Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Οδηγός επιβίωσης για τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις

Βίκυ Καραντζαβέλου - 12 November 2004, 00:00

Οι βρετανικές αρχές τουρισμού, VisitBritain, εξέδωσαν έναν νέο οδηγό αγοράς για τις βρετανικές τουριστικές επιχειρήσεις, ώστε<...>

να τις βοηθήσουν με μεθόδους μικρού κόστους να προσελκύσουν τους μεμονωμένους Βρετανούς τουρίστες και τους διεθνείς επισκέπτες.

Ειδικότερα ο οδηγός απευθύνεται σε μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις, που έχουν περιορισμένο πελατολόγιο, δίνοντας τους απλές και κατανοητές κατευθύνσεις στρατηγικής ανάπτυξης, ώστε να ενταχθούν και αυτές στον επιχειρηματικό τουριστικό χάρτη της χώρας.

Η κ. Louise Bryce, διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων των βρετανικών αρχών τουρισμού (VisitBritain) δήλωσε σχετικά ότι ”είναι δύσκολο να πηγαίνεις από πόρτα σε πόρτα για να βρεις νέους πελάτες, πράγμα που γίνεται ακόμη πιο δύσκολο με την ύπαρξη τόσων πολλών ανταγωνιστριών εταιριών. Η VisitBritain είναι μία υπηρεσία, που ιδρύθηκε από την Κυβέρνηση, με σκοπό να βοηθήσει τις βρετανικές τουριστικές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν τους επισκέπτες της χώρας. Χιλιάδες επιχειρήσεις, τόσο μεγάλες όσο και μικρές, ήδη συνεργάζονται μαζί μας, αλλά γνωρίζουμε ότι υπάρχουν και άλλες πολλές αφανείς επιχειρήσεις που δικαιούνται να συμπεριληφθούν στον επιχειρηματικό τουριστικό χάρτη της Βρετανίας.

Οι βρετανικές αρχές τουρισμού ξοδεύουν ετησίως περισσότερα από 50 εκατ. δολάρια σε ενέργειες προώθησης της Βρετανίας σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Τα φυλλάδια της, οι στρατηγικές ανάπτυξης της, οι ανακοινώσεις στον τύπο και η επίσημη ιστοσελίδα της, τις φέρνουν ακόμη πιο κοντά με χιλιάδες μελλοντικούς επισκέπτες, ενώ παράλληλα συνεργάζονται με εκατοντάδες τουριστικά γραφεία, tour operators και ταξιδιωτικά πρακτορεία ειδήσεων σε όλο τον κόσμο, με μοναδικό σκοπό να φέρνουν όλο και περισσότερα άτομα στην Βρετανία.

Τέλος, η κ. Louise Bryce επισημαίνει ότι ”επειδή είναι πολύ δύσκολο να έρθουμε σε απευθείας επικοινωνία με κάθε μία χωριστά τουριστική επιχείρηση, αυτός ο νέος οδηγός προτείνει σε κάθε επιχείρηση, είτε μικρή είτε μεσαία, είτε μεγάλη, κάποια βασικά και απλά πράγματα, που κάθε επιχείρηση οφείλει να κάνει ώστε να βεβαιωθεί ότι οι πληροφορίες για το εκάστοτε προϊόν της (που αφορούν είτε στην διαμονή, είτε στα αξιοθέατα, είτε σε κάποιες εκδηλώσεις) φτάνουν τελικώς στα αυτιά και τα χέρια των μεμονωμένων επισκεπτών”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top