Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣε τροχιά εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης τα ενοικιαζόμενα δωμάτια της Ελλάδας

Σε τροχιά εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης τα ενοικιαζόμενα δωμάτια της Ελλάδας

Εκδήλωσε με θέμα `Ο ρόλος των μικρών οικογενειακών καταλυμάτων στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας μας`, πραγματοποίησε η Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.Ε. (Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Ελλάδος), τονίζοντας ότι η οργανωτική δομή […]

Εκδήλωσε με θέμα `Ο ρόλος των μικρών οικογενειακών καταλυμάτων στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας μας`, πραγματοποίησε η<...> Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.Ε. (Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Ελλάδος), τονίζοντας ότι η οργανωτική δομή και η συμβολή της Συνομοσπονδίας στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας μας αποτελούν αδιαφιλονίκητα στοιχεία αναγνωρισιμότητας.

Η Συνομοσπονδία εκπροσωπεί 40.000 μικρές οικογενειακές τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες βρίσκονται υπό τη σκέπη 250 συλλόγων και 22 ομοσπονδιών. Ο πρόεδρος της Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.Ε. κ. Στέλιος Πολυκράτης ανέφερε ότι ήδη η Συνομοσπονδία είναι μέλος του ΣΕΤΕ και σύντομα θα γίνει και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Χαρακτηριστικά είπε ότι “τα τελευταία χρόνια με αποκορύφωνα την φετινή χρονιά τα πάντα έχουν αλλάξει δραματικά κυρίως για τα καταλύματα μας. Οι τουριστικοί πράκτορες του εξωτερικού όλο και πιέζουν για χαμηλότερες τιμές γιατί έχουν ανακαλύψει φθηνότερες αγορές με αποτέλεσμα πολλές επιχειρήσεις να μην λειτουργού την φετινή περίοδο.”

“Το μοντέλο ήλιος και θάλασσα έχει πλέον ξεπεραστεί και τίποτα δεν έχει γίνει από την πολιτεία και από εμάς φυσικά για να προσαρμοσθούμε στα νέα δεδομένα. Είχαμε επαναπαυτεί οι περισσότεροι στην εύκολη λύση να δίνουμε τις επιχειρήσεις μας για εγγυημένη περίοδο μίσθωσης και μεγάλης εκμετάλλευσης από 5-7 μήνες και τώρα που μας τελείωσε σε μεγάλο ποσοστό αυτό το είδος συνεργασιών, βρεθήκαμε ξαφνικά σε αδιέξοδο με αποτέλεσμα στις μεγάλες τουριστικές αγορές η πτώση πληρότητας για τα καταλύματα μας να κυμανθεί από 40-50%, είπε ο κ. Στέλιος Πολυκράτης πρόεδρος της Συνομοσπονδίας.

Όλοι μας αποκοιμηθήκαμε, τόνισε ο κ. Πολυκράτης “για πολλά χρόνια από τους tour operators αποξενωθήκαμε σε μεγάλο βαθμό από τον τουρίστα και βλέπαμε μόνο τον μεσάζοντα και αυτός πλέον με εύκολο τρόπο οδηγεί σήμερα το ποίμνιο του όπου τον συμφέρει. Πιστεύουμε ότι τουλάχιστον έγκαιρα εμείς για να ξεφύγουμε από αυτή την εξάρτηση δημιουργήσαμε την δική μας ιστοσελίδα για να μας γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι τουρίστες απευθείας. Πέραν αυτού και η πολιτεία τα τελευταία χρόνια μας έχει εντάξει σε Κοινοτικά προγράμματα για τον εκσυγχρονισμό των καταλυμάτων μας. Αυτά όμως τα δύο από μόνα τους δεν φθάνουν και για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος που σωρεύτηκε επί σειρά ετών, πρέπει να γίνουν πολλά”, είπε.

Τα κυριότερα είναι:

  • Ένταξη της ιστοσελίδας μας στην κοινωνία της πληροφορίας για να ολοκληρωθεί να προβληθεί και να προσαρμόζεται συνεχώς.
  • Τα προγράμματα εκσυγχρονισμού να απλοποιηθούν για να ενταχθούν περισσότερες επιχειρήσεις.
  • Να δρομολογηθούν προγράμματα εκπαίδευσης για τα μέλη μας γιατί πιστεύουμε ότι οι γυναίκες που κατά κύριο λόγο υπηρετούν αυτά τα καταλύματα και από την φύση τους διαθέτουν τα πλέον σημαντικά στοιχεία για να τα λειτουργούν, θα αποτελέσουν με μικρή βοήθεια από την πολιτεία τον καλύτερο πρεσβευτή προσέλκυσης τουριστών.

Από την πλευρά του ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημ. Αβραμόπουλος ανέφερε ότι “όροι όπως `rooms to let` ή ενοικιαζόμενα δωμάτια δεν είναι εύχρηστοι, λειτουργικοί ή συμβατοί με τις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Έτσι τα ονομάζουμε οικογενειακά ξενοδοχεία, επιθυμώντας να δώσουμε το στίγμα του ρόλου που καλούνται να διαδραματίσουν”.

“Η αλλαγή της ονομασίας δεν είναι σημειολογική αλλά ουσιαστική, τόνισε ο υπουργός. “Συγκεκριμενοποιούμε τις πτυχές ενός προγράμματος γνωστικής κατάρτισης όσων εμπλέκονται με το κεφάλαιο των οικογενειακών ξενοδοχείων, ενώ προβλέπουμε και σύστημα ταυτοποίησης της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται”.

Επίσης, ο υπουργός μεταξύ άλλων τόνισε ότι “δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να είναι ανεκτή, ούτε να αντιμετωπίζεται παθητικά και σαστισμένα, η άγρα πελατών, μια εκδήλωση συμπεριφοράς που ανήκει σε άλλες, ξεπερασμένες από τον χρόνο και τις εξελίξεις εποχές. Μια τακτική η οποία ακυρώνει στην πράξη και υποσκάπτει κάθε προσπάθεια για ποιοτική αναβάθμιση του τουρισμού”, είπε τελειώνοντας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024