόρειο Αμερική. Σε σχέση τώρα με το ιδιοκτησιακό καθεστώς, οι αλυσίδες που βρίσκονται στη Βόρεια Αμερική καταλαμβάνουν το 59% του μεριδίου της αγοράς, όμως το έτος 2002 έχασαν 0,1%, ενώ οι Ευρωπαίοι ξενοδόχοι κέρδισαν 0,2% από το μερίδιο της αγοράς φθάνοντας στο 35,5%.

Η Ευρώπη και η Βόρειος Αμερική καταλαμβάνουν το 90% της ανάπτυξης στις ξενοδοχειακές αλυσίδες σε παγκόσμιο επίπεδο και όπως φαίνεται θα κρατήσει αυτή τη δύναμη και το 2003. Επίσης, στην περίοδο της αβεβαιότητας που ζούμε, η μέθοδος του franchise θα ενισχυθεί γιατί μειώνει τους επιχειρηματικούς κινδύνους. Τέλος, το 2003 αναμένονται θεαματικές εξαγορές ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024