Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Χαμηλά ο τουρισμός στις καταγγελίες του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών

Θοδωρής Κουμέλης - 19 Μάρτιος 2004, 00:00

Παρά τη θεαματική αύξηση κατά 40% στον αριθμό των καταγγελιών-παραπόνων που δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠ.ΚΑ.) το 2003 σε<...>

σχέση με το 2004, ο τουρισμός ήταν σε αρκετά χαμηλά επίπεδα.

Ενώ τα Ινστιτούτα Αδυνατίσματος κατέχουν το 20,77% των παραπόνων και την πρώτη θέση στην λίστα του ΚΕΠ.ΚΑ, οι τουριστικές υπηρεσίες έχουν μόνο 4,08%, και ακολουθούν η κινητή τηλεφωνία με 2,13%, οι χρονομεριστικές μισθώσεις με 2,09%, και λοιπές περιπτώσεις με 2,91%.

Όπως αναφέρουν τα στοιχεία του ΚΕ.Π.ΚΑ., το μεγαλύτερο ποσοστό των καταγγελιών (99,73%) λύθηκε προς όφελος των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του Κέντρου στους προμηθευτές.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top