Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
PATA Travel Mart 2004

Η Ταϊλάνδη στοχεύει στην άφιξη 20 εκατ. τουριστών μέχρι το 2008

Τατιάνα Ρόκου - 23 Σεπτέμβριος 2004, 00:00

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΠΑΝΓΚΟΓΚ - PATA TRAVEL MART 2004: Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της έκθεσης PATA Travel Mart 2004, η Ταϊλάνδη επικεντρώνει την προσοχή της στην προσέλκυση τουριστών και κατά την διάρκεια των χαμηλών περιόδου αφίξεων, στην προσπάθεια της να πετύχει τον στόχο της των 20 εκατ. αφίξεων τουριστών στη χώρα μέχρι και το...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΠΑΝΓΚΟΓΚ - PATA TRAVEL MART 2004: Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της έκθεσης PATA Travel Mart 2004, η Ταϊλάνδη επικεντρώνει<...>

την προσοχή της στην προσέλκυση τουριστών και κατά την διάρκεια των χαμηλών περιόδου αφίξεων, στην προσπάθεια της να πετύχει τον στόχο της των 20 εκατ. αφίξεων τουριστών στη χώρα μέχρι και το 2008.

Η χαμηλή περίοδος, που συνήθως διαρκεί από τον Μάιο ως και το Σεπτέμβρη, θα ονομαστεί “Πράσινη Εποχή” και θα διαφημιστεί ως μία πολύ καλή εποχή για να επισκεφτεί κανείς τη χώρα, σε μία εποχή που γίνεται καταπράσινη, χάρη στις συχνές βροχές, που εκδηλώνονται.

Αναλυτικότερα, η νέα καμπάνια της Ταϊλάνδης, που ξεκινάει το 2005 και θα διαρκέσει ως και το 2008, θα υποστηριχθεί κατάλληλα από την ανάπτυξη πολλών νέων προϊόντων και υπηρεσιών, που θα διαφημιστούν μέσα από τις ενέργειες της Κυβέρνησης.

Η εκπρόσωπος του Οργανισμού Τουρισμού της Ταϊλάνδης κ. Juthamas Siriwan, μιλώντας σε συνέντευξη τύπου στην έκθεση PATA Travel Mart 2004, δήλωσε ότι “προσπαθούμε να ισορροπήσουμε τον αριθμό αφίξεων των τουριστών της υψηλής με της χαμηλής περιόδου ζήτησης, ώστε να διατηρούνται οι τουριστικές επιχειρήσεις καθ` όλη τη διάρκεια του χρόνου”.

Επιπρόσθετα, τόνισε ότι “Παρόλο που οι αφίξεις από τις παραδοσιακές αγορές της Ευρώπης, της Ιαπωνίας και της Νότιας Αμερικής είναι αρκετές στην υψηλή περίοδο, η ανάγκη εύρεσης νέων αγορών, όπως αυτών της Κίνας και της Ινδίας, είναι ιδιαίτερα μεγάλη, καθώς με τις νέες αεροπορικές υπηρεσίες χαμηλού κόστους της Ταϊλάνδης, θα μπορούν τώρα άτομα από την Κίνα ή την Ινδία να επισκέπτονται την χώρα και κατά την διάρκεια της “Πράσινης Εποχής”.
Ακόμα η κ. Juthamas, απαντώντας σε ερώτημα του TravelDailyNews, σχετικά με την πρόθεση του  Οργανισμού να αυξήσει το ποσοστό των αφίξεων από την Ευρώπη, το οποίο σήμερα είναι 28%, ενώ το υπόλοιπο 56% είναι από χώρες της Ανατολικής Ασίας, δήλωσε ότι “σε αυτή τη προσπάθεια σκοπεύουν να ζητήσουν από την αεροπορική εταιρία Thai Airways να αυξήσει τον αριθμό των θέσεων της για προορισμούς της Ευρώπης, ο οποίος είναι ιδιαίτερα χαμηλός, καθώς υπάρχουν μόνο 40.000 θέσεις το μήνα κατά την διάρκεια της υψηλής περιόδου, δηλαδή από Οκτώβρη ως και Γενάρη”. Επίσης, πιστεύει ότι “και οι εταιρίες charter θα πρέπει να προσθέσουν επιπλέον πτήσεις από και προς την Ευρώπη στο πρόγραμμα τους, και μάλιστα κυρίως νέες πτήσεις από τις χώρες της Σκανδιναβίας.

Στατιστικά αναφέρεται ότι ο μήνας με τις περισσότερες αφίξεις για την Ταϊλάνδη είναι ο Δεκέμβριος, ενώ με τις λιγότερες ο Ιούνιος.

Τέλος, να επισημάνουμε ότι ο Οργανισμός Τουρισμού της Ταϊλάνδης έχει καταλάβει πλήρως τις απαιτήσεις των τουριστών και γνωρίζει καλά ότι εκτός από τα αξιοθέατα οι επισκέπτες θέλουν και εμπορικά κέντρα και spa και γήπεδα αθλητικών δραστηριοτήτων, όπως γκόλφ ή τένις, καθώς και την πραγματοποίηση πολλών πολιτιστικών εκδηλώσεων, όπως συναυλίες και φεστιβάλ. Έτσι, η κ. Juthamas δηλώνει εκ μέρους της Κυβέρνησης ότι “αφού η Ταϊλάνδη είναι γνωστή παγκοσμίως ως μία πολιτικά σταθερή χώρα και ως ένας από τους κορυφαίους προορισμούς στις προτιμήσεις των τουριστών για διακοπές, καθώς έχει μοναδικό πολιτισμό να επιδείξει, φιλικούς ανθρώπους, νοστιμότατο φαγητό και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε πολύ λογικές τιμές, δεν θα δυσκολευτεί να φτάσει το ποσοστό των αφίξεων ως το 2008 στα 20 εκατ., χάρη στους νέους αυτοκινητόδρομους και τις νέες αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους που διαθέτει πλέον η χώρα”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top