Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ένωση Ξενοδόχων Φλώρινας

Οι προτεραιότητες στον τουρισμό της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Θοδωρής Κουμέλης - 26 Ιανουάριος 2004, 00:00

Σε πρόσφατη ημερίδα που έγινε με θέμα “Προτεραιότητες στην τουριστική πολιτική της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας”,<...>

η Ένωση Ξενοδόχων Φλώρινας πρότεινε τη δημιουργία επιχειρησιακού σχεδίου (business plan) από όλους τους φορείς σχετικά με την τουριστική ανάπτυξη και προβολή της Περιφέρειας και πιστή τήρηση του από όλους.

Αναφορικά με τις ενέργειες της τουριστικής πολιτικής για την Περιφέρεια οι θέσεις της Ένωσης επικεντρώνονται στα εξής:

Έργα υποδομής

  • Οδική και σιδηροδρομική σύνδεση της περιφέρειας με την Αττική και Νότια Ελλάδα, η οποία είναι από τα κυριότερα σημεία προέλευσης τουριστών προς την περιοχή, αντίστοιχη με τα νέα εθνικά δίκτυα, ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο συνολικός χρόνος και βαθμός δυσκολίας της πρόσβασης. Τακτικά ημερήσια δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο Καστοριάς, που πρόσφατα έγινε διεθνές, ώστε να αυξηθούν οι αφίξεις για σύντομες αποδράσεις.
  • Έργα ανάπλασης για ανάδειξη των περιοχών τουριστικής αιχμής και υψηλής επισκεψιμότητας από τουρίστες (πχ. Λίμνες, παραδοσιακοί οικισμοί, χιονοδρομικά κέντρα κλπ), ώστε αν κρατούν το ενδιαφέρον των επισκεπτών και να αυξάνουν τις ημέρες παραμονής.
  • Ανάδειξη των παραδοσιακών και νεοκλασικών κτισμάτων και καθορισμός προδιαγραφών για τις νέες κατασκευές, ώστε να είναι εναρμοσμένες με το περιβάλλον.

Μορφές τουρισμού και προβολή

  • Προώθηση του πολιτισμού και των καλλιτεχνών της περιοχής.
  • Προώθηση του αθλητικού, συνεδριακού και οικολογικού τουρισμού, που ταιριάζει στην περιοχή.
  • Συντονισμένη και ενιαία προβολή προς την Ελλάδα αλλά προ πάντων και στο εξωτερικό. Συμμετοχή της περιφέρειας και σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις (Λονδίνου, Μιλάνου, Μόσχας, Βερολίνου) και έκδοση αγγλόφωνου, τουλάχιστον διαφημιστικού υλικού για τον σκοπό αυτό σε περιφερειακό άλλα και νομαρχιακό επίπεδο. Επαφή και συμφωνία με μεγάλους tour operators του εξωτερικού, ώστε να πεισθούν για την αξία του τουριστικού μας προϊόντος.

Εκπαίδευση και στελέχωση

  • Να δοθεί η απαραίτητη προσοχή στην τουριστική εκπαίδευση των νέων της περιοχής μας και να πεισθούν, με ανάλογη καμπάνια, για την στροφή τους προς τα τουριστικά επαγγέλματα, τα οποία είναι από τα καλύτερα είδη εργασίας για την περιοχή, με μέλλον και κίνητρα για καλή επαγγελματική εξέλιξη. Να δημιουργηθούν, δηλαδή, καταρτισμένα και εξειδικευμένα στελέχη για τον τουρισμό. Αυτό μπορεί να γίνει και με την δημιουργία ανάλογου τμήματος ΤΕΙ.

Επενδύσεις και διαδικασίες

  • Να δοθούν επενδυτικά κίνητρα προς τους επιχειρηματίες, τουλάχιστον ισάξια με αυτά της Θράκης και με ποσοστό επιχορήγησης τουλάχιστον 40%, είτε για την δημιουργία νέων μονάδων, είτε για την ανακαίνιση των υφισταμένων.
  • Να γίνει απλούστευση των διαδικασιών και περιορισμός της γραφειοκρατίας, καθώς και να υπάρξει σταθερό νομοθετικοί πλαίσιο και στην φορολογική, αλλά και στην εργατική νομοθεσία, όσον αφορά στιες τουριστικές επενδύσεις, ώστε να είναι γνωστοί και σταθεροί - άρα και πιο ελκυστικοί- οι κανόνες του “παιχνιδιού” για τον επενδυτή.

“Ελπίζοντας ότι αυτές οι θέσεις θα προκαλέσουν τον ανάλογο προβληματισμό και θα τύχουν της ανάλογης αποδοχής, εύχομαι να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας τη σημασία του τουρισμού για την περιφέρεια μας, ο οποίος, κατά την άποψη μου, αποτελεί μονόδρομο για την συνολική ανάπτυξης της”, τόνισε στην ημερίδα ο πρόεδρος της Ένωση Ξενοδόχων Φλώρινας κ. Αθανάσιος Ρώμπαπας.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top