Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Στόχος η ποιότητα για τον FTI και νέοι προορισμοί στην Ελλάδα

Θοδωρής Κουμέλης - 02 Δεκέμβριος 1999, 00:00

Ο γερμανικός τουριστικός πράκτορας FTI<.>, που είναι ο πέμπτος μεγαλύτερος της γερμανικής αγοράς, μετά από τις μειώσεις<...>

στις τιμές που προκάλεσαν σάλο στρέφεται προς την ποιότητα.
Σύμφωνα με τον διευθυντή του οργανισμού, κ. Dietmar Gunz, στόχος δεν είναι μόνο η εξάπλωση του οργανισμού, αλλά και η αύξηση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.
Η αύξηση των πωλήσεων της εταιρίας ήταν μεταξύ των ετών 1998-1999 περίπου 40% φθάνοντας τα 2,1 δισ. γερμανικά μάρκα.
Μετά από την εξαγορά μερικών μετοχών από τον αγγλικό τουριστικό οργανισμό Airtours, η FTI πρέπει να βάλει ένα καινούργιο στόχο: την πώληση εξειδικευμένων ποιοτικών διακοπών από μια εταιρία η οποία θα είναι κάθετα ολοκληρωμένη.
Με στόχο την αύξηση των πωλήσεων, η FTI παρουσιάζει ένα σχέδιο τριών σημείων που αφορούν στην ποιότητα, το οποίο σκοπεύει να συναγωνιστεί ακόμα και το πρόγραμμα εγγύησης επιστροφής χρημάτων της TUI.
Ακόμα, εμπλουτίζονται οι προορισμοί στη Μεσόγειο (Λάρνακα, Αντάλια, Ντουμπρόβνικ, Παλέρμο, και Ίμπιζα), και οι αεροπορικές αναχωρήσεις γίνονται πιο πυκνές. Η FTI παρουσιάζει στην μπροσούρα της την Ελλάδα με νέους προορισμούς όπως η Κέρκυρα, η Κως, και η Πάρος. Ο στόχος για την Ελλάδα και το καλοκαίρι του 2000 είναι οι 90.000 τουρίστες. Η Ιταλία παρουσίασε την προηγούμενη χρονιά αύξηση της τάξεως του 86%. Για το 2000 οι προβλέψεις για την Ιταλία είναι 72.000 τουρίστες. Για πρώτη φορά ο FTI παρουσιάζει σε ξεχωριστή μπροσούρα την Τουρκία όπου αναμένεται να στείλει 70.000 τουρίστες. Οι τιμές για την Τουρκία είναι περίπου 2% πιο χαμηλές από τις περσινές.
Σε αντίθεση, οι τιμές για την Ισπανία είναι ελαφρά πιο υψηλές και τα ξενοδοχεία για τις οικογένειες δείχνουν να παρουσιάζονται πιο έντονα στη νέα μπροσούρα. Για το καλοκαίρι του 2000 ο στόχος του FTI είναι να φθάσει το 1,18 εκατ. τουρίστες.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top