Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Travel Media Applications

Νέα κανάλια διανομής των τουριστικών προϊόντων ωθούν τις τουριστικές επιχειρήσεις σε στρατηγικές αλλαγές

Θοδωρής Κουμέλης - 15 Απρίλιος 2004, 00:00

Οι τουριστικές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν νέες προκλήσεις και ευκαιρίες που προκύπτουν από την ανάπτυξη της τεχνολογίας και τη διείσδυση του Internet στον τουρισμό...

Οι τουριστικές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν νέες προκλήσεις και ευκαιρίες που προκύπτουν από την ανάπτυξη<...>

της τεχνολογίας και τη διείσδυση του Internet στον τουρισμό. Νέοι μεσάζοντες, διανομείς, Συστήματα Διαχείρισης Προορισμών και άλλοι, έχουν εμφανιστεί και παρεμβάλλονται στην αλυσίδα διανομής των τουριστικών προϊόντων διαφοροποιώντας τις μέχρι σήμερα γνωστές διαδικασίες.

Η νέα αυτή κατάσταση έχει προκαλέσει προφανείς επιδράσεις στη στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων και των προορισμών προκειμένου να διατηρήσουν και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους στην παγκόσμια αγορά. Επομένως, όχι μόνο χρειάζονται να επανασχεδιάσουν τις στρατηγικές διανομής τους, αλλά πρέπει να αναπτύξουν δυναμικές και ευέλικτες στρατηγικές που θα τους επιτρέψουν να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους ανά δωμάτιο σε μακροπρόθεσμη βάση και να διασφαλίσουν τη διαρκή τους ανάπτυξη.

Η νέα αυτή πορεία της διαδικασίας διανομής των τουριστικών προϊόντων έχει πλέον αρχίσει να επηρεάζει σοβαρά τις ισορροπίες και στην ελληνική τουριστική πραγματικότητα όπου η διείσδυση του Internet δίνει νέες δυνατότητες και διαφοροποιεί τους ρόλους των εμπλεκομένων. Η ανάγκη για εξειδικευμένη γνώση και προσέγγιση  στα νέα δεδομένα είναι πλέον εμφανής και απασχολεί σοβαρά τους Έλληνες επιχειρηματίες του τουρισμού και τους άλλους εμπλεκόμενους του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα αλλά και της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Τα παραπάνω θέματα θα αναλύσουν στις εισηγήσεις τους τρεις επιφανείς επιστήμονες και ερευνητές του κλάδου της τεχνολογίας και του Internet στον τουρισμό που θα βρεθούν στην Αθήνα στις 6, 7 και 8 Μαΐου για να διδάξουν σε σεμινάριο που διοργανώνει η εταιρία Travel Media Applications με το TravelDailyNews στο ξενοδοχείο Saint George Lycabettus.

Στο σεμινάριο με θέμα “e-Marketing, e-Distribution, e-Strategies in Tourism and Hospitality” o Δρ. Ευάγγελος Χρήστου, καθηγητής ξενοδοχειακού και τουριστικού marketing πανεπιστημίου Bolzano Ιταλίας και TEI Θεσσαλονίκης, τ. πρόεδρος EuroCHRIE, θα μιλήσει την πρώτη μέρα για τις νέες μεθόδους marketing και προβολής μέσω του internet.

Τη δεύτερη ημέρα η Δρ. Μαριάνα Σιγάλα, καθηγήτρια ξενοδοχειακού management Πανεπιστημίου Αιγαίου και Πανεπιστημίου Bolzano, αντιπρόεδρος EuroCHRIE, θα μιλήσει για τις νέες δυνατότητες διανομής των τουριστικών προϊόντων μέσα από το Internet.

Την τρίτη ημέρα ο Δρ. Δημήτριος Μπούχαλης, καθηγητής eTourism στο Πανεπιστήμιο του  Surrey και διευθυντής του Centre for eTourism Research (CeTR) του ιδίου Πανεπιστημίου, θα μιλήσει τις στρατηγικές αξιοποίησης του Internet, την δικτύωση μέσα από το Internet για ανάπτυξη νέων συμμαχιών, συνεργασιών και εύρεση νέων αγορών, καθώς και για τους τρόπους κοστολόγησης των τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων μέσα από το Internet.

Το σεμινάριο που τελεί υπό την αιγίδα της Ακαδημίας Τουριστικών Ερευνών και Μελετών (ΑΤΕΜ) θα ολοκληρωθεί σε εικοσιτέσσερις συνολικά ώρες με πληθώρα παραδειγμάτων, εμπειριών και μελετών περιπτώσεων από τη διεθνή πρακτική.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top