Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Απάντηση του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος στις κατηγορίες

Βίκυ Καραντζαβέλου - 20 Φεβρουάριος 2004, 00:00

Με ανακοίνωση του το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος διευκρινίζει θέματα σχετικά με την δυσχέρεια λειτουργίας που παρουσίασε το<...>

προηγούμενο Σαββατοκύριακο.

Συγκεκριμένα, σχετικά με την επάρκεια μέσων για την αντιμετώπιση τέτοιων συνθηκών, το αεροδρόμιο αναφέρει ότι διαθέτει 10 μηχανήματα διαφόρων τύπων για τον εκχιονισμό και τη μηχανική και χημική αντιμετώπιση της συσσώρευσης χιονιού και του παγετού, καθώς επίσης και 2 μετρητικά οχήματα της ολισθηρότητας των διαδρόμων. Επιπλέον, το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος έχει συνάψει σύμβαση με εργολάβο για την παροχή κατ` ελάχιστον 8 μηχανημάτων (graders, φορτηγών, κ.λπ.) για εκχιονιστικές εργασίες τόσο στους χώρους στάθμευσης αεροσκαφών όσο και στο εξωτερικό δίκτυο δρόμων του αεροδρομίου, όπου είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν συμβατικά οχήματα οδοποιίας και δεν είναι απαραίτητος ο ειδικός εξοπλισμός που αναφέρεται παραπάνω. “Λόγω απαιτήσεων δημοσίων φορέων για την αντιμετώπιση της θεομηνίας, αλλά και λόγω της δυσχέρειας πρόσβασης ο εργολάβος δεν ανταποκρίθηκε στις συμβατικές του υποχρεώσεις”, αναφέρει η ανακοίνωση του αεροδρομίου.

Σχετικά με περιστατικά κατά τα οποία προκλήθηκαν φθορές σε αεροσκάφη, το αεροδρόμιο διευκρινίζει ότι υπήρξαν τρεις (3) περιπτώσεις όπου αεροπορικές εταιρίες ανέφεραν ότι, κατά τη διαδικασία τροχοδρόμησης και ελιγμών στους χώρους στάθμευσης, προκλήθηκαν ζημιές σε αεροσκάφη τους. Τα περιστατικά διερευνώνται σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρίες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν προέκυψε θέμα ασφάλειας είτε των επιβατών είτε των αεροσκαφών.

Όσον αφορά στην επιβολή προστίμου εις βάρος της Εταιρείας Αεροδρομίου, ο ΔΑΑ έλαβε επιστολή με την οποία του κοινοποιείται η πρόθεση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας να επιβάλει πρόστιμο. “Η Εταιρεία Αεροδρομίου επιφυλάσσεται να τοποθετηθεί στο πλαίσιο της σχετικής διοικητικής διαδικασίας”, τονίζεται στην ανακοίνωση.

“Καθ`όλη τη διάρκεια του τριημέρου, η ενημέρωση του κοινού στο αεροδρόμιο ως προς την εξέλιξη του προγραμματισμού των πτήσεων ήταν τακτική με ανακοινώσεις στα μέσα ενημέρωσης και στο Διαδίκτυο, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου απάντησε σε περισσότερες από 20.000 κλήσεις”, διευκρινίζει η ανακοίνωση.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top