Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΟικονομικά προβλήματα θα αντιμετωπίσουν και το 2005 οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες

Οικονομικά προβλήματα θα αντιμετωπίσουν και το 2005 οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες

Δύσκολη χρονιά αναμένεται να είναι το 2005 για τις περισσότερες αμερικάνικες αεροπορικές εταιρείες, αφού από τη μία οι τιμές των καυσίμων εκτοξεύονται στα ύψη, ενώ από την άλλη, ο ανταγωνισμός […]

Δύσκολη χρονιά αναμένεται να είναι το 2005 για τις περισσότερες αμερικάνικες αεροπορικές εταιρείες, αφού από<…> τη μία οι τιμές των καυσίμων εκτοξεύονται στα ύψη, ενώ από την άλλη, ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών έχει οδηγήσει τις τιμές των εισιτηρίων στα χαμηλότερα επιτρεπτά επίπεδα. Παράλληλα, σε πολλές εταιρίες οι εργαζόμενοι έρχονται σε αντιπαράθεση με τη διοίκηση, όσον αφορά στα μισθολογικά θέματα, τα επιδόματα και την παραγωγικότητα, με αποτέλεσμα το μέλλον της αεροπορικής βιομηχανίας γενικότερα να είναι αβέβαιο.

Παρ` όλο που ελάχιστες εταιρείες, όπως η Southwest Airlines και η Jetblue Airways είναι κερδοφόρες, σύμφωνα με δημοσίευμα της “Ναυτεμπορικής”, οι περισσότεροι αερομεταφορείς αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες, ενώ ελάχιστες είναι οι ελπίδες ανάκαμψης στη διάρκεια του 2005, παρά την εντονότερη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια.

“Κανείς από τους μεγάλους αερομεταφορείς δεν αναμένεται να επιστρέψει στην κερδοφορία μέσα στο 2005”, εκτιμά ο κΦίλιπ Μπάγκαλι, αναλυτής της Standard & Poor’s, αναφερόμενος στις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες των ΗΠΑ, εξαιρουμένης όμως της Southwest Airlines.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι αερομεταφορείς των ΗΠΑ, οι συνολικές ζημίες των οποίων ξεπερνούν τα πέντε δισ. δολάρια για τους πρώτους εννέα μήνες του 2004, είναι ότι παρά την υποχώρηση των πετρελαϊκών τιμών, το κόστος των καυσίμων έχει αυξηθεί σημαντικά από ό,τι πριν από ένα χρόνο. Βέβαια, οι αεροπορικές εταιρίες προσπαθούν να περιορίσουν με όποιον τρόπο μπορούν τα έξοδα καυσίμων, στην πραγματικότητα όμως πρόκειται για δαπάνες, οι δεύτερες μεγαλύτερες μετά το εργατικό κόστος, που παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ανεξέλεγκτες.

Τέλος, τα φθηνά εισιτήρια, που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους, οι οποίες πλέον ελέγχουν περισσότερο από το 25% της αγοράς, έχουν σιγά – σιγά καταστεί πρότυπο, το οποίο ακολουθούν ολοένα και περισσότεροι αερομεταφορείς. Κατ` αυτόν τον τρόπο, American Airlines, United Airlines και Delta Airlines αναγκάζονται να διατηρήσουν τις τιμές των εισιτηρίων τους σε μη – κερδοφόρα επίπεδα, ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024