Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Το Eurocontrol προβλέπει αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 3,4 %

Κώστας Ιατρού - 31 March 2004, 00:00

Αναμένεται ότι ο αριθμός των πτήσεων στην Ευρώπη θα αυξάνεται περίπου κατά 3,4% κάθε χρόνο από το 2004 έως το 2010, με τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους να ελέγχουν περίπου το 24% της αγοράς το 2010...

Αναμένεται ότι ο αριθμός των πτήσεων στην Ευρώπη θα αυξάνεται περίπου κατά 3,4% κάθε χρόνο από<...>

το 2004 έως το 2010, με τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους να ελέγχουν περίπου το 24% της αγοράς το 2010, σύμφωνα με την πρόβλεψη που δημοσίευσε το Eurocontrol, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια της αεροναυτιλίας. 

Σύμφωνα με αυτή τη πρόβλεψη μέσης διάρκειας, η μεγαλύτερη αύξηση στην αγορά των αερομεταφορών θα σημειωθεί στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και στις Μεσογειακές χώρες, με αύξηση κατά μέσο όρο 4,5% στις υπό ένταξη χώρες της ΕΕ και μικρότερη αύξηση, γύρω στα 3,4% στα τωρινά κράτη-μέλη της ΕΕ. Η Τουρκία αναμένεται να έχει κατά μέσο όρο αύξηση 5,9% ενώ η αύξηση της επιβατικής κίνησης θα αγγίξει το 7% στην Ουκρανία.

”Η επιβατική κίνηση βρίσκεται σήμερα στα επίπεδα του 2000. Σε γενικές γραμμές έχουμε χάσει αύξηση τριών ετών, πράγμα που σημαίνει ότι  θα έχουμε 10,5 εκατομμύρια πτήσεις το 2010 κι όχι το 2007” δήλωσε ο David Marsh, επικεφαλής της STATFOR, του τμήματος στατιστικής και προγνώσεων του Eurocontrol.

”Αναμένουμε ότι η αύξηση του κλάδου θα βασισθεί τόσο στην οικονομική ανάκαμψη, στην επιστροφή στην οικονομική ανάπτυξη όσο και στην ανάπτυξη των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους. Για κάποια από τα Κράτη-Μέλη, βραχυπρόθεσμοι παράγοντες όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Euro04 θα παίξουν σημαντικό ρόλο.”

Η πρόβλεψη κρίνει ότι οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους θα διαδραματίσουν ολοένα και σημαντικότερο ρόλο και θα καταλάβουν το 24% της αγοράς το 2010. Ο ρυθμός ανάπτυξης στο συγκεκριμένο αυτό τομέα αναμένεται να είναι της τάξεως του 20% περισσότερες πτήσεις κάθε χρόνο για τα επόμενα 7 χρόνια. Μέχρι το 2010, οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, αν πρέπει να θεωρούνται ακόμα ως ξεχωριστή κατηγορία, θα προσθέτουν περίπου 1% κάθε χρόνο στο μερίδιο αγοράς τους.  Ενώ η Μεγάλη Βρετανία και η Ιρλανδία εξακολουθούν να αποτελούν την μεγαλύτερη αγορά αερομεταφορών χαμηλού κόστους, το κέντρο βάρους της ανάπτυξης των αερομεταφορών χαμηλού κόστους μετακινείται ανατολικά και νότια, με την αγορά χαμηλού κόστους στην Τουρκία, Ελλάδα, Ιταλία και Σλοβακία να έχει υπερδιπλασιαστεί την περσινή χρονιά. 

”Οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο τα επόμενα επτά χρόνια. Πιστεύουμε ότι θα αποτελέσουν την κινητήρια δύναμη στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και στις Μεσογειακές χώρες, όπου η τρέχουσα επέκταση της αγοράς για τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους αφήνει πολλά περιθώρια για περαιτέρω ανάπτυξη” πρόσθεσε ο David Marsh.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top