Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

6 εκατ. επιβάτες προτίμησαν την Gulf Air το 2003

Βίκυ Καραντζαβέλου - 23 Ιούλιος 2004, 00:00

Ο αριθμός των επιβατών που ταξίδεψαν με την Gulf Air το 2003, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα αποτελέσματα της εταιρίας, που<...>

περιλαμβάνονται και στον ετήσιο απολογισμό της, ξεπέρασε τα 6.000.000. Επίσης, υπήρξε μείωση των ζημιών στα αποτελέσματα κατά 51%, παρουσιάζοντας μια επιτυχή και ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα, καθώς και πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες που αποτελούν παγκόσμιες πρωτιές.

“Το πρώτο έτος της προσπάθειας μας να αλλάξουμε τα ήδη υπάρχοντα δεδομένα ήταν για τον αεροπορικό κλάδο ένα από τα πιο δύσκολα επιχειρήματα των τελευταίων 100 χρόνων. Πτωχεύσεις, περικοπές, ύφεση του κλάδου και απολύσεις αποτελούσαν καθημερινή πραγματικότητα, που σε συνδυασμό με την κακή συνολική οικονομική εικόνα, την μειωμένη τουριστική αγορά, την τρομοκρατία, την αύξηση των καυσίμων, τις θρησκευτικές διαμάχες και την έξαρση του ιού SARS ήταν οι συνθήκες που επικρατούσαν στον κλάδο της αεροπορίας. Οι δυσκολίες αυτές αποτέλεσαν πρόκληση για την Gulf Air και το νέο πρόγραμμα αναδόμησης της” όπως χαρακτηριστικά είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Gulf Air κ. Τζέιμς Χόγκαν.

Παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούσαν, η Gulf Air κατάφερε όχι μόνο να κρατηθεί στην αγορά αλλά και να αποκτήσει ανταγωνιστική θέση στην αγορά. Μετά από ένα χρόνο η Gulf Air θεωρείται “άλλη” εταιρία.

Το 2003 ταξίδεψαν περισσότεροι από 5.900.000 επιβάτες με την Gulf Air κάτι που ξεπέρασε τις προσδοκίες και των πιο αισιόδοξων. “Πιστεύω ότι καταφέραμε να εκπλήξουμε όχι μόνο τους επιβάτες αλλά και όλη την αεροπορική αγορά, που θεωρούσαν αδύνατη αυτή την επιτυχή αλλαγή” πρόσθεσε ο κ. Χόγκαν. “Είναι ορατή η αλλαγή που έχει επέλθει στην Gulf Air τόσο στον οικονομικό τομέα όσο και στις διακρίσεις που έχουμε λάβει από εξειδικευμένους φορείς του χώρου μέσα στο 2003”

Όσον αφορά στα βραβεία της εταιρίας ο πρόεδρος της αναφέρει ότι “Περαιτέρω αναγνώριση για τις επιτυχίες και την ανανέωση της Gulf Air αποτελεί το βραβείο που έλαβε πρόσφατα από την Skytex όπου μας ανακηρύσσει την εταιρία με την καλύτερη ποιοτική εξυπηρέτηση. Επίσης βραβευτήκαμε για το καλύτερο εν πτήση catering A θέσης και πήραμε την τρίτη θέση για το χώρο αναμονής στο Μπαχρέιν και δεύτερη θέση για το χώρο αναμονής της business class επίσης στο Μπαχρέιν σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα αποδεικνύουν την μεγαλύτερη άνοδο των τελευταίων τεσσάρων ετών  με ποσοστό 12.1% με έσοδα USD 1020.2 εκατ. και μείωση των ζημιών κατά 51% (USD 52.8 εκατ.) 

Στη συνέχεια, όσον αφορά τις τεχνικές που ακολούθησε η εταιρία ο κ. Χόγκαν σημειώνει ότι “Παρ` όλες τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν καταφέραμε όχι μόνο να περάσουμε άθικτοι άλλα και να βγούμε πιο δυνατοί. Σχεδιάζοντας και αναπτύσσοντας αμφίπλευρες εμπορικές σχέσεις με παγκόσμιους και περιφερειακούς μεταφορείς για να προσφέρουμε στους πελάτες μας περισσότερες επιλογές, ενώ την ίδια στιγμή συνεχίζουμε να προσφέρουμε προνομιακές υπηρεσίες όσο αναπτυσσόμαστε”.

“Η σκληρή δουλειά των τελευταίων ετών ήδη μας απέφερε για το 2004 διπλάσια παρουσία. Χρόνο με τον χρόνο βλέπουμε τους επιβάτες μας να αυξάνονται έως 35% (πρώτο 1/2 του 2004 σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2003) και είμαστε αισιόδοξοι ότι με τα νέα μας σχέδια θα αυξάνονται συνέχεια” πρόσθεσε ο κ. Al Hammadi, εντεταλμένος πρόεδρος του οικονομικού τμήματος της Gulf Air.

Ο κ. Al Hammadi επισήμανε ότι ο ανταγωνισμός στη Μέση Ανατολή και η αύξηση της τιμής των καυσίμων προσθέτει πίεση στον τρόπο λειτουργίας των αεροπορικών εταιριών.

Κλείνοντας ο κ. Al Hammadi θέλησε να τονίσει ότι “με αφοσίωση και σκληρή δουλεία προσπαθούμε να διατηρούμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε υψηλό επίπεδο, δίνοντας μας τη δυνατότητα να γίνουμε μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες παγκοσμίως και να εξακολουθούμε να υπηρετούμε την Μέση Ανατολή για πολλά χρόνια ακόμα”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top