Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΚΕ.Π.ΚΑ.: Καθημερινά παράπονα και καταγγελίες για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών

ΚΕ.Π.ΚΑ.: Καθημερινά παράπονα και καταγγελίες για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών

Αν και βρισκόμαστε προς το τέλος του καλοκαιριού, και λίγες μόνο ημέρες από τον 15Αύγουστο το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ΚΕ.Π.ΚΑ. δέχεται καθημερινά παράπονα καταγγελίες Καταναλωτών για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών…

Αν και βρισκόμαστε προς το τέλος του καλοκαιριού, και λίγες μόνο ημέρες από τον 15Αύγουστο το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ΚΕ.Π.ΚΑ. δέχεται καθημερινά<...> παράπονα καταγγελίες Καταναλωτών για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους Καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Με αφορμή το παραπάνω γεγονός το ΚΕ.Π.ΚΑ. έδωσε στην δημοσιότητα τις παρακάτω συμβουλές:

  • Ελέγχουμε, πάντα, την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.
  • Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά – κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λ.π.
  • Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.
  • Σε περίπτωση που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας ή σε περίπτωση που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε από άλλη επιχείρηση.
  • Σε περίπτωση που το κατάλυμα στο οποίο διανυκτερεύουμε, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.
  • Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα στους κερδοσκόπους των διακοπών, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024