Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΤουριστική ΥποδομήΗ Κάπα Σίγμα Δέλτα ανέλαβε τα δικαιώματα χορηγιών – διαφήμισης του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού

Η Κάπα Σίγμα Δέλτα ανέλαβε τα δικαιώματα χορηγιών – διαφήμισης του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού

Με επιτυχία διεξήχθη ο διαγωνισμός που προκήρυξαν τα Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα για την παραχώρηση των δικαιωμάτων χορηγιών – διαφήμισης του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού, Χ.Κ.Π., για την περίοδο 12/2003 έως 5/2006, […]

Με επιτυχία διεξήχθη ο διαγωνισμός που προκήρυξαν τα Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα για την παραχώρηση των δικαιωμάτων χορηγιών – διαφήμισης του Χιονοδρομικού<...> Κέντρου Παρνασσού, Χ.Κ.Π., για την περίοδο 12/2003 έως 5/2006, τα οποία χορηγήθηκαν στην εταιρία Κάπα Σίγμα Δέλτα, που δραστηριοποιείται στον χώρο του Τουρισμού αλλά και της διαφήμισης. Επιπροσθέτως, η εταιρία δραστηριοποιείται έντονα στον χώρο του δημιουργικού, του ατελιέ και των γραφικών τεχνών, διατηρώντας μια καθετοποιημένη μονάδα, με πολύ μεγάλους πελάτες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Χ.Κ.Π. επισκέφθηκαν πέρυσι 170.000 άτομα, ενώ αντικείμενο του διαγωνισμού ήταν:

  • Το όνομα του Χιονοδρομικού Κέντρου
  • Εξωτερικοί χώροι και κατασκευές διαφημιστικής προβολής
  • Εσωτερικοί χώροι διαφημιστικής προβολής
  • Κάλυψη του κτιρίου υποδοχής με το όνομα του κύριου χορηγού
  • Οργάνωση εκδηλώσεων προώθησης και προβολής
  • Πυλώνες, αναβατήρες (“αυγά”), εισιτήρια – κάρτες,

Σημειώνεται ότι οποιαδήποτε εκδήλωση και για τα δύο χιονοδρομικά κέντρα του Παρνασσού (Κελλάρια, Φτερόλακα), μπορεί να γίνει μόνο σε συνεννόηση με την Κάπα Σίγμα Δέλτα Α.Ε.

Για τον διαγωνισμό εκδηλώθηκε έντονο ενδιαφέρον από πολλές εταιρίες του χώρου της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων – χορηγιών. Τελικά προσφορές απέστειλαν τρεις εταιρίες, και πλειοδότησε η Κάπα Σίγμα Δέλτα Α.Ε., προσφέροντας μάλιστα το διπλάσιο ποσό από την επόμενη εταιρία που κατέθεσε προσφορά.

Οι χορηγοί που ήδη έχουν συμφωνήσει με την Κάπα Σίγμα Δέλτα για σειρά διαφημιστικών και προωθητικών ενεργειών στο βουνό είναι ο Όμιλος Επιχειρήσεων Βασιλάκη ( Hertz, Aegean Airlines), η Emporiki Bank, η vodafone και η siemens mobile.

Η ΕΤΑ προχώρησε σε ένα εξαιρετικά σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα στο Χ.Κ.Π., το οποίο περιελάμβανε πλήρη ανακαίνιση των εγκαταστάσεων, με σημαντικές αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις, εγκατάσταση νέου μηχανολογικού εξοπλισμού, εκτεταμένη συντήρηση των υφισταμένων, κ.ο.κ.. Με την ολοκλήρωση των επεμβάσεων αυτών, προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμών, μεταξύ των οποίων ήταν και ο διαγωνισμός για την ανάληψη του πακέτου χορηγιών – διαφημίσεων – εκδηλώσεων, αλλά και την υποβολή ενός marketing plan για τις δράσεις που θα αναληφθούν στο βουνό, για την τριετία 12/2003 έως 5/2006. Είναι μάλιστα η πρώτη φορά που αντικείμενο του διαγωνισμού ήταν και το χιονοδρομικό στη Φτερόλακκα, όπως επίσης και το όνομα του κέντρου.

Το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού αποτελεί το μεγαλύτερο, παλαιότερο, αρτιότερο και πλέον σύγχρονο χιονοδρομικό κέντρο της χώρας. Στο Χ.Κ.Π. διεξάγονται σχεδόν κάθε χρόνο οι μεγαλύτεροι διεθνείς, αλλά και ελληνικοί χιονοδρομικοί αγώνες, ενώ λόγω της γεωγραφικής του γειτνίασης με την Αθήνα, αλλά και την Αράχωβα, που αποτελεί έναν παραδοσιακό χειμερινό τουριστικό προορισμό, συγκεντρώνει την πλειοψηφία των φίλων της φύσης, του βουνού και του σκι, ένα κοινό εξαιρετικά πολυπληθές και υψηλού επιπέδου. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια η ανάληψη του Χ.Κ.Π. από την ΕΤΑ έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση της προσέλευσης, μέσα από την ανακατασκευή του κέντρου, και την ασκούμενη πολιτική μάρκετινγκ. Με την προμήθεια νέων μηχανημάτων εκχιονισμού και συντήρησης των πιστών τα δύο τελευταία χρόνια αυξήθηκε σημαντικά και ο χρόνος λειτουργίας του Χ.Κ.Π. Έτσι την περίοδο 2002 – 2003 λειτούργησε 127 ημέρες, ενώ την περίοδο 2001 – 20002 139 ημέρες, έναντι 103 ημερών τις δύο προηγούμενες χρονιές. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η πολιτική αναβάθμισης των lift, με αποτέλεσμα να είναι πολύ μεγαλύτερος ο αριθμός των ατόμων που μπορούν να εξυπηρετηθούν στο χιονοδρομικό.

Η εποχικότητα της κίνησης είναι απολύτως μοιρασμένη χρονικά, και δεν είναι συγκεντρωμένη σε έναν ή δύο μήνες. Στην περυσινή περίοδο, η κίνηση ανά μήνα είχε ως εξής (εισιτήρια):

  • Δεκέμβριος 2002: 35.427
  • Ιανουάριος 2003: 41.516
  • Φεβρουάριος 2003: 27.596
  • Μάρτιος 2003: 44.028
  • Απρίλιος 2003: 21.141
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024