Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τρομοκρατία στην Κωνσταντινούπολη

Η οικονομική και τουριστική επίπτωση των τρομοκρατικών κτυπημάτων

Βίκυ Καραντζαβέλου - 21 November 2003, 00:00

Τα απανωτά τρομοκρατικά χτυπήματα στην Κωνσταντινούπολη, που επηρέασαν αρνητικά τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, κατάφεραν ισχυρά πλήγματα και στους τίτλους των μεγάλων εισηγμένων τουριστικών επιχειρήσεων...

Τα απανωτά τρομοκρατικά χτυπήματα στην Κωνσταντινούπολη, που επηρέασαν αρνητικά τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια<...>

, κατάφεραν ισχυρά πλήγματα και στους τίτλους των μεγάλων εισηγμένων τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς σε επιχειρήσεις που άπτονται του τουριστικού κλάδου.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα, ο μεγαλύτερος ευρωπαϊκός τουριστικός όμιλος, η TUI, καθώς και η γερμανική αεροπορική εταιρία Lufthansa, που είδαν τις μετοχές τους να σημειώνουν μεγάλη πτώση, αντίστοιχα 5,8% και 4,37%, στην κεφαλαιαγορά της Φρανκφούρτης.

Η αναστάτωση που επικράτησε στα διεθνή χρηματιστήρια υποχρέωσε τις μεγάλες εταιρίες του τουριστικού κλάδου να εκδώσουν ανακοινώσεις, σχετικές με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν στην Τουρκία.

Πρώτος ο εκπρόσωπος της TUI ανακοίνωσε ότι, οι τρομοκρατικές επιθέσεις στην Πόλη δε θα έχουν “παρατεταμένες επιδράσεις” σε ό,τι αφορά τα τουριστικά προϊόντα που προσφέρει στην Τουρκία. Αυτό διότι, όπως είπε, η περιοχή της Κωνσταντινούπολης αφορά σε πολύ μικρό μέρος των τουριστών που διακινεί.

”Από τα περίπου 1,1 εκατ. επισκέπτες, που διακινούμε ετησίως στην Τουρκία”, τόνισε, ”μόλις το 1% διαμένει στην πόλη του Βοσπόρου. Σήμερα, για παράδειγμα, βρίσκονται στην πόλη μόνον 17 δικοί μας τουρίστες”. Παρ` όλα αυτά, ο όμιλος θα ανακοινώσει μέσα στο επόμενο 24ωρο το αν θα προχωρήσει σε ακυρώσεις ταξιδιών προς την Κωνσταντινούπολη, κάτι που δεν προτίθεται να κάνει για τις υπόλοιπες περιοχές της Τουρκίας.

Κάθε χρόνο επισκέπτονται την Τουρκία, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, περί τα 2,48 εκατ. Γερμανοί τουρίστες. Πάντως, ο άλλος μεγάλος τουριστικός όμιλος, ο Neckermann, που διοργάνωνε ειδικές εκδρομές στην Πόλη, ανακοίνωσε ότι οι πελάτες του μπορούν ν` αλλάξουν προορισμό εάν το επιθυμούν, ενώ ανάλογη ανακοίνωση έκανε και ο βρετανικός όμιλος Thomas Cook.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top