Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςMPI: Αυξητική τάση παρουσιάζουν οι εταιρικές συναντήσεις

MPI: Αυξητική τάση παρουσιάζουν οι εταιρικές συναντήσεις

Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος του τουρισμού το 47% των εταιριών με βάση τις ΗΠΑ που έλαβαν μέρος σε σχετική έρευνα δήλωσαν ότι θα αυξήσουν τις εταιρικές συναντήσεις τους μέσα στο 2003…

Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος του τουρισμού το 47% των εταιριών με βάση τις ΗΠΑ που έλαβαν μέρος στην έρευνα που έγινε<...> από την εταιρία The George P. Johnson Company και το Meeting Professionals International, MPI, δήλωσαν ότι θα αυξήσουν τις εταιρικές συναντήσεις τους μέσα στο 2003, γιατί θεωρούν ότι οι πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις είναι το καλύτερο μέσο του marketing.

Σύμφωνα με το GPJ Event Trends Report 2003, το 51% των εταιριών που έκαναν κάποια συνάντηση μέσα στο 2003 την θεώρησαν επιτυχημένη και σκοπεύουν να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς των συναντήσεων την επόμενη χρονιά.

Στην έρευνα έλαβαν μέρος 350 εταιρίες από όλους σχεδόν τους κλάδους της βιομηχανίας, από τις οποίες το 29% θεωρεί ότι την καλύτερη απόδοση είχαν οι κλαδικές εκθέσεις και οι χορηγίες, ενώ το 17% αυτών θεωρεί πολύ επιτυχημένα τα σεμινάρια και τα roadshows. Η μέτρηση βέβαια της απόδοσης είναι αρκετά δύσκολη, και έτσι περίπου το 35% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι δεν υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία ώστε η μέτρηση να είναι αποδοτική. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι στην ίδια έρευνα το 2002 είχαν θεωρήσει ότι υπάρχει έλλειψη εργαλείων το 53% των ερωτηθέντων.

Η κατανομή των προϋπολογισμών παραμένει παρόμοια με αυτή που είχε γίνει το 2002, ενώ οι εκδηλώσεις που έγιναν στο εσωτερικό της εταιρίας φαίνεται να κεδρίζουν έδαφος. Στην πρώτη σειρά βρίσκονται η εκπαίδευση και η κατάρτιση, ενώ αμέσως μετά ακολουθούν οι συναντήσεις του marketing.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024