Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
American Society of Travel Agents

Αύξηση παρουσιάζει ο οικογενειακός τουρισμός

Θοδωρής Κουμέλης - 27 December 2004, 00:00

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος την περίοδο των Χριστουγεννιάτικων εορτών, πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν να κάνουν ένα ταξιδάκι. Όπως, όμως αποκάλυψε έρευνα, που πραγματοποίησε η Αμερικάνικη Ένωση Τουριστικών Γραφείων - ASTA, αυτή την εποχή παρατηρείται μεγάλη αύξηση του οικογενειακού τουρισμού...

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος την περίοδο των Χριστουγεννιάτικων εορτών, πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν<...>

να κάνουν ένα ταξιδάκι. Όπως, όμως αποκάλυψε έρευνα, που πραγματοποίησε η Αμερικάνικη Ένωση Τουριστικών Γραφείων - ASTA, αυτή την εποχή παρατηρείται μεγάλη αύξηση του οικογενειακού τουρισμού. Μάλιστα, όπως κατέδειξε η έρευνα, οι οικογένειες επιλέγουν να κάνουν ένα ταξίδι, που θα καλύπτει τις ανάγκες όλων των ηλικιών, θα περιλαμβάνει κρουαζιέρες, ενώ ως δημοφιλέστεροι προορισμοί οικογενειακών διακοπών αναδείχτηκαν η Χαβάη, το Μεξικό και η Καραϊβική.

”Ακόμη και μετά το χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου, οι οικογένειες προτιμούν να περνούν περισσότερο χρόνο μαζί” σημειώνει η πρόεδρος και CEO της ASTA κ. Kathy Sudeikis, ενώ προσθέτει ότι ”τώρα οι άνθρωποι επιθυμούν να ταξιδέψουν ξανά, έχοντας μαζί τους τα αγαπημένα τους πρόσωπα”.

Οι κρουαζιέρες είναι αρκετά αγαπητές στις οικογένειες, αφού σε αυτές όλα τα άτομα της οικογένειας δειπνούν μαζί, χωρίς να ταλαιπωρούνται για την πραγματοποίηση κάποιας κράτησης σε εστιατόριο, όπως θα συνέβαινε σε άλλη περίπτωση, όπου δυσκολεύονταν ιδιαίτερα για να βρουν τραπέζι για όλα τα μέλη της οικογένειας.

Να σημειωθεί ακόμη, ότι τα ποσοστά του οικογενειακού τουρισμού από το 2001 έχουν αυξηθεί ιδιαιτέρως, όπως αναφέρει το 76,7% των ταξιδιωτικών γραφείων, που συμμετείχαν στην έρευνα.

Δημοφιλέστερες κρουαζιέρες

Όσον αφορά στις κρουαζιέρες, στην πρώτη θέση των επιλογών των οικογενειών είναι η εταιρία Royal Caribbean με ποσοστό προτίμησης 41,5%, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι κρουαζιέρες της εταιρίας Carnival με ποσοστό 35,9%. Από την άλλη οι εταιρίες Princess, Disney, Norwegian, και Celebrity είναι από τις τελευταίες στον κατάλογο των αγαπημένων εταιριών, που πραγματοποιούν κρουαζιέρες με ποσοστά 9%, 2,8%, 2,5% και 1,4% αντιστοίχως.

Δημοφιλέστεροι προορισμοί

Βασικά οι οικογένειες της Αμερικής ταξιδεύουν στο εσωτερικό της χώρας και έτσι δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι, όπως αναφέρει το 19,5% των γραφείων, η Χαβάη, ενώ στη δεύτερη θέση με ποσοστό 16,2% είναι το Λας Βέγας, ενώ στην τρίτη θέση με ποσοστό 15,9% βρίσκεται η Καλιφόρνια. Τέλος, εκτός της λίστας των δημοφιλέστερων προορισμών έμειναν η Νέα Υόρκη και η Αλάσκα με ποσοστό 7,4% και 4,7% αντίστοιχα. 

Όσον αφορά στα ταξίδια διεθνών προορισμών, που επιλέγουν οι οικογένειες της Αμερικής, στην πρώτη θέση των προτιμήσεων βρίσκεται το Μεξικό, με ποσοστό 22,4%, ενώ στην δεύτερη θέση είναι το Κανκούν με ποσοστό 21%. Aλλοι δημοφιλείς προορισμοί είναι αυτοί της Καραϊβικής (12,7%), του Λονδίνου (11,6%), της Ευρώπης (11%) και της Ιταλίας (8,8%).

Παράγοντες που βοηθούν στην επιλογή του ταξιδιού

Βασικοί παράγοντες στην επιλογή ενός ταξιδιού των οικογενειών, όπως κατέδειξε η έρευνα είναι τόσο η καταλληλότητα του για όλα τα μέλη της οικογένειας, ανεξαρτήτου ηλικίας (57,9%), όσο και το κόστος του ταξιδιού(37,8%). Λιγότερο σημαντικοί παράγοντες κρίθηκαν η διάρκεια του ταξιδιού (3,3%) και η απόσταση του προορισμού από το σπίτι(1%).

Τέλος, να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οικογενειακά ταξίδια τα τελευταία πέντε χρόνια γίνονται κυρίως με την παρουσία του ενός εκ των δύο γονέων με ποσοστό 50,6%.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top