Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΘαλάσσιος ΤουρισμόςΗ αφρόκρεμα της κρουαζιέρας συγκεντρώνεται στον Πειραιά

Η αφρόκρεμα της κρουαζιέρας συγκεντρώνεται στον Πειραιά

Ένα-ένα καταφθάνουν στο λιμάνι του Πειραιά τα “Ολυμπιακά κρουαζιερόπλοια” που θα φιλοξενήσουν μέλη της Ολυμπιακής οικογένειας και επίσημους προσκεκλημένους. Προχθές κατέπλευσε στην προβλήτα 12Α της Ολυμπιακής ζώνης κρουαζιερόπλοιων το “Queen Mary II” το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο…

Ένα-ένα καταφθάνουν στο λιμάνι του Πειραιά τα “Ολυμπιακά κρουαζιερόπλοια” που θα φιλοξενήσουν<...> μέλη της Ολυμπιακής οικογένειας και επίσημους προσκεκλημένους. Προχθές κατέπλευσε στην προβλήτα 12Α της Ολυμπιακής ζώνης κρουαζιερόπλοιων το “Queen Mary II” το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο στο οποίο θα φιλοξενηθούν oι VIP προσκεκλημένοι της “Αθήνα 2004” μεταξύ των οποίων και ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Τζορτζ Μπους που συνοδεύεται από τις δύο εγγονές του -κόρες του νυν προέδρου των ΗΠΑ-, τη σύζυγό του Μπάρμπαρα και τον ελληνοαμερικανό επιχειρηματία Αλεξ Σπάνος.

Εξάλλου εχθές έφτασαν στον Πειραιά τα κρουαζιερόπλοια “Westerdamm” και “Rotterdam”, ενώ σήμερα αναμένεται το “Aida Aura” και την Παρασκευή το πρωί θα καταπλεύσει στον Πειραιά το κρουαζιερόπλοιο “Silver Wind”. Υπολογίζεται ότι τα κρουαζιερόπλοια θα εξυπηρετήσουν 15.000 περίπου φιλοξενούμενους, εκτός του προσωπικού τους.

Να σημειώσουμε πάντως ότι για να φτάσει ο Πειραιάς να μπορεί να εξυπηρετήσει αυτού του επιπέδου τα κρουαζιερόπλοια όπως του Queen Mary II, του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου στον κόσμο, με μήκος περίπου 340 μ. και βύθισμα 10,50 μέτρα, επενδύθηκαν 40 εκατομμύρια ευρώ για τη διαμόρφωση της Ολυμπιακής Ζώνης του λιμανιού. Τα έργα αυτά θα δώσουν μία νέα πνοή στο λιμάνι του Πειραιά και μετά τους αγώνες και όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Νίκος Γιαννής έφτασε η “ώρα μηδέν” όχι μόνο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά και για τη λειτουργία του λιμανιού το οποίο χαρακτήρισε ως ένα από τα αρτιότερα πλέον στον κόσμο όσον αφορά το κομμάτι της κρουαζιέρας.

Ο κ. Γιαννής μιλώντας σε δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια περιήγησης στις νέες εγκαταστάσεις τόνισε ότι έδωσε ιδιαίτερη στην μετα-ολυμπιακή χρήση των υποδομών. Υπογράμμισε ότι φιλοδοξία του είναι το λιμάνι του Πειραιά να εκμεταλλευτεί τις υποδομές που απέκτησε και να γίνει το πρώτο λιμάνι κρουαζιέρας στη Μεσόγειο, και να ανταγωνιστεί τα παραδοσιακά λιμάνια, όπως είναι η Γένοβα και η Βαρκελώνη.

“Το λιμάνι του Πειραιά, εμπλουτισμένο με το Ολυμπιακό κεφάλαιο, προσφέρεται πλέον, μεταξύ άλλων, ως μία από τις αρτιότερες βάσεις κρουαζιεροπλοΐας και έτσι προβάλλεται διεθνώς η πόλη του Πειραιά, αλλά και ολόκληρη η Ελλάδα, ως τόπος οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης, με σεβασμό στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον”, τόνισε χαρακτηριστικά.

Να σημειώσουμε ότι για τον ελλιμενισμό των κροαυζιεπλοίων, ο ΟΛΠ διέθεσε ένα τμήμα του Κεντρικού Λιμένα Πειραιά μήκους περίπου 3.000 μ. κρηπιδότοιχων, που περιλαμβάνει όλο το τμήμα του λιμένα που εξυπηρετεί σήμερα κρουαζιερόπλοια και ένα μικρό τμήμα της ακτοπλοΐας, με τους αντίστοιχους χερσαίους χώρους.

Η περιοχή αυτή αντιστοιχεί σε 12 περίπου θέσεις πρόσδεσης πλοίων, εκ των οποίων οι τρεις κατασκευάστηκαν και παραδόθηκαν στο τέλος του 2003 στην περιοχή “Παλατάκι” με συγχρηματοδότηση από το Ταμείο Συνοχής της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον ΟΛΠ Α.Ε.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024