Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
‘Μεταολυμπιακή Ελλάδα, μια παγκόσμια τουριστική πρόκληση’

Λιάσκος: η μεταολυμπιακή στρατηγική μας για τον τουρισμό

Θοδωρής Κουμέλης - 07 October 2004, 00:00

Στα πλαίσια της ημερίδας "Μεταολυμπιακή Ελλάδα, μια παγκόσμια τουριστική πρόκληση", που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα από την Νομαρχία Ηρακλείου στη Κρήτη, ο υφυπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Αναστάσιος Λιάσκος ανακοίνωσε τη μεταολυμπιακή στρατηγική του υπουργείου...

Στα πλαίσια της ημερίδας ”Μεταολυμπιακή Ελλάδα, μια παγκόσμια τουριστική πρόκληση”, που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα από την Νομαρχία Ηρακλείου<...>

στη Κρήτη, ο υφυπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Αναστάσιος Λιάσκος ανακοίνωσε τη μεταολυμπιακή στρατηγική του υπουργείου.

Έτσι, κατά τα λεγόμενα του κ. Λιάσκου, η μεταολυμπιακή στρατηγική του υπουργείου περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  • Μεγιστοποίηση της χρήσης των αθλητικών εγκαταστάσεων για άθληση του κοινού, πέρα από τα στενά πλαίσια των Αγώνων.(στοιχείο κοινωνικότητας)
  • Διεύρυνση των δυνατοτήτων αξιοποίησης των εγκαταστάσεων για τη στήριξη πολλαπλών δραστηριοτήτων. (στοιχείο ευελιξίας και οικονομίας)
  • Χωρική διασπορά των παρεμβάσεων στις πόλεις, ώστε να πολλαπλασιαστούν τα οφέλη για περισσότερες ομάδες του πληθυσμού και να αμβλυνθούν, κατά το δυνατόν, οι ανισότητες (υπερσυγκέντρωση επενδύσεων, δραστηριοτήτων, αναπλάσεων, αύξηση αξιών γης), που αποτελούν προβλήματα των σύγχρονων πόλεων (στοιχείο ισότητας / δικαιοσύνης) στην περιφέρεια.
  • Αξιοποίηση της τεράστιας δημοσιότητας και προβολής υπέρ του τουριστικού μας προϊόντος με νέους τρόπους και μεθόδους, παράλληλα με τα κλασσικά μέσα.
  • Αναζήτηση και αξιοποίηση νέων τουριστικών αγορών.
  • Θέσπιση αναπτυξιακού νόμου, με πραγματικά κίνητρα για όλες τις τουριστικές δραστηριότητες.

Όσον αφορά στην συνεισφορά των Ολυμπιακών Αγώνων στην προώθηση του τουρισμού, ο κ. Λιάσκος τόνισε ότι ”οι Αγώνες του 1992 και του 2000 εκλαμβάνονται κατά γενική ομολογία ως παράδειγμα του πως μπορεί η διοργάνωση να αξιοποιηθεί προς όφελος του τουρισμού. Η Βαρκελώνη και το Σίδνεϊ είναι παραδείγματα επιτυχούς προβολής των πόλεων και των ευρύτερων περιοχών τους, καθώς επέφεραν βιομηχανικές και τουριστικές επενδύσεις, αύξηση του τουρισμού, δημιουργία νέων τομέων δραστηριοτήτων, δημιουργία νέων εγκαταστάσεων για συστήματα μηχανογράφησης και τηλεπικοινωνιών, η δε συνολική επίδραση στην κοινωνία, τον αθλητισμό, τον τουρισμό, την εμπειρία στη διαχείριση και την προστασία του περιβάλλοντος υπήρξε ευρύτερη”.

”Για την Αθήνα και τις Ολυμπιακές πόλεις, όπως το Ηράκλειο Κρήτης”, ο κ. Λιάσκος ανέφερε στα θετικά σημεία, ”την ολοκλήρωση των έργων υποδομής και εγκαταστάσεων, τα περισσότερα εκ των οποίων θα αξιοποιηθούν στο μέλλον και την τεράστια δημοσιότητα καιν προβολή όλων των Ολυμπιακών πόλεων”. Ενώ, στα αρνητικά ανέφερε ”την απώλεια των ευκαιριών για προώθηση του τουρισμού στην προΟλυμπιακή περίοδο, την αδυναμία άμεσης αξιοποίησης του αντίκτυπου στον τομέα του συνεδριακού τουρισμού και το γεγονός ότι δεν επιτεύχθηκαν τα επίπεδα προστασίας του περιβάλλοντος της προηγούμενης Ολυμπιάδας”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top