Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
ΚΤΕΛ - Τουριστικά Λεωφορεία = 1-0

Τα ΚΤΕΛ κέρδισαν τη μάχη των Ολυμπιακών Αγώνων από τα τουριστικά λεωφορεία

Θοδωρής Κουμέλης - 20 Νοέμβριος 2003, 00:00

Πρώτα τερμάτισαν και έκοψαν το νήμα στο στίβο των Ολυμπιακών Αγώνων τα ΚΤΕΛ αφού από το σύνολο των 1100 λεωφορείων που θα χρησιμοποιηθούν για τις μεταφορές της Ολυμπιακής οικογένειας...

Πρώτα τερμάτισαν και έκοψαν το νήμα στο στίβο των Ολυμπιακών Αγώνων τα ΚΤΕΛ αφού από το σύνολο των 1100 λεωφορείων που<...>

θα χρησιμοποιηθούν για τις μεταφορές της Ολυμπιακής οικογένειας τα 880 θα είναι από τα ΚΤΕΛ (ποσοστό 80%) και μόλις τα 220 (ποσοστό 20%) θα είναι τουριστικά λεωφορεία.

Η ανακοίνωση της Αθήνας 2004 ήρθε σε μία στιγμή που οι ιδιοκτήτες των τουριστικών λεωφορείων έχουν ανακοινώσει ότι θα κατέβουν σε 3ήμερη απεργία στις 26 Νοεμβρίου με την υποστήριξη των φορέων τους και των φορέων των τουριστικών γραφείων (Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού, Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Πούλμαν, Ομοσπονδία Τουρισμού Βορείου Ελλάδος, Σύνδεσμος Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Ελλάδας) επειδή η πολιτεία τους έχει παραγκωνίσει ακολουθώντας προνομιακή πολιτική απέναντι στα ΚΤΕΛ.

Όπως ανακοίνωσε η Αθήνα 2004 έχουν επιλεγεί καινούργια λεωφορεία (μέσος όρος ηλικίας τα τέσσερα χρόνια, γεγονός που σημαίνει ότι στην Αθήνα θα χρησιμοποιηθεί ο νεότερος στόλος λεωφορείων που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε Ολυμπιακή διοργάνωση) που εξασφαλίζουν άνεση στις μετακινήσεις και με οδηγούς που ομιλούν την Αγγλική, για να μετακινούνται από και προς τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις (αγωνιστικές και μη αγωνιστικές) τα μέλη της Ολυμπιακής Οικογένειας (αθλητές, διαιτητές-κριτές, μέλη της ΔΟΕ, των Εθνικών Ολυμπιακών Αποστολών, των Διεθνών Ομοσπονδιών και δημοσιογράφοι) κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.

Σύμφωνα με την Αθήνα 2004 είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι η πλειονότητα των λεωφορείων ανήκει στα ΚΤΕΛ όλης της χώρας, άρα θα υπάρξει η μέγιστη δυνατή διασπορά οφελών από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Ολυμπιακών Μεταφορών.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Αθήνα 2004, υπό την ευρεία του σύνθεση, επικύρωσε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, ο οποίος οδήγησε σε ένα απολύτως επιτυχημένο αποτέλεσμα, καθώς:

  • Υπερκαλύφθηκαν οι τεχνικές προδιαγραφές (ηλικία, εξοπλισμός οχημάτων κλπ.) που είχαν τεθεί ως προϋπόθεση για συμμετοχή στο διαγωνισμό.
  • Στο πρόγραμμα μετέχουν 1.100 οχήματα (από 12 έως 75 θέσεις), τόσο από τον ιδιωτικό τομέα (τουριστικά, 20%), όσο και από τα ΚΤΕΛ (80%), στην συντριπτική τους πλειοψηφία καινούργια, καθώς αυτή την περίοδο υλοποιείται από όλους τους συμμετέχοντες φορείς ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου τους.
  • Η “ηλικία” των οχημάτων στην συντριπτική τους πλειοψηφία (80%) είναι έως τεσσάρων ετών.
  • Το συνολικό ποσό που θα διατεθεί για την ενοικίαση (περίπου 28 εκατομμύρια €) θα ενισχύσει οικονομικά τους ιδιοκτήτες και επαγγελματίες σε όλη τη χώρα, αφού τα οχήματα προέρχονται από όλη την Ελλάδα.
  • Οι οδηγοί που θα χρησιμοποιηθούν (2.000), είναι επαρκείς σε αριθμό, διακρίνονται για την εμπειρία τους, τον επαγγελματισμό τους και τη διάθεση να προσφέρουν στη μεγάλη προσπάθεια της χώρας.

Τα οχήματα και οι οδηγοί τους θα είναι στην αποκλειστική διάθεση της Αθήνα 2004 καθ΄ όλο το 24ωρο των ημερών της μίσθωσής τους. Θα λειτουργούν κατά μέσο όρο 18 ώρες την ημέρα και θα διανύουν κατά μέσο όρο περίπου 400 χλμ. την ημέρα.
Η διάρκεια της μίσθωσής τους κυμαίνεται από 25 έως 65 ημέρες (μέσος όρος 40 ημέρες) καθ` όλη τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων (από 30/6/2004 έως 2/9/2004) και η ενοικίασή τους θα κοστίσει στην Οργανωτική Επιτροπή 660 € την ημέρα.
Κάθε ιδιοκτήτης θα καταθέσει με την υπογραφή της σύμβασης εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης του έργου ύψους 6.000 €.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top