Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Μόνο 1 στις 10 μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρίες αξιοποιούν τα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων για εξοικονόμηση του κόστους των ταξιδιών των στελεχών τους

Θοδωρής Κουμέλης - 09 Οκτώβριος 2003, 00:00

Ο προϋπολογισμός για τα ταξίδια που πραγματοποιούν τα στελέχη μίας επιχείρησης στην Ευρώπη αντιπροσωπεύει συχνά το 0,1% - 1% του κύκλου εργασιών της, με μέσο όρο περίπου το 0,55%...

Ο προϋπολογισμός για τα ταξίδια που πραγματοποιούν τα στελέχη μίας επιχείρησης στην Ευρώπη αντιπροσωπεύει συχνά το<...>

0,1% - 1% του κύκλου εργασιών της, με μέσο όρο περίπου το 0,55%. Αυτό αποκάλυψε έρευνα που έγινε σε 60 πολύ μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρίες από την Carlson Wagonlit Travel (CWT).

Η λύση που έχουν οι επιχειρήσεις στα χέρια τους για να ελέγξουν το κόστος και να μειώσουν το ύψος του προϋπολογισμού των επαγγελματικών ταξιδιών των στελεχών τους είναι η εγκατάσταση ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων, γνωστότερα ως ‘Self Booking Tools’ (STB), αφού πρώτα απευθυνθούν σε μία εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρία για το σκοπό αυτό.

Η πλήρης χρήση των STB μπορεί –σύμφωνα με την έρευνα της CWT- να οδηγήσει στη μείωση του κόστους του προϋπολογισμού των ταξιδιών σε ποσοστό 15% - 20%. Έτσι, κάθε διευθυντής θα πρέπει να είναι σε θέση πολύ γρήγορα να μετατρέψει το κόστος του ταξιδιού του σε καθαρά κέρδη 0,1% των εισοδημάτων του. Π.χ. μια επιχείρηση με κύκλο εργασιών 10 δισ. δολαρίων θα μπορούσε ενδεχομένως να εξοικονομήσει περίπου 10 εκατ. δολάρια ανά έτος.

Όμως, σύμφωνα με έρευνα που έγινε από την εταιρία Carlson Wagonlit Travel (CWT), τα STB δεν προσφέρουν στις επιχειρήσεις το επιθυμητό αποτέλεσμα, παρά το γεγονός ότι τα δύο προηγούμενα χρόνια εισέβαλαν στην αγορά ως τα ‘θαυματουργά εργαλεία’ που θα τις εξυπηρετούσαν με ταχύτητα αλλά και με μειωμένο κόστος στη διευθέτηση των ταξιδιών των στελεχών τους.

Βασισμένη στη μεγάλη εμπειρία του συμβουλευτικού τμήματός της, η εταιρία CWT Solutions Group, που αποτελεί μια πρωτοπόρο εταιρία στο χώρο των εταιρικών ταξιδιών, έφθασε στο συμπέρασμα ότι οι επιχειρήσεις προκειμένου να έχουν θετικό αποτέλεσμα στη μείωση του κόστους από τη χρήση των STB θα πρέπει να εφαρμόσουν πολύ αυστηρούς κανονισμούς και να ακολουθήσουν συγκεκριμένες διαδικασίες.

Ο κ. Christian Gall, αντιπρόεδρος της Carlson Wagonlit Travel EMEA και υπεύθυνος για τις νέες τεχνολογίες επισημαίνει ότι «Η απόσβεση της επένδυσης μπορεί να επιτευχθεί τα πρώτα δύο χρόνια, αν η χρήση των ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων (το ποσοστό κρατήσεων το οποίο θα πραγματοποιηθεί μέσω ενός SBT) φθάσει το 30% την πρώτη χρονιά και το 50% τη δεύτερη χρονιά, του συνόλου των κρατήσεων της εταιρίας. Αυτό βέβαια είναι πραγματικά μια πρόκληση για την κάθε εταιρία».

Η έρευνα της CWT που έγινε σε 6 ευρωπαϊκές χώρες, Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Ισπανία και Ιταλία οδήγησε στο συμπέρασμα ότι το 75% των επιχειρήσεων έχουν ήδη εγκαταστήσει ένα ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων, όμως, τελικά, μόνο 1 εταιρία στις 5 το χρησιμοποιεί πραγματικά, και λιγότερο από 1 στις 10 θα εξασφαλίσει απόσβεση στην επένδυση που έχει κάνει.

Η έλλειψη τεχνικών γνώσεων, η μη κατανόηση της λειτουργίας της τουριστικής αγοράς και η μη παρακολούθηση των αλλαγών του επιχειρηματικού περιβάλλοντος είναι ορισμένοι από τους λόγους που μπορούν να οδηγήσουν σε μη αποδοχή των STB από τα στελέχη μιας επιχείρησης και να εμποδίζουν τελικά την πλήρη αξιοποίησή τους.

Φυσικά, υπάρχουν και οι ‘ιστορίες επιτυχίας’, όπου τα SΒT γνώρισαν αποδοχή μεγαλύτερη του 80% και είχαν πολύ γρήγορα απόσβεση της επένδυση τους. Η General Electric, ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της CWT, έχει να παρουσιάσει ένα καλό παράδειγμα χρήσης των ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων και των οφελών τους: η καλή εφαρμογή ενός τέτοιου συστήματος κρατήσεων επέτρεψε στην εταιρία να μειώσει τον συνολικό ευρωπαϊκό προϋπολογισμό της για ταξίδια σε ποσοστό 29% μέσα σε δύο χρόνια.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top