Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ερωτήσεις αντιπολίτευσης για το λογότυπο και τη διαφημιστική καμπάνια του ελληνικού τουρισμού

Βίκυ Καραντζαβέλου - 06 Δεκέμβριος 2004, 00:00

Ο βουλευτής Αχαΐας του ΠΑΣΟΚ κ. Απόστολος Κατσιφάρας, σε ερώτηση του προς τον υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο, επισήμαινε<...>

στις αρχές του Νοεμβρίου το γεγονός ότι “αν και την Τετάρτη 7 Ιουλίου 2004, ο κύριος υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης έκανε την παρουσίαση του νέου σήματος, της εταιρικής ταυτότητας του Ελληνικού Τουρισμού (brand name), στο Ζάππειο και το νέο σήμα αντικατέστησε το παλιό στις καταχωρήσεις που πραγματοποιούνται από τον Ε.Ο.Τ., παρόλα αυτά σήμερα, 4 μήνες μετά, στο Γραφείο Πληροφοριών του Ε.Ο.Τ. στο Σύνταγμα - χώρο βιτρίνα, που οι περισσότεροι τουρίστες επισκέπτονται - εξακολουθεί να υπάρχει το παλιό λογότυπο του Οργανισμού.

“Δηλαδή”, πρόσθετε ο κ. Κατσιφάρας “σε κάποιες περιπτώσεις χρησιμοποιείται το παλιό λογότυπο και σε κάποιες άλλες το νέο, με συνέπεια να υπάρχει πλήρη σύγχυση τόσο στον Έλληνα όσο και τον ξένο τουρίστα”.

Έτσι, ο κ. Κατσιφάρας ρωτούσε τον κ. Αβραμόπουλο:

  • Από πότε έχει επίσημα αλλάξει το σήμα του Ε.Ο.Τ.;
  • Μέχρι πότε θα υπάρχει αυτή η σύγχυση στην ταυτότητα του Ε.Ο.Τ.;
  • Σε ποιους άλλους χώρους εξακολουθεί ο Ε.Ο.Τ. να προβάλλεται ακόμα και σήμερα με το παλιό λογότυπο; Μήπως και στο Γραφείο Πληροφοριών στο αεροδρόμιο, την πρώτη εικόνα του τουρίστα στη χώρα μας;
  • Υπάρχει συγκεκριμένη στρατηγική για τον Τουρισμό και πώς θα επιτευχθεί αυτή όταν ακόμα και σήμερα, μετά από 8 μήνες διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, ο τουρισμός έχει διπλή ταυτότητα;

Παράλληλα, να σημειωθεί ότι στις 29 Νοεμβρίου ο βουλευτής κ. Κατσιφάρας, μαζί με τους συναδέλφους του κ.κ. Σγουρίδη Παναγιώτη, Διαμαντίδη Ιωάννη και Διαμαντίδη Ιωάννη, είχαν θέσει ενώπιον της Βουλής των Ελλήνων, άλλη μία ερώτηση, με την οποία αιτούσαν και έγγραφα, καθώς όπως ανέφεραν “ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης τους τελευταίους μήνες σε επανειλημμένες συνεντεύξεις - ανακοινώσεις του δήλωνε ότι η νέα διαφημιστική καμπάνια της χώρας μας στο εξωτερικό θα άρχιζε στις αρχές Νοεμβρίου, παρόλα αυτά όμως ήδη διανύουμε το τελευταίο δεκαήμερο του Νοεμβρίου και όχι μόνο δεν έχει ξεκινήσει η διαφημιστική προβολή, αλλά δεν υπάρχει και καμιά επίσημη ανακοίνωση για τα αποτελέσματα του σχετικού διαγωνισμού που είχε προκηρύξει το Υπουργείο”.

Χαρακτηριστικά, ανέφεραν ότι “σύμφωνα με την υπ` αριθμ. 506271/4.8.2004 προκήρυξη Διεθνούς Ανοικτού Διαγωνισμού, προβλεπόταν η επιλογή αναδόχου/ων στους οποίους ο ΕΟΤ θα ανέθετε:

  1. το σχεδιασμό και την παραγωγή του δημιουργικού μέρους της διαφημιστικής καμπάνιας και
  2. το σχεδιασμό, την αγορά Μέσων και τις απαραίτητες αναπαραγωγές του δημιουργικού υλικού για την υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης”
  3. .

Έτσι, σε συνέχεια των ανωτέρω, ερωτούσαν τον υπουργό κ. Αβραμόπουλο:

  • Ποια ήταν η εξέλιξη του διαγωνισμού; Ανακηρύχθηκε ανάδοχος σε κάθε μέρος του διαγωνισμού; Αν όχι, με ποιο τρόπο και ποια διαδικασία σκέφτεται το Υπουργείο να προχωρήσει στην υλοποίηση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας τόσο για το δημιουργικό όσο και για τα μέσα;
  • Ζητείται η κατάθεση των πρακτικών της Επιτροπής διαγωνισμού, της εισήγησης της υπηρεσίας, των κατακυρωτικών ή μη αποφάσεων του αποτελέσματος του διαγωνισμού, καθώς και κάθε άλλου εγγράφου, σχετικού με τους διαγωνισμούς ή τις τυχόν  απευθείας αναθέσεις.
  • Πότε επιτέλους προβλέπεται να αρχίσει η προβολή στα ΜΜΕ της νέας διαφημιστικής καμπάνιας; Ο Τουριστικός κλάδος δεν αντέχει άλλες εξαγγελίες χωρίς αποτέλεσμα.

|
Share |
Σχετικά θέματα:
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top