Παρά τη θεαματική αύξηση κατά 40% στον αριθμό των καταγγελιών-παραπόνων που δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠ.ΚΑ.) το 2003 σε<...>
σχέση με το 2004, ο τουρισμός ήταν σε αρκετά χαμηλά επίπεδα.
Ενώ τα Ινστιτούτα Αδυνατίσματος κατέχουν το 20,77% των παραπόνων και την πρώτη θέση στην λίστα του ΚΕΠ.ΚΑ, οι τουριστικές υπηρεσίες έχουν μόνο 4,08%, και ακολουθούν η κινητή τηλεφωνία με 2,13%, οι χρονομεριστικές μισθώσεις με 2,09%, και λοιπές περιπτώσεις με 2,91%.
Όπως αναφέρουν τα στοιχεία του ΚΕ.Π.ΚΑ., το μεγαλύτερο ποσοστό των καταγγελιών (99,73%) λύθηκε προς όφελος των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του Κέντρου στους προμηθευτές.