Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ ευρωπαϊκή αγορά των ταξιδιών μέσω του διαδικτύου αναπτύσσεται ραγδαία

Η ευρωπαϊκή αγορά των ταξιδιών μέσω του διαδικτύου αναπτύσσεται ραγδαία

Παρόλη την γενική υποτονικότητα της ευρωπαϊκής ταξιδιωτικής αγοράς το διαδικτυακό κομμάτι της απολαμβάνει έντονη ανάπτυξη και ειδικότερα η διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά της Γερμανίας…

Παρόλη την γενική υποτονικότητα της ευρωπαϊκής ταξιδιωτικής αγοράς το διαδικτυακό κομμάτι της απολαμβάνει έντονη ανάπτυξη<...> και ειδικότερα η διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά της Γερμανίας.

Μετά τον υπερδιπλασιασμό κατά το 2003, οι κρατήσεις μέσω διαδικτύου στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 62% το 2004, σύμφωνα με την νέα μελέτη της PhoCusWright με τον τίτλο «Ευρωπαϊκή διαδικυακή ταξιδιωτική αγορά 2002-2006: Έμφαση στη Γερμανία».

Η ανάπτυξη των ταξιδιών μέσω του διαδικτύου αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται για τη Γερμανική αγορά στους ίδιους ρυθμούς μέχρι το 2006 οπότε η Γερμανία προβλέπεται να αντιπροσωπεύει το ένα πέμπτο της ευρωπαϊκής αγοράς. Η μελέτη αναφέρεται στις κρατήσεις για ταξίδια αναψυχής και για επαγγελματικά ταξίδια μεμονωμένων.

Στην Ευρώπη οι κρατήσεις μέσω διαδικτύου αυξήθηκαν κατά 51% και έφτασαν τα 19.2 δισ. ευρώ το 2004. Η διείσδυση του διαδικτύου αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί και από το 9% να φτάσει το 20% το 2006. Η ανάπτυξη αυτή ήταν το κίνητρο για ένα κύμα συγχωνεύσεων και μετατροπών που προέκυψε από την ανάγκη δημιουργίας οικονομιών κλίμακος και διαφοροποίησης που οδήγησαν στην μεταμόρφωση της ευρωπαϊκής αγοράς.

Συγκεκριμένα:

  • Δύο από τα τρία διαδικτιακά ταξιδιωτικά πρακτορεία που ηγούνται στην Ευρώπη (το ebookers που ανήκει πλέον στην Cendant και το Expedia που ανήκει στην IAC) θα βρίσκονται και επίσημα στα χέρια αμερικανικών εταιριών εντός του 2005.
  • Τα πέντε σημαντικότερα διαδικτιακά ταξιδιωτικά πρακτορεία – lastminute.com, Expedia, ebookers, Opodo και Travelocity Europe – κατέχουν το 60% όλης της διαδικτυακής ταξιδιωτικής αγοράς της Ευρώπης. Μετά από την εξαγορά από την Amadeus και του υπόλοιπου ποσοστού της Opodo που δεν της άνηκε, καθώς και την οριστική πλέον απόκτηση του ebookers από την Cendant, το lastnimute.com είναι πλέον το μόνο ανεξάρτητο διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο στην Ευρώπη μεταξύ των πέντε.
  • Εξακολουθεί να υφίσταται σχετικός κατακερματισμός μεταξύ των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων ειδικά σε σύγκριση με τις ΗΠΑ όπου το IAC, ή Sabre και η Cendant αντιπροσωπεύουν το 93% της αγοράς των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων.
  • Οι tour operators TUI, Thomas Cook, MyTravel και Rewe είναι από τους μεγαλύτερους στην Ευρώπη αλλά έχουν να αντιμετωπίσουν ισχυρές προκλήσεις από τις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους και τα διαδικτιακά ταξιδιωτικά πρακτορεία που προσφέρουν το δυναμικό τρόπο δημιουργίας πακέτων (“dynamic packaging”).
  • Σε μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές όπως στη Μεγάλη Βρετανία και τη Γαλλία αρκετοί «παίκτες» ανταγωνίζονται για ένα μικρό αλλά αναπτυσσόμενο κοινό. Νέες υπηρεσίες πρέπει να προσφερθούν και σημαντικά ποσά πρέπει να επενδυθούν σε προωθητικές ενέργειες σε τοπικό επίπεδο ώστε να καθιερωθεί μία εταιρική ταυτότητα.
  • Η ξενοδοχειακή βιομηχανία στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά κατακερματισμένη και τα περισσότερα καταλύματα δεν έχουν ακόμα παρουσία στο διαδίκτυο.

Παρόλη τη συνεχή αύξηση στη Γερμανία και την Ευρώπη γενικότερα των ταξιδιών μέσω του διαδικτύου, υπάρχει μία σημαντική στροφή των πωλήσεων απευθείας μέσα από τα κανάλια των ίδιων των προμηθευτών με πρωτοπόρους σε αυτό τις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους και των κόμβων απευθείας κρατήσεων που διαθέτουν.
Η εκρηκτική ανάπτυξη των κρατήσεων μέσω διαδικτύου που έχουν εφαρμόσει οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους θα εξακολουθήσει να συμβάλλει στην μεταφορά των κρατήσεων από τα παραδοσιακά κανάλια στο διαδίκτυο.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024