Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΘαλάσσιος ΤουρισμόςΧρηματοδότηση για την επέκταση της 6ης προβλήτας της ζητά η ΟΛΘ Α.Ε.

Χρηματοδότηση για την επέκταση της 6ης προβλήτας της ζητά η ΟΛΘ Α.Ε.

Σημαντικότερες επιδιώξεις της νέας διοίκησης της ΟΛΘ Α.Ε. είναι όχι μόνο η εξεύρεση χρηματοδότησης για την προώθηση του έργου επέκτασης της 6ης προβλήτας, η δημιουργία μαρίνας για κρουαζεριόπλοια εντός του […]

Σημαντικότερες επιδιώξεις της νέας διοίκησης της ΟΛΘ Α.Ε. είναι όχι μόνο η εξεύρεση χρηματοδότησης για την προώθηση του έργου επέκτασης της 6ης προβλήτας,<...> η δημιουργία μαρίνας για κρουαζεριόπλοια εντός του λιμένα Θεσσαλονίκης, αλλά και η κατασκευή ενός σύγχρονου εμπορευματικού κέντρου σε συνεργασία με τον ΟΣΕ.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας, κ. Ιωάννη Τσάρα, η νέα διοίκηση περιμένει απάντηση από το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, σε ότι αφορά στη χρηματοδότηση της επέκτασης της 6ης προβλήτας, η οποία αν και αποτελεί το σημαντικότερο έργο για το λιμάνι, παρουσιάζει καθυστέρηση, λόγω έλλειψης των απαιτούμενων κονδυλίων (παρότι υπάρχει εγκατεστημένη κοινοπραξία).

Αναλυτικότερα, σε συνέντευξή του, ο κ. Τσάρας επισημαίνει ότι “το έργο της επέκτασης της 6ης προβλήτας δεν εντάχθηκε στα τομεακά προγράμματα του Β` και του Γ` ΚΠΣ και υπάρχει μόνο έγγραφη διαβεβαίωση του πρώην υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών για χρηματοδότηση του έργου από εθνικούς πόρους”.

“Από την πλευρά μας, έχουμε ήδη θέσει το θέμα στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών και αναμένουμε απάντηση για τη χρηματοδότηση του έργου. Παράλληλα, εξετάζονται και άλλες πιθανές πηγές άντλησης κονδυλίων. Κύριος στόχος μας είναι η πρώτη φάση του έργου, προϋπολογισμού 22 – 25 εκατ. ευρώ, να ολοκληρωθεί στην επόμενη τριετία. Το έργο αυτό είναι υψίστης σημασίας για το λιμάνι και την ανταγωνιστικότητά του και γι` αυτό αποτελεί την πρώτη και σημαντικότερη προτεραιότητα της διοίκησης”, υπογραμμίζει ο κ. Τσάρας.

Ακόμα, η εταιρία προγραμματίζει, σύμφωνα με τον κ. Τσάρα και την ανάπτυξη ευρύτερων λιμενικών δραστηριοτήτων, περιβαλλοντικού και τουριστικού χαρακτήρα. “Σε αυτό το πλαίσιο, θα προσπαθήσουμε να προσελκύσουμε κάποια κρουαζιερόπλοια, αν και είναι δύσκολο, καθώς βρισκόμαστε εκτός ρότας. Στη σκέψη μας είναι η δημιουργία μαρίνας εντός λιμένα. Όμως, για να προχωρήσουμε σε αυτή την κίνηση, πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με όλους τους φορείς, για να υπάρξει συναίνεση”, διευκρινίζει ο κ. Τσάρας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024