Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΝέες τάσεις της Ιταλικής αγοράς που όμως παρουσίασε μείωση στην Ελλάδα

Νέες τάσεις της Ιταλικής αγοράς που όμως παρουσίασε μείωση στην Ελλάδα

Η Ιταλική αγορά παρουσίασε μείωση της τάξεως του 10% για το 1999 σε σχέση με το 1998, κυρίως λόγω του πολέμου στο Κοσσυφοπέδιο. Την μεγαλύτερη μείωση σημείωσαν οι μεγάλοι τουριστικοί […]

Η Ιταλική αγορά παρουσίασε μείωση της τάξεως του 10% για το 1999 σε σχέση με το 1998, κυρίως λόγω του πολέμου στο Κοσσυφοπέδιο. Την μεγαλύτερη μείωση σημείωσαν οι μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί όπως<...> ο Alpitour με 40% και ο Comitours 30%. Οι μικροί τουριστικοί πράκτορες φάνηκαν πιο ευέλικτοι στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής και έτσι συμπλήρωσαν τα κενά τους. Το σύνολο της μείωσης στους tour operators είναι 12,24% σύμφωνα με την ΔΙ.Τ.ΕΞ. της Ιταλίας. Παρατηρώντας τις τάσεις των μεγάλων tour operators της Ιταλίας θα μπορούσαμε να σημειώσουμε τα παρακάτω. Πρώτον, ανεβαίνουν οι μεγάλες συγχωνεύσεις, όπως στην περίπτωση του Alpitour Gruppo, που περιλαμβάνει τον Alpitour, τον Francorosso και τον Viaggidea. Δεύτερον, αυξάνονται οι οριζόντιες και κάθετες συγχωνεύσεις όπως στην περίπτωση της H.I.T., Holding Italiana Turismo, που περιλαμβάνει εκτός από το tour operating και ξενοδοχεία και ταξιδιωτικά γραφεία. Τέλος, αυξάνονται οι τουριστικοί οργανισμοί με εξειδικευμένα προϊόντα. Επίσης, μειώνονται οι μεσαίες επιχειρήσεις και οι Τour Operators πού δεν έχουν ένα συγκεκριμένο στόχο.
Σε αντίθεση με τους μεγάλους Τour Operators της Ευρώπης (TUI, Airtours, C&N Touristic, Thomson, Kuoni), οι μεγάλο Ιταλοί Τ.Ο. (Alpitour και H.I.T.) μεγαλώνουν αγοράζοντας Ιταλικές επιχειρήσεις και το προϊόν τους πωλείται αποκλειστικά στο εσωτερικό της χώρας.
Το κλίμα του πολυεθνικού ανοίγματος πού χαρακτηρίζει τις άλλες χώρες, δεν φαίνεται να επηρεάζει την Ιταλία<.>, η οποία δεν «ψάχνει» να κατακτήσει άλλες αγορές, αλλά δεν θέλει και να κατακτηθεί. Αυτό οφείλεται στην «ανωμαλία» που παρουσιάζει το Ιταλικό σύστημα κατανομής ταξιδιωτικών γραφείων, που ακόμη και σήμερα, ελέγχεται από πολλές μικρές και ανεξάρτητες (οικογενειακές) τουριστικές επιχειρήσεις.
Η καινούργια τάση «λογική», πάνω στην οποία βασίζεται η δημιουργία μεγάλων ομάδων Tour Operators, είναι εκείνη του περιορισμού των διακινδυνεύσεων, συμβαδίζοντας με τις απαιτήσεις των θεσμικών επενδυτών πού έχουν τον έλεγχο.
Παρόλα αυτά ο σεισμός του Σεπτεμβρίου επηρέασε την Αθήνα και τον κλασικό γύρο, με αποτέλεσμα την πτώση του 10% στις ιταλικές αφίξεις. Η πορεία για το 2000 αναμένεται θετική, κυρίως λόγω της αύξησης του εξερχόμενου τουρισμού από την Ιταλία και η αυξημένη ζήτηση στην αγορά για Ελλάδα. Θα επηρεάσει όμως αυτή την εξέλιξη η πολιτική τιμών που θα εφαρμόσουν τα ξενοδοχεία και η ομαλή λειτουργία της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024